kahvikirahvi
Piti kirjottaa kreisi, sit vaihdoin kieltä kesken kaiken ja tuli krazy. No ihan yhtä hyvä sekin on Puhun kirahvia.
on me jo sen verran opittu kirahvia että päästiin jyvällePiti kirjottaa kreisi, sit vaihdoin kieltä kesken kaiken ja tuli krazy. No ihan yhtä hyvä sekin on Puhun kirahvia.
Eikä siltikään välttämättä aina onnistu.No mun siemenet on niin surkeeta sorttia, et noi vaatii pippelin verran etumatkaa.
Ei o koskaan tarttunu pyyhkeestä, lakanasta tai talouspaperista. Jokainen on tarttenu tekemällä tehdä.
Samoin :kiss:Jeps - kauniita unia jokaiselle :kiss:
ootko kokeillu yhistää roikalla?Piti mennä tänään katoon sitä Yötä mutta en sitten jaksanutkaan.
Ruutis hei, tiedätkö mistä johtuu että tietsikka tai joku en tiedä, ei tunnista tms mun aifuunia?
En saa esim siirrettyä jotain kappaleita merkkiääniin (soittoääniin).
Eli kun menen itunesiin ja laitan luurin kiinni tietsikkaan niin sinne kai pitäis ilmestyä se iphone kohta mut ei tule.
Ja toinen tsih. Nih.
Totta tämäkin. Ja todella surullista niiden parien kohdalla ketkä sitä omaa lasta hartaasti toivovat.Eikä siltikään välttämättä aina onnistu.
Pitäiskö mun kertoa???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041649:Ei oo miehenä olo helppoa :|
Mutta me ollaan täällä sun kaa :heart:.Muu porukka kittaa bisseä ja turisee pihalla.
just sain pikkusen nukkumaan ja ajattelin itse kitata iltakaffet ja istua telkun ääreen.
Ehkä vähän... booooring.
mä nautin lonkeroa enkä turise ulkonaMuu porukka kittaa bisseä ja turisee pihalla.
just sain pikkusen nukkumaan ja ajattelin itse kitata iltakaffet ja istua telkun ääreen.
Ehkä vähän... booooring.
aaawwww :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041754:Mutta me ollaan täällä sun kaa :heart:.
Olen pahoillani teidän pienen pojan menetyksestä :hug:.Pitäiskö mun kertoa???
(Aina kun aloitan näin, niin mua alkaa ottamaan päähän.)
Mä en koskaan itke. Koska mä olen mies. Turvallinen kallio, tai sit tunnoton veemäinen paskiainen.
Mut kun exrouvakultani joutui synnyttämään kuolleen pikkupojan, niin mä itkin. Mä itkin viimeisenkin kyyneleni ulos. Salassa, koska miehet ei itke.
Rouvakultani joutui hänet synnyttämään ja minä salassa itkemään.
Kaks ihmistä joihin sattuu ja tosi paljon.
Miehenä oleminen on helppoa.
Mut miten kerrot naiselle, et olen kanssasi?
Siis joo tuolla piuhalla mikä on kiinni luurissa ja tietsikassa.ootko kokeillu yhistää roikalla?
kaveri lienee oikeassa, joku asetus on väärinSiis joo tuolla piuhalla mikä on kiinni luurissa ja tietsikassa.
Kaveri sanoi et tietsikan asetuksissa tai jossain vois olla joku juttu miksi ei yhdistä.
Minä näistä mitään tiedä.
Meillä kanssa ensimmäisen kohdalla kokeiltiin hoitoa (hyi mikä sana) mutta ei onnistunut mutta lopulta tuli "luomuna".Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041749:Totta tämäkin. Ja todella surullista niiden parien kohdalla ketkä sitä omaa lasta hartaasti toivovat.
Mulle toimis joku ihan tylsähkö, perinteinen "moi, mää tykkään susta niin paljon että olis kivaa jäädä hengailemaan sun elämään."Mut miten kerrot naiselle, et olen kanssasi?
Vaan ihanaa, että lapset saitte :heart:. Tavalla ei loppupeleissä väliä ole.Meillä kanssa ensimmäisen kohdalla kokeiltiin hoitoa (hyi mikä sana) mutta ei onnistunut mutta lopulta tuli "luomuna".
Seuraava sitten "tuli" hoidon avulla.
kaveri saa sit katsoakaveri lienee oikeassa, joku asetus on väärin
hyvin sanottuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041795:Vaan ihanaa, että lapset saitte :heart:. Tavalla ei loppupeleissä väliä ole.