The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eksyin lukemaan yhtä juttua ja voi hitsi...ei se ainakaan oloa parantanut kun luki miten kauan ihmiset on yksin ollut...Omallakin kohdalla tuli juuri taas vuosi lisää tätä sinkkueloa ja kovaa vauhtia tulee vuosia lisää...päädyn varmaan joskus kirjottamaan tollasta samanlaista jonnekin.
 
On siinä yksin ollessakin hyviä puolia. Vaikka ei ole kivaa.
No on varmaan joo mutta eipä niistäkään enää jaksa nauttia,olen saanut nauttia niistä yksin jo ihan tarpeeksi. Ja yrityksen puutettahan mulla ei todellakaan ole ettenkö olis treffeillä käyny mut ei vaan ole kukaan ollut tarpeeks kiinnostava tai sit on mut ei ole vastakaikua saanut. Täytyy kai tyytyä siihen mitä on.
 
ikiuni
Okei,no lyhyt aika loppujen lopuks.tai eikait se sillon siltä tunnu mut näin kun on kauan ollut niin toi tuntuu lyhyeltä ajalta. Ei sillä,onhan mullakin ollut sutinoita ja tapaamisia mutta ei se sama asia ole. Mut kuten sanottu,on tyydyttävä vaan sitten siihen mitä on.
On se ikävää jos on monia vuosia yksin. Mä olin nuorena 10v. vuotta yksin. Silloin ei ollut yhtään mitään. Ei edes sutinaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mun korvaan ei kyllä kuulostais pahalta olla sinkkuna jos vaan on mukavasti sutinoita

melkein käy kateeksi
No siltä se voi kuulostaa mutta kun oot tilanteessa niin ei se kyllä ole mukavaa. Juu,meni nyt tälläseks taas kun eilen näin jotain sellasta mikä sai taas ajattelemaan tätä yksineloa,ei muuten. Eilisestä asti ollut sellanen olo taas et miks minä...? Mut se nyt tosiaan kumpuaa eilisestä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä