ompa tainnut lopetellaOnko trueblood lopettanut palstailun kun ei ole näkynyt? :|
voi kökkö..ompa tainnut lopetella
niinkuin niin moni muukin
Tarkoititko päiväkahveja vai sitä mustaa ja kuumaa juomaa?Päiväkahviaika..
Ei nuin saa tehdä!!! Ehdottomasti laitat sitä kuvaa kehiin, niin mekosta, kengistä kuin koruistakin. Voi, sä olet niin nättinä varmasti siellä juhlissa !:wave:
Noniin,nyt pitäs kaikki ensiviikon vaatteet ja kengät ja korut olla hankittu. ja koska olen niin kauhee huomiohuora niin en laita uudeta mekosta kuvaa vaikka se onkin kevyempi ja kesäisempi kuin se mitä alunperin piti laittaa.
Tarkoititko päiväkahveja vai sitä mustaa ja kuumaa juomaa?
:hug:....: / oisko sulle pitäny vieraita tulla ja nyt ei tulekaan? Harmin paikka.Ei huvita mikään! Aaamulla olin intoa täynnä ja hyvillä mielellä ja sitten yksi pieni(?) asia sai mut ihan toltataan ja nyt ei huvita mikään. Olkoon kaikki levällään,mitä väliä kun ei tänne ketään tule.
Ja vittu kun ihmisen pitää olla niin saamaton ettei saa suutansa auki vaikka kuinka yrittää.
Ei pitänyt. Harmistus tuli eri asiasta.:hug:....: / oisko sulle pitäny vieraita tulla ja nyt ei tulekaan? Harmin paikka.
No höh nyt kuitenkin. Hus pois mokoma harmistus, alhainen mielenpahoitus. Vaan annapa leuhottaa hyviä tuulia, joskopa sitten nähtäis kuvia uusia :xmas:Ei pitänyt. Harmistus tuli eri asiasta.
tekis mieli itekin mutta en haluu yksin tsihistellä. nyt olis kyllä tsihitykset paikallaan.Tsih.
sama täällätekis mieli itekin mutta en haluu yksin tsihistellä. nyt olis kyllä tsihitykset paikallaan.
Sama, takapihalla aurinkotuolissa minä, kirja ja viinitönikkä. Nyt on kyl pakko keittää kaffet ennenku ehtii lipsahtaa hiprakan puolelle.Mä tsihhittelen yksin, ei ny jaksa mitään.
Meikäläinenkin on kirjan kans parvekkeella. Puzo Viimeinen kummisetä. Ja muutama sihi kans.Sama, takapihalla aurinkotuolissa minä, kirja ja viinitönikkä. Nyt on kyl pakko keittää kaffet ennenku ehtii lipsahtaa hiprakan puolelle.
Toihan muuten on ihan totta.ei se ole yksin tsihittelyä jos riipasee ohuehkon ketjukännin
vois mennäki..Lähtisköhän sitä jo nukkumaan.