The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:

Noniin,nyt pitäs kaikki ensiviikon vaatteet ja kengät ja korut olla hankittu. ja koska olen niin kauhee huomiohuora niin en laita uudeta mekosta kuvaa vaikka se onkin kevyempi ja kesäisempi kuin se mitä alunperin piti laittaa.
 
Ei huvita mikään! Aaamulla olin intoa täynnä ja hyvillä mielellä ja sitten yksi pieni(?) asia sai mut ihan toltataan ja nyt ei huvita mikään. Olkoon kaikki levällään,mitä väliä kun ei tänne ketään tule.
Ja vittu kun ihmisen pitää olla niin saamaton ettei saa suutansa auki vaikka kuinka yrittää.
 
Sivistyksen kehdosta huutelen, jotta halojata halloo, mualainen on siirtynnä kaapuntiin :D

Vaan johan on päivä takana, heti aamusta kun kissankuseman jälkeen nousee ylös touhuamaan ja vasta nyt saan takalistoni asetettua sen verta aloilleen, ettei ihan heti tartte pokkuroida ylös.

Ja joo, mua saa vissiin sitten varoa liikenteessä :O :snotty:...pää on pyöriny kuin tarhapöllöllä, kun taas ovat mokomat meneet sörkkimään liikennejärjestelyjä jos jonkinmoisten syitten takia: Mutta onneksi mulla on ollut mukana nopeaa tilannetajua ja liikettä, vaikkakaan en ole voinut täysin välttyä upsie daisies- meiningiltä :D

Ihmiset rakkaat - se on lauvvantai! Aika ihanaa!
 
:wave:

Noniin,nyt pitäs kaikki ensiviikon vaatteet ja kengät ja korut olla hankittu. ja koska olen niin kauhee huomiohuora niin en laita uudeta mekosta kuvaa vaikka se onkin kevyempi ja kesäisempi kuin se mitä alunperin piti laittaa.
Ei nuin saa tehdä!!! Ehdottomasti laitat sitä kuvaa kehiin, niin mekosta, kengistä kuin koruistakin. Voi, sä olet niin nättinä varmasti siellä juhlissa :)!
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Ei huvita mikään! Aaamulla olin intoa täynnä ja hyvillä mielellä ja sitten yksi pieni(?) asia sai mut ihan toltataan ja nyt ei huvita mikään. Olkoon kaikki levällään,mitä väliä kun ei tänne ketään tule.
Ja vittu kun ihmisen pitää olla niin saamaton ettei saa suutansa auki vaikka kuinka yrittää.
:hug:....: / oisko sulle pitäny vieraita tulla ja nyt ei tulekaan? Harmin paikka.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä