Jos kitaramies ei tota kohta sano, niin onpas harvinaisen typerä kitaramies.Mulle toimis joku ihan tylsähkö, perinteinen "moi, mää tykkään susta niin paljon että olis kivaa jäädä hengailemaan sun elämään."
Miksi salassa?Pitäiskö mun kertoa???
(Aina kun aloitan näin, niin mua alkaa ottamaan päähän.)
Mä en koskaan itke. Koska mä olen mies. Turvallinen kallio, tai sit tunnoton veemäinen paskiainen.
Mut kun exrouvakultani joutui synnyttämään kuolleen pikkupojan, niin mä itkin. Mä itkin viimeisenkin kyyneleni ulos. Salassa, koska miehet ei itke.
Rouvakultani joutui hänet synnyttämään ja minä salassa itkemään.
Kaks ihmistä joihin sattuu ja tosi paljon.
Miehenä oleminen on helppoa.
Mut miten kerrot naiselle, et olen kanssasi?
:wave: :kiss:.mut nyt meen moikka:wave: :kiss:
Niinpä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041795:Vaan ihanaa, että lapset saitte :heart:. Tavalla ei loppupeleissä väliä ole.
:hug:Pitäiskö mun kertoa???
(Aina kun aloitan näin, niin mua alkaa ottamaan päähän.)
Mä en koskaan itke. Koska mä olen mies. Turvallinen kallio, tai sit tunnoton veemäinen paskiainen.
Mut kun exrouvakultani joutui synnyttämään kuolleen pikkupojan, niin mä itkin. Mä itkin viimeisenkin kyyneleni ulos. Salassa, koska miehet ei itke.
Rouvakultani joutui hänet synnyttämään ja minä salassa itkemään.
Kaks ihmistä joihin sattuu ja tosi paljon.
Miehenä oleminen on helppoa.
Mut miten kerrot naiselle, et olen kanssasi?
:ashamed:Jos kitaramies ei tota kohta sano, niin onpas harvinaisen typerä kitaramies.
Sitä saa mitä tilaa :xmas:kaveri saa sit katsoa
Tuli tuosta heti mieleen juha tapion tykkään susta niin että halkeenMulle toimis joku ihan tylsähkö, perinteinen "moi, mää tykkään susta niin paljon että olis kivaa jäädä hengailemaan sun elämään."
Jos mä asiasta jotain muistan, niin yritys voi olla kivaakin. Siis yritys.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041795:Vaan ihanaa, että lapset saitte :heart:. Tavalla ei loppupeleissä väliä ole.
:kiss:Mää tykkään itkevistä miehistä. Tai en nyt mistään jatkuvasta pillityksestä, mutta siitä että uskaltaa näyttää tunteensa myös kyynelten muodossa.
Ja kokkaava mies on.. hyvä.
AivanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041832:Sitä saa mitä tilaa :xmas:
Yrittäminen vasta kivaa onkin .Jos mä asiasta jotain muistan, niin yritys voi olla kivaakin. Siis yritys.
Tykkään susta niin että laukeen.Tuli tuosta heti mieleen juha tapion tykkään susta niin että halkeen
Juu, toki yritys on mutta ei pettymykset.Jos mä asiasta jotain muistan, niin yritys voi olla kivaakin. Siis yritys.
hehTykkään susta niin että laukeen.
Joskus on tuotakin todistettu .Tykkään susta niin että laukeen.
Eipä mulle ja ämpärillekään toista suotu ikinä, kaks keskenmenoa vain.Juu, toki yritys on mutta ei pettymykset.
Miehet ei itke. Koskaan.Miksi salassa?
Muistan kanssa kuinka eksä itki joskus silloin kun erottiin.Mää tykkään itkevistä miehistä. Tai en nyt mistään jatkuvasta pillityksestä, mutta siitä että uskaltaa näyttää tunteensa myös kyynelten muodossa.
Ja kokkaava mies on.. hyvä.
tai tähtipölyäTykkään susta niin että laukeen.
Höpö Höpö.Miehet ei itke. Koskaan.