The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
No silti,ei äitejä saa nusasta.äidit on äitejä eikä panokavereita.



tai jotain:D
.....: / No ilmankos mie nään vaan unia enää mistään semmoisista.:LOL:


Ekatärpin jälkeenhän se äitiys on niinku seuraus siitä että on harrastettu muutakin ku..no, jotain kilttiä ja siveellistä :D Eli siinä vaiheessa ei olla vielä äitejä.
Mut toisen ja sitä seuraavien kohdalle en kyllä keksi tekosyytä.
 
Meillä on kyllä semmonen jo, se on vaan säilytyksessä faijalla :)

Ehkä se kohta pitäs hakea, viimeks kasasin pinniksen viikko ennen synnytystä ja onnistuin kasaamaan itseni jumiin sen sängyn kehikon sisälle! :D
Olin yksin kotona ja se oli taivahan vanha ja umpireunanen ja PAINAVA,
jouduin kaikilla voimillani kippaamaan koko häkkyrän ympäri että pääsin satimesta :D
:D
 
Ja mun puhelinjuttu jatkuu.

Tänään sain parin päivän hiljaiselon jälkeen viestiä.

Pahoitteli myöhäistä vastausta ja on Tallinnassa tällä hetkellä työreisulla :whistle:
Ja sanoi että jos puhelin ei ole maanantaina tullut niin ottaa yhteyttä postiin ja laittaa rahan sitten takaisin.
Vetosi myös itellan lakkoon joka hidastaa postia. Mielestäni tuo ei vaikuta kotimaan lähetyksiin. Huijaus ei ole kuulemma missään nimessä ole kyseessä.

Epäilen että maanataina posti sanoo hukanneen lähetyksen ja palauttaa rahat. Jos palauttaa.

Tosin laitoin myös puhelinnumeroni hänelle samassa viestissä missä kerroin laittaneeni rahaa että voi silläkin saurantakoodin laittaa :whistle:

Enkä jaksa katsoa virheitä tekstistä :D

ja sambalonkero TSIH !!
Uusi tuttavuus, en ole ennen maistanut.
 
En muuten muista et seksitouhuissa olis koskaan kulunu kolmea tuntia kauempaa. Tai siis joskus on menny viikko, mut sitä ei lasketa.

Joten loppuillasta on aikaa keskittyä oleelliseen, kuten jallupulloon, texwilleriin tai Arskan leffaan.
 
En ole vielä tarinoinut vastausta takaisin mutta odotan mitä maanantaina tapahtuu ja teen sitten rikosilmoituksen jos ei rahoja/puhelinta tule.

Odotelkoon nyt mun vastausta. Ja jos kerran ei "Tallinnasta" pääse lukeen muutenkaan s-postia :whistle: :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä