The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi


Tämmöstä se kirahvin kattihehkuttelu kuitennii on
:D
True story :D Oon joutunu pari kertaa huutaan tuutille ko se on koittanu kynsin kiivetä jalkaa pitkin. Tänään se koitti hypätä sängystä mun syliin tietokonetuolille, mut ei ihan yltäny niin jäi sit kynsin roikkumaan. Ja läppärin päällä olis toki kivaa tassutella ja jahdata näytöllä liikkuvaa hiirtä.
 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
IhQ
Miulla ei ollu ammattia, opiskeluja eikä oikeen hajuakaan mikä haluaisin "isona" olla, muuta ku äiti niin olin sit kotona lasten kans, molemmat meni n.3v. päiväkotiin. Ja mie työkkärin kursseille yms.
No nyt ne on sen verran isoja että miekin pystyn ajattelemaan taas että entäs jos joksikin kouluttautuis, jollain keinolla..reumasairauden takia joutunu miettii vielä tarkemmin että mitä sitä pystyis tekemään.
 
eilisen intialais tsysteemin jälkeen tänään "tylsää" viinikukkoa :)
no onpahan semmonen joka menee ihan päästä, meinasin nyt tosin lyyvä reippaasti sieniä siihen sekaan, paljon enemmän kuin reseptit antais myötä :)
 
IhQ
:O Mie oon järkyttyny!! Joskus aikoja sitten kuulin jonku Nygårdin biisin joka oli niin paska etten oo sen jälkeen halunnu kuulla edes nimeä.
No, tuota oli pakko kuunnella koska Toni :heart: mutta tuonhan pystyikin kuuntelee.
 
IhQ
Höh, kuulin just yhden surkean jutun. Ainut miun puolen ukintapainen on sairaalassa, todennäkösesti viimestä kertaa. Mummon miesystävä siis ja on hällä jo ikääkin melkein 90v. mutta silti. :(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä