Niin teki, ei kukaan sanonu mulle enää mitään. Mut kaippa mäki tästä hilpasen petiin, hyvät yöt :kiss:no kylläpäs täällä nyt hiljeni...taidan mennä sänkyyn jospa täällä sitten rupeis näkymään jotain eloa. ötyjä nyt sit vaan.
Puuh, noin saa tehdä. Mies hankkikoon asap uutta täytettä pakastimeen.Voi jumankerpeleenkikkareenperkeleenpaskareenvitaliksenkusikinttu ja nih! :kieh:
Mun mahataudin aikana ukko oli vedellyt 16 kappaleen minttujäde paketin ihan surutta poskeensa ja jättänyt sen tyhjän lootan pakastimeen!!! :headwall:
Kyllä meinas suatanaperpelekarvapimpula tulla ruumiita kun GoTin viiminen jakso oottaa bufferoimista ja mie meen pakastimelle hykerrellen kun "AH tää on nyt hetki sitä omaa aikaa" ja helvatansuatananvituran tyhjä loota ammottaa siellä hitto sentään hyllyllä,
ja ukko osaa sanoo muuta kun OISIT SANONUT JOS SÄKIN VIEL HALUSIT NIITÄ, aaargh saatana vatipalliaivo |O
Kiitos ja anteeks, mutta tapahtu semmonen perinteinen nollasta sataan kolmessa sekunnissa kiihtyminen ja koska en millään viitti mätkiä tuota äijää sairaalaan irti revityllä pakastimen ovella, niin oli pakko avautua.
Ei mulla muuta, ...ttu.
Huh ja huokaus.
Se rasia oli kun isku vasten kasvoja.törkeetä, ja mennä nyt jättämään vielä tyhjä rasia merkiksi
Pitääkö tulla hieromaan?mulla on alkanu selkä koirimaan pitkästä aikaa
ei ole kiva
kunhan et selästä hiero, vika on sen laatunen että ei kuulemma saa hieroaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30045286:Pitääkö tulla hieromaan?
:hug: - poishuonojuttu. Auttasiko lämpöhoito ja sauvakävely? Vanhaa vammaako sulla siellä on?mulla on alkanu selkä koirimaan pitkästä aikaa
ei ole kiva
Vaikuttaa siltä että muija pääsee antamaan sulle selkähierontaa.mulla on alkanu selkä koirimaan pitkästä aikaa
ei ole kiva
No sepä on melkonen vaiva :/ Mitä vammaa siinä on?kunhan et selästä hiero, vika on sen laatunen että ei kuulemma saa hieroa
:hug: - hissuksiin todellakin aloittelet sitä liikkumista, kyllä ne paikat siitä vetreytyvätAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30045282:Huomenta :wave: Oltiin pubissa 2 asti ja sitte tuli pari kaveria vielä hakkaamaan meille korttia, siinä sitte 4 maissa kömmin sänkyyn ja iskä herätti sitte puol tuntia sitte soittamalla prkl. Ei vaan hyvä ku herätti.
Mua kyllä nyt sattuu melkosen monesta kohtaa. Paikallaan olo on ihan ok, mutta muuten tuo liikkuminen ei oikeen oo. :S Mut kai ne siitä sitte pikkuhiljaa..
Fysioterapeutille hopslops! Ja kipulääkkeitä perään. Oothan varma, ettei ole äitynyt pullistumaksi asti?issijainenhan se mulla vaimaltaa