se aikoinaan kuvattiin ja siinä todettiin että hermo on vaurioitunutFysioterapeutille hopslops! Ja kipulääkkeitä perään. Oothan varma, ettei ole äitynyt pullistumaksi asti?
ei parane ikinä 100%
se aikoinaan kuvattiin ja siinä todettiin että hermo on vaurioitunutFysioterapeutille hopslops! Ja kipulääkkeitä perään. Oothan varma, ettei ole äitynyt pullistumaksi asti?
Joo sillähän se lähtee, millä on tullukki, tosin juoksutossuja en silti meinannu ihan parina seuraavana päivänä jalkaani tuupata, on nuo varpaanpäät sen verta hellinä vielä:hug: - hissuksiin todellakin aloittelet sitä liikkumista, kyllä ne paikat siitä vetreytyvät
Ihan kuule olit eilettäin mielessäni, kun olin tienpäällä suorittamassa isompaa maaseutumatkailua - sait varmasti juosta hienossa kelissä ja hyvässä porukassa. Jokos olet ilmoittanut itsesi toiseen tapahtumaan?
No katos pahalaista. Vaikka ei paranekaan ikinä, niin kyllähän sitä kipua pitää kuitenkin hoitaa, ettei äidy niin pahaksi että vallan elämänlaatua haittaa. Eli sulla varmaan on kipulääkkeitä ja jos ei ole niin niitä hankkimaan. Eikä siitä fysiolla käymisestäkään varmaan haittaa ole, jos vetreyttävät ja jumppaavat sitä. Ja se liikunta. Sauvakävely on melkoisen tehokasta juuri selälle.se aikoinaan kuvattiin ja siinä todettiin että hermo on vaurioitunut
ei parane ikinä 100%
Voihan sitä ainakin kokeilla..Pitäsköhän miunki harrastaa sauvakävelyä? Väilevyjen rappeumat ja kulumat selässä ei koskaan paremmaksi muutu. Pahemmaksi voi mennä. Kärsin jatkuvasti selkäkivuista. Särkylääkkeet eivät auta. Enkä ala niitä napsimaan kuin pastilleja.
Kyllä, liikunta ja kiertoliikkeet rangalle tekee hyvää.Pitäsköhän miunki harrastaa sauvakävelyä? Väilevyjen rappeumat ja kulumat selässä ei koskaan paremmaksi muutu. Pahemmaksi voi mennä. Kärsin jatkuvasti selkäkivuista. Särkylääkkeet eivät auta. Enkä ala niitä napsimaan kuin pastilleja.
ja höpsistä töppöseen.katoppa routakisua kun alko etätohtoriksi
Vie vaan, tai häädä ne mummolaan yökylään.Haluaisin edes kerran yhden vapaapäivän. Sellaisen päivän, että saisin olla ihan yksin. Ei tarvitsisi tehdä mitään kotitöitä, ei puhua kenellelään, sais vaan olla ja maata. Lukea, kuunnella musiikkia, syödä, nukkua jos huvittaa yms.
Täällä on täysi kapina päällä. Neiti 5 v on vollottanut jo tunnin huoneessaan, kun on iskää ikävä. Käyn kohta kippaamassa sen iskänsä työpaikalle
Ei ole ketään, kenelle viskaisi tän pennun. Oma äiti ei ota ja on liki kuudensadan kilsan päässä.Vie vaan, tai häädä ne mummolaan yökylään.
Mun sydän itki vähän verta kun äiti kerto et puolikas on ollu mummin ja ukon hellässä huomassa kuin herran enkeli, kiltti ja ihana. Äitille sitten viikon mittanen paskamyrsky. Mutta ei oo huono omatunto yökyläilystä, olisin oikeasti seonnut jos olisin toisenkin viikon kuunnellut taukoamatta ja putkeen sitä ragettamista.
Mutta on sillä kuulemma äitiä ikävä, kyselee mua ja höpöttelee missä oon ja tulenko hakemaan. Toivotaan että tekee ihan hyvää päästä yhdessä reissuun, ihan eri tavalla saa viettää aikaa yhdessä kun ei olla kotona.
Joojoo! Ehdottomasti! Sauvakävelyllä on tosi paljon hyviä puolia - vahvistaa ennen kaikkea hapenottokykyä, rasittaa tasapuolisesti koko kroppaa ja ennen kaikkea - tässä sitten tähdennän sitä, että kannattaa liittyä/osallistua ohjattuun sauvakävelytapahtumaan, jotta osaa käyttää niitä sauvoja oikein! - tukee sekä keskivartalon lihaksia että sitä kallisarvoista selkää.Pitäsköhän miunki harrastaa sauvakävelyä? Väilevyjen rappeumat ja kulumat selässä ei koskaan paremmaksi muutu. Pahemmaksi voi mennä. Kärsin jatkuvasti selkäkivuista. Särkylääkkeet eivät auta. Enkä ala niitä napsimaan kuin pastilleja.
:hug:.....mites pikavisiittiä mummolaan? Asuvatko lähellä? Tai kummille? Tai kaverikyläilyä?Haluaisin edes kerran yhden vapaapäivän. Sellaisen päivän, että saisin olla ihan yksin. Ei tarvitsisi tehdä mitään kotitöitä, ei puhua kenellelään, sais vaan olla ja maata. Lukea, kuunnella musiikkia, syödä, nukkua jos huvittaa yms.
Täällä on täysi kapina päällä. Neiti 5 v on vollottanut jo tunnin huoneessaan, kun on iskää ikävä. Käyn kohta kippaamassa sen iskänsä työpaikalle
:hug: - auts. Jos aivan mahdottomaksi herkiää, niin vie sitten miehen tykö!Ei ole ketään, kenelle viskaisi tän pennun. Oma äiti ei ota ja on liki kuudensadan kilsan päässä.
Tuo mulle sitten kun palaan reissusta.Mä olen aikuinen ja hillitsen tunteeni. Lapsen kiukku ei tartu minuun. Näin, se on vaan tunne ja nyt päästät siitä irti ja vilkutat sille.
En usein valita, mutta kyllä käy välillä kateeks niitä, joilla on jonkunlainen turvaverkko läheisistään ympärillä.
Tämä on totta, tuo turvaverkoston kadehtiminen. Mutta tasan ei mene mannaryynit, hitostako sitä tiesi, mitä elämä tuo tullessaan.Mä olen aikuinen ja hillitsen tunteeni. Lapsen kiukku ei tartu minuun. Näin, se on vaan tunne ja nyt päästät siitä irti ja vilkutat sille.
En usein valita, mutta kyllä käy välillä kateeks niitä, joilla on jonkunlainen turvaverkko läheisistään ympärillä.
Onkos sulla automatkalle vaikka jotain satu-cd:tä? Ja ainakin lasta miellyttävä poppis soimaan . Ja sitten automatkalla jotain bongauspeliä - pitää huutaa hep heti kun näkee sinisen auton tms.Mitähän sitä pakkais lapselle autoon matkaan ettei se ihan tylsistyis, ja mitä tekemistä junamatkalle? Ajattelin jotain kirjaa, värityshommeleita ym. Mitäs muuta?
:hug:Mä oon niin väsynyt tällä hetkellä, että itku ei ole kaukana. Menenpä keittämään päiväkahvit ja alan lounaan laittoon. Anteeksi valitus.
Ei tartte pyydellä anteeksi, enhän mäkään tässä viikon aikana ole muute tehny kun valittanu hermokireyttä lapsen takia. Ihan ymmärrettävää ja normaalia se on. Ja varmasti menee vielä ohi.Mä oon niin väsynyt tällä hetkellä, että itku ei ole kaukana. Menenpä keittämään päiväkahvit ja alan lounaan laittoon. Anteeksi valitus.
Kyllä täällä saa valittaa, just niin paljon kuin tykkää. Toisinaan helpottaa jo se, että pystyy kertomaan miltä tuntuu. :hug:Mä oon niin väsynyt tällä hetkellä, että itku ei ole kaukana. Menenpä keittämään päiväkahvit ja alan lounaan laittoon. Anteeksi valitus.