The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!


Voi eiii, Inanna, tuo on kyllä miltei anteeksantamaton virhe mieheltä tai keltä vaan..tuo kaiken jäden/suklaan/minkätahansaherkunmitäjustiteolishalunnu syöminen...ja sekin että jättää sen tyhjän rasian sinne vielä lällättämään :kieh:

Mies valvoi illalla kahteen asti, istui koneella pelaamassa. Tiedän koska ite satuin heräämään just sillon kun se könys sänkyyn. On tosin menossa tänään vasta yövuoroon, liekkö yrittää kääntää rytmiä vai mitä hittoa mutta moneltakohan sen sais herättää? Nukkuu melko varmasti tänään illalla vielä unet ennen töihin lähtöä.
 
Voi jumankerpeleenkikkareenperkeleenpaskareenvitaliksenkusikinttu ja nih! :kieh:

Mun mahataudin aikana ukko oli vedellyt 16 kappaleen minttujäde paketin ihan surutta poskeensa ja jättänyt sen tyhjän lootan pakastimeen!!! :headwall:

Kyllä meinas suatanaperpelekarvapimpula tulla ruumiita kun GoTin viiminen jakso oottaa bufferoimista ja mie meen pakastimelle hykerrellen kun "AH tää on nyt hetki sitä omaa aikaa" ja helvatansuatananvituran tyhjä loota ammottaa siellä hitto sentään hyllyllä,
ja ukko osaa sanoo muuta kun OISIT SANONUT JOS SÄKIN VIEL HALUSIT NIITÄ, aaargh saatana vatipalliaivo |O

Kiitos ja anteeks, mutta tapahtu semmonen perinteinen nollasta sataan kolmessa sekunnissa kiihtyminen ja koska en millään viitti mätkiä tuota äijää sairaalaan irti revityllä pakastimen ovella, niin oli pakko avautua.

Ei mulla muuta, ...ttu.

Huh ja huokaus.
Puuh, noin saa tehdä. Mies hankkikoon asap uutta täytettä pakastimeen.
 
Jos vielä toisen kupin kahvetta ennen kauppaan lähtöä.

Ja samalla voisi tutkailla internetin ihmeellistä maailmaa ja miettiä mikä musta tulisi isona.
Lähtiskö vielä ihan pitkälinjasesti opiskelemaan, vai vaan kurssittamaan itseään, oppisopimuksella uusi ala, vai jopa kokeilisi oman alan hommiin töihin...?

Valintoja, valintoja. Mietintää, mietintää...
 
Huomenta :wave: Oltiin pubissa 2 asti ja sitte tuli pari kaveria vielä hakkaamaan meille korttia, siinä sitte 4 maissa kömmin sänkyyn ja iskä herätti sitte puol tuntia sitte soittamalla prkl. Ei vaan hyvä ku herätti.

Mua kyllä nyt sattuu melkosen monesta kohtaa. Paikallaan olo on ihan ok, mutta muuten tuo liikkuminen ei oikeen oo. :S Mut kai ne siitä sitte pikkuhiljaa..
 
Kiesus sentään, tuli sitten tehtyä varmasti elämäni huonointa kahvia :$...ihan oudolla koneella ja aivan "vääränlaisilla" puruilla ja taatusti väärällä suhteellakin :D

No seisoopa ainakin järki koko pitkän päivän ajan, hyvä kun ei lusikka sulanut kuppiin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30045282:
Huomenta :wave: Oltiin pubissa 2 asti ja sitte tuli pari kaveria vielä hakkaamaan meille korttia, siinä sitte 4 maissa kömmin sänkyyn ja iskä herätti sitte puol tuntia sitte soittamalla prkl. Ei vaan hyvä ku herätti.

Mua kyllä nyt sattuu melkosen monesta kohtaa. Paikallaan olo on ihan ok, mutta muuten tuo liikkuminen ei oikeen oo. :S Mut kai ne siitä sitte pikkuhiljaa..
:hug: - hissuksiin todellakin aloittelet sitä liikkumista, kyllä ne paikat siitä vetreytyvät
Ihan kuule olit eilettäin mielessäni, kun olin tienpäällä suorittamassa isompaa maaseutumatkailua :) - sait varmasti juosta hienossa kelissä ja hyvässä porukassa. Jokos olet ilmoittanut itsesi toiseen tapahtumaan?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä