käytähän aikas ny muuhunki kui kodinhoitoonNiinhän se on aina. Mut ihan sama, onpahan nyt hetken pois jaloista että äiti saa levätä.
Eli pesin just lattiat, jee
käytähän aikas ny muuhunki kui kodinhoitoonNiinhän se on aina. Mut ihan sama, onpahan nyt hetken pois jaloista että äiti saa levätä.
Eli pesin just lattiat, jee
Ajattelin tehä itelleni jotain ruokaa, sit vien kissat kaverille heti kun ämpäri saa tuotua mulle autoa lainaan (eli kestää saatanasti) ja sit tsihhautan muutaman lonkeron.käytähän aikas ny muuhunki kui kodinhoitoon
True story Oon joutunu pari kertaa huutaan tuutille ko se on koittanu kynsin kiivetä jalkaa pitkin. Tänään se koitti hypätä sängystä mun syliin tietokonetuolille, mut ei ihan yltäny niin jäi sit kynsin roikkumaan. Ja läppärin päällä olis toki kivaa tassutella ja jahdata näytöllä liikkuvaa hiirtä.
Tämmöstä se kirahvin kattihehkuttelu kuitennii on
mikä estää?Plääh, tekis mieli jo korkata eka.
Ku pitäis ajaa vielä autoa tänään.mikä estää?
höpötät ja tiijät sen ittekki
mikä ny.. piristy nainenplaah..
tylsää... Jos ottas napin ja menis nukkuu. Menis päivä nopeammin.mikä ny.. piristy nainen
:hug:Höh, kuulin just yhden surkean jutun. Ainut miun puolen ukintapainen on sairaalassa, todennäkösesti viimestä kertaa. Mummon miesystävä siis ja on hällä jo ikääkin melkein 90v. mutta silti.