ikiuni
Mua saa..No silti,ei äitejä saa nusasta.äidit on äitejä eikä panokavereita.
tai jotain
Mua saa..No silti,ei äitejä saa nusasta.äidit on äitejä eikä panokavereita.
tai jotain
anna mun pitää puhtoinen kuva äideistä:stick:Tota...
... ihan sillai teknisenä yksityiskohtana sanoisin, et niit muuten on n*****ttu. Asiasta on todiste.
sä ootkin poikkeus sääntöönMua saa..
Täytyyks tässä ny tinkun puhtoisen äitimielikuvan ylläpitämiseksi alkaa loppuelämän selibaattiin?No silti,ei äitejä saa nusasta.äidit on äitejä eikä panokavereita.
tai jotain
[video=youtube;Yb8r3ZZAQx4]http://www.youtube.com/watch?v=Yb8r3ZZAQx4[/video]
Pitäiskö mun kertoa???anna mun pitää puhtoinen kuva äideistä:stick:
Anteeks nyt vaan, mutta nyt tämä koira älähti...niin ihana kuin tinku onkin :kiss: ja puhtoinen äiti nyt on aina semmonen pyhällinen ja koskemattomuutta nauttiva asia, niin...Täytyyks tässä ny tinkun puhtoisen äitimielikuvan ylläpitämiseksi alkaa loppuelämän selibaattiin?
Täytyyks tässä ny tinkun puhtoisen äitimielikuvan ylläpitämiseksi alkaa loppuelämän selibaattiin?
Nusastaan salaa..Täytyyks tässä ny tinkun puhtoisen äitimielikuvan ylläpitämiseksi alkaa loppuelämän selibaattiin?
Äidit on ihaninta maailmassa.Anteeks nyt vaan, mutta nyt tämä koira älähti...niin ihana kuin tinku onkin :kiss: ja puhtoinen äiti nyt on aina semmonen pyhällinen ja koskemattomuutta nauttiva asia, niin...
...palataanko vaikka siihen asiaan sitten vasta öbaut parin viikon päästä kun mä taas raastan nuita pussilakanoitani :snotty:
Nyt on kuulkaas kelitkin niin perin sopivasti kohdallaan ....
te voitte nusasta salaa mutta mun ei tarviikaan..lälläslääNusastaan salaa..
Ja joka kerralla on käyny vahinkoEi äidit nussi, vai uskotteko, että teidän äidit olisi muka ikinä koskaan tehnyt niin.
:O
on ne omatkin lapset miettineet, että on meidän täytynyt se tehdä ainakin sen kolme kertaa.
te voitte nusasta salaa mutta mun ei tarviikaan..lälläslää
Yhden kerran ymmärtäis, mut kolme on hyihyi.Ei äidit nussi, vai uskotteko, että teidän äidit olisi muka ikinä koskaan tehnyt niin.
:O
on ne omatkin lapset miettineet, että on meidän täytynyt se tehdä ainakin sen kolme kertaa.
Tähän on paha mennä muuta sanomaan .Äidit on ihaninta maailmassa.
Toivottavasti heillä on seksielämä kuosissa viel hieman ennen hautaa.
Täällä kun esikoinen syntyi 10 päivää etuajassa, niin sillä välin kun olin sairaalassa tuotiin pinnasänkySulla on maailman ihanin kesämasu just nyt :heart: - nauti.
Ja hissuksiin laittelette tavaroita,vielähän ei ole mikään kiirus.
Multa löytyy jo hyvää harjoitusta tuostaTäytyyks tässä ny tinkun puhtoisen äitimielikuvan ylläpitämiseksi alkaa loppuelämän selibaattiin?
- hupsistakeikkaa, no - hyvin ehti silloinkin!Täällä kun esikoinen syntyi 10 päivää etuajassa, niin sillä välin kun olin sairaalassa tuotiin pinnasänky
Meillä on kyllä semmonen jo, se on vaan säilytyksessä faijallaMulta saa pinnasängyn halvalla! Tervetuloa hakemaan vaikka heti huomenna.
Äidit on aina äitijä lapsilleen mutta ei se sitä kerro että hänen pitäis tehä joku munkkilupaus.No silti,ei äitejä saa nusasta.äidit on äitejä eikä panokavereita.
tai jotain
Olihan siinä 4 päivää aikaa tuoda se 200 km päästä- hupsistakeikkaa, no - hyvin ehti silloinkin!
älä ota niin tosissas mun juttujaÄidit on aina äitijä lapsilleen mutta ei se sitä kerro että hänen pitäis tehä joku munkkilupaus.