The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikä varmaan kellään enää katkeruutta niin kovin olekaan jäljellä.
Lähinnä surettaa kun toinen teki viimisen kurkotuksensa näin myöhään,
on jäänyt kaikesta paitsi ja silti noista villasukista on jotenkin aistittavissa katumus, ehkä kaipaus...

Se on varmasti ollut yksi vaikeimmista teoista ikinä, ottaa puhelin käteen ja soittaa yhdelle lapselleen yli kahden kymmenen vuoden jälkeen.
siksipä kukaan ei uskonut että hän siihen koskaan pystyisikään.

Mies sanoi kuin hänellä oli hyvä isä sillon kun oli.
Sitten ei ollut isää ollenkaan,
ja nyt on jonkinlainen tuntematon mies, joka lährttelee villasukkia.
Se tuntuu hassulta, tai siihen on vaikea suhtautua, muuta kun säälien...: /
Voin hyvin kuvitella, että tuollainen ele - kassillinen villasukkia monen monituisen vuoden jälkeen sekä puhelinsoitto - on aiheuttanut miljoonia kysymyksiä ja hämmennystä ja epäuskoisuutta ja sitä tunneryöppyä koko akselilla. Oikeutetusti ja aiheesta.

Ihmisen tekoja on toisinaan niin vaikea ymmärtää. Silloinkin, kun ne tuskaisimmat on jo itselleen käsitellyt ja ns. tilit selviksi selvittänyt, kun tapahtuukin odottamattomin lähentymisen yritys.

Elämä on ihmeellinen. Kaikella taatusti tarkoituksensa.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Saunan raikas ja tervan tuoksuinen :heart:

Ja tässä ilta auringossa istuessa hokasin että laskettuun aikaan on enää 1,5kk :O

Pitäskö meijän kohta alkaa raahaamaan pinnasänkyä kotia päin ja harkita turvakaukalon hankkimista?
 
Mun kassapoikani, tai no mies se on. Mutta poika, jos minuun verrataan, ei enää hymyile mulle. Ennen olin aina ihan varma, että hymyilee.

Ehkä hymyili, ehken minä liittynyt hymyyn. Mutta mun mielestä lakkasi hymyilemästä, kun kerran kävimme miehen kanssa yhdessä ostoksilla ja oivalsi, että me ollaankin pari.

Huokaus, melkein romanttista.


Vaikka oikeasti, totuus lienee senkaltainen, ettei minulle - ole hymyilty minun vuokseni,tai lakattu hymyilemästä. Kaikki on varmaan vaan pääni sisällä kuviteltua, että kassapoika (mies ) edes tunnistaisi minut ja erottaisi päivittäisistä sadoista asiakkaista.



( mutta hymyili se mulle ainakin kerran, ok. no ehkä se on osa asiakaspalvelua, mutta hymyili se. ):p:ashamed:
On aina olemassa semmottinen riski, et sinä ymmärrät hymyn väärin. Viel suurempi riski on se, et miehesi ymmärtää hymyn väärin ja paljastuu mustasukkaiseksi.

Muis tapauksissa hymy on paras koru, meikki tai kaunistus.
 
Saunan raikas ja tervan tuoksuinen :heart:

Ja tässä ilta auringossa istuessa hokasin että laskettuun aikaan on enää 1,5kk :O

Pitäskö meijän kohta alkaa raahaamaan pinnasänkyä kotia päin ja harkita turvakaukalon hankkimista?
Sulla on maailman ihanin kesämasu just nyt :heart: - nauti.

Ja hissuksiin laittelette tavaroita,vielähän ei ole mikään kiirus.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
ikiuni
eiks puuma ole sellanen joka on vähintään 15vuotta vanhempi...näin mä olen ymmärtänyt.eli ei tarvitse edes olla 40+ jos kuitenkin on 15v vanhempi kuin toinen eli siis mies.

Ja jos nainen on puuma niin mikä sitten on vanhempi mies....?
Kyllä se on 40+. Ja ikäero n. 10-20v. Nuorempi nainen voi olla MILF.

Miehet on sikoja. No ei, en tiedä miehistä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
eiks puuma ole sellanen joka on vähintään 15vuotta vanhempi...näin mä olen ymmärtänyt.eli ei tarvitse edes olla 40+ jos kuitenkin on 15v vanhempi kuin toinen eli siis mies.

Ja jos nainen on puuma niin mikä sitten on vanhempi mies....?
Ööh... mä???

Milf- fiili jonka seksuaalinen perversio kohdistuu +40 naisiin. Joilla on mielellään punainen tukka. Ja hyvä peppu. Ja söpöt tissit. Ja tiedossa iso perintö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30041297:
Iltaa, nyt on kupuravittu. Tankattau vähän ylimääräsiäkin hiilareita, mutta eiköhän niitä tuu huomenna sitte polteltua reilusti.. :D

Jännittää ihan hitokseen.... Laukkukin on pakattu ja kaikki valmiina lähtöön..
Hyvin se menee, kyllä sä jaksat!
 
No. On se munkin sitten tunnustettava, että mullakin oli tänään kassapoikatilanne :rolleyes:

Ja aivan häikäilemättömän häpeämättömänä kuulkaas nautin siitä kohtaamisestamme. Eikä tuo tainnut tuskallista olla kassapojallakaan, kun siinä mun kanssa silmää vilkutteli ja vallattomana hymyili ja huumorinkukkaa kasvatteli.

Sovittiin siinä treffitkin :rolleyes:....seuraavalle shoppailukerralleni, mikä on luoja tietää milloin :D

Mutta kummasti sitä lähdin niin kovin kepein askelin liihottelemaan kantamuksieni kera autolle....oijoi sentään =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30041297:
Iltaa, nyt on kupuravittu. Tankattau vähän ylimääräsiäkin hiilareita, mutta eiköhän niitä tuu huomenna sitte polteltua reilusti.. :D

Jännittää ihan hitokseen.... Laukkukin on pakattu ja kaikki valmiina lähtöön..
Hyvin se menee! Jännitys vain tuo lisäpotkua askeliisi, tsemppiä vain isosti ja rentoa etenemistä :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä