The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Oon valittanu puolikkaasta jo niin paljon etten kehtaa enää, vaikka mieli tekis. Taitaa meidän pojalta jäädä jatkossa päiväunet nukkumatta jos illat on tämmöstä showta.
 
Jahas. Osaisinkohan tässä viisas olla ja poistua muutaman homman jälkeen oikein nukkumaankin. Aamulla olis yllätyksellisen aikasta ylösnousemusta, koko porukan pitäs joutaa ovesta ulos suht rivakasti ja kellotettuna...tosin kahteen eri suuntaan.

Mies ottaa muksut - on järjestänyt heille mukavan kokemuselämyspäivän eli lähtevät valloittamaan eteläistä Suomea - mä puolestaan lähden raskaalle mutta myös rakkaalle ja antoisalle maaseutumatkailureissulleni antamaan suuresti tlc- hoitoa ja sitä rakkautta..vielä kun voin.

Mutta sitä ennen vielä tsekkaan nuiden muksujen reissureppujen sisällöt ja perkaan läjän raparperin varsia :p...oma pakkaaminen saa luvan jäädä siihen lennonjohtoaamuun :D

Jeps - kauniita unia jokaiselle :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Piti mennä tänään katoon sitä Yötä mutta en sitten jaksanutkaan.

Ruutis hei, tiedätkö mistä johtuu että tietsikka tai joku en tiedä, ei tunnista tms mun aifuunia?
En saa esim siirrettyä jotain kappaleita merkkiääniin (soittoääniin).
Eli kun menen itunesiin ja laitan luurin kiinni tietsikkaan niin sinne kai pitäis ilmestyä se iphone kohta mut ei tule.

Ja toinen tsih. Nih.
 
Piti mennä tänään katoon sitä Yötä mutta en sitten jaksanutkaan.

Ruutis hei, tiedätkö mistä johtuu että tietsikka tai joku en tiedä, ei tunnista tms mun aifuunia?
En saa esim siirrettyä jotain kappaleita merkkiääniin (soittoääniin).
Eli kun menen itunesiin ja laitan luurin kiinni tietsikkaan niin sinne kai pitäis ilmestyä se iphone kohta mut ei tule.

Ja toinen tsih. Nih.
ootko kokeillu yhistää roikalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041649:
Ei oo miehenä olo helppoa :|
Pitäiskö mun kertoa???

(Aina kun aloitan näin, niin mua alkaa ottamaan päähän.)

Mä en koskaan itke. Koska mä olen mies. Turvallinen kallio, tai sit tunnoton veemäinen paskiainen.

Mut kun exrouvakultani joutui synnyttämään kuolleen pikkupojan, niin mä itkin. Mä itkin viimeisenkin kyyneleni ulos. Salassa, koska miehet ei itke.

Rouvakultani joutui hänet synnyttämään ja minä salassa itkemään.

Kaks ihmistä joihin sattuu ja tosi paljon.

Miehenä oleminen on helppoa.

Mut miten kerrot naiselle, et olen kanssasi?
 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
Pitäiskö mun kertoa???

(Aina kun aloitan näin, niin mua alkaa ottamaan päähän.)

Mä en koskaan itke. Koska mä olen mies. Turvallinen kallio, tai sit tunnoton veemäinen paskiainen.

Mut kun exrouvakultani joutui synnyttämään kuolleen pikkupojan, niin mä itkin. Mä itkin viimeisenkin kyyneleni ulos. Salassa, koska miehet ei itke.

Rouvakultani joutui hänet synnyttämään ja minä salassa itkemään.

Kaks ihmistä joihin sattuu ja tosi paljon.

Miehenä oleminen on helppoa.

Mut miten kerrot naiselle, et olen kanssasi?
Olen pahoillani teidän pienen pojan menetyksestä :hug:.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041749:
Totta tämäkin. Ja todella surullista niiden parien kohdalla ketkä sitä omaa lasta hartaasti toivovat.
Meillä kanssa ensimmäisen kohdalla kokeiltiin hoitoa (hyi mikä sana) mutta ei onnistunut mutta lopulta tuli "luomuna".
Seuraava sitten "tuli" hoidon avulla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä