The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäiskö mun kertoa???

(Aina kun aloitan näin, niin mua alkaa ottamaan päähän.)

Mä en koskaan itke. Koska mä olen mies. Turvallinen kallio, tai sit tunnoton veemäinen paskiainen.

Mut kun exrouvakultani joutui synnyttämään kuolleen pikkupojan, niin mä itkin. Mä itkin viimeisenkin kyyneleni ulos. Salassa, koska miehet ei itke.

Rouvakultani joutui hänet synnyttämään ja minä salassa itkemään.

Kaks ihmistä joihin sattuu ja tosi paljon.

Miehenä oleminen on helppoa.

Mut miten kerrot naiselle, et olen kanssasi?
Miksi salassa?
 
Pitäiskö mun kertoa???

(Aina kun aloitan näin, niin mua alkaa ottamaan päähän.)

Mä en koskaan itke. Koska mä olen mies. Turvallinen kallio, tai sit tunnoton veemäinen paskiainen.

Mut kun exrouvakultani joutui synnyttämään kuolleen pikkupojan, niin mä itkin. Mä itkin viimeisenkin kyyneleni ulos. Salassa, koska miehet ei itke.

Rouvakultani joutui hänet synnyttämään ja minä salassa itkemään.

Kaks ihmistä joihin sattuu ja tosi paljon.

Miehenä oleminen on helppoa.

Mut miten kerrot naiselle, et olen kanssasi?
:hug:
hirveän surullista, pahottelut.

Kyllä mieskin voi ihan miehenä itkeä, ja vaikka rakkaansa olkaa vasten, tai sylikkäin ja yhdessä. Ei tarvitse salassa, tai edes hiljaa.

Repivintä, raastavinta ja eniten rakkauden esille tuonutta on meillä ollut se hetki, kun molemmat itkettiin toistemme edessä, ehkä vähän hävetenkin, ja takerruttiin toisiimme kun hukkuvat siinä surun keskellä.

Mikään ei oo ikinä sattunut niin paljon, ja tuntunut niin hyvältä yhtä aikaa..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mää tykkään itkevistä miehistä. Tai en nyt mistään jatkuvasta pillityksestä, mutta siitä että uskaltaa näyttää tunteensa myös kyynelten muodossa.

Ja kokkaava mies on.. hyvä.
Muistan kanssa kuinka eksä itki joskus silloin kun erottiin.
Tai siis vähän sen jälkeen. Kun oli kuullut musta ja siitä tykästyksestä. Koskaan en ollut nähnyt itkevän niin : /
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä