Mä osaan kyl kokatakin???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041867:Verbaalisesti lahjakkaat ja kokkaavat miehet
Mä osaan kyl kokatakin???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041867:Verbaalisesti lahjakkaat ja kokkaavat miehet
Myyntipuhe ??Mä osaan kyl kokatakin???
Kuulostaa kitaramieheltä. (ylläri)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041867:Verbaalisesti lahjakkaat ja kokkaavat miehet
No niin. Sitten vaan pistät hynttyyt yhteen :saint:.Kuulostaa kitaramieheltä. (ylläri)
Ei.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041895:No niin. Sitten vaan pistät hynttyyt yhteen :saint:.
Olin jo unohtanutai tähtipölyä
Pöh. Mie jo häälahjaa suunnittelin.
: / :hug:Eipä mulle ja ämpärillekään toista suotu ikinä, kaks keskenmenoa vain.
Meillä on yks yhdistävä tavoite elämässä; olla koskaan menemättä naimisiin kenenkään kanssaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041911:Pöh. Mie jo häälahjaa suunnittelin.
Itkeminen yhdessä tai yksin toisen seurassa on joskus yhtä hyvä kuin tunne seksin jälkeen.Miehet ei itke. Koskaan.
Mä en kun pilasit tuon :stick:Olin jo unohtanu
Sori Jos yhtään lohduttaa niin huono biisi on muutenkin, parani oleellisesti sillä toisella versiolla.Mä en kun pilasit tuon :stick:
Öitä Hunajainen :kiss:.Öffpöff,
taidan mennä pikku likan viereen köllimään.
Öitä ja unia ihanaiset ja ihamiehet
ja nyt muistan tuon Tapionkin kappaleen eri sanallaSori Jos yhtään lohduttaa niin huono biisi on muutenkin, parani oleellisesti sillä toisella versiolla.
Kannatan :attn:Joisko kaakaota? Kun ei ole muutakaan hyvää.
Mä tuhosin jo sipsipussin.Joisko kaakaota? Kun ei ole muutakaan hyvää.
Yleensä mulla toi kauppa käy aika huonosti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041891:Myyntipuhe ??
: /Yleensä mulla toi kauppa käy aika huonosti.
Mut onneksi harmittaa ihan vaan vähän.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041977:
etupyllypippeli pylly