The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Millonkas te ootte lähdössä reissuun? Ja kyllä siitä kivaa tulee, teille kummallekin :).
Lähemmä sunnuntaina lappiin yksissä tuumin. Tarjoutu kyyti halvoilla bensakustannuksilla, niin ajattelin että hyppäänpä puolikkaan kanssa matkaan kun ei työtkään oo esteenä. Meen näytille yhteen puljuun mihkä panin työhakemusta ja sanomaan että moi, oon kiva niin palkatkaa mut.
 
Lähemmä sunnuntaina lappiin yksissä tuumin. Tarjoutu kyyti halvoilla bensakustannuksilla, niin ajattelin että hyppäänpä puolikkaan kanssa matkaan kun ei työtkään oo esteenä. Meen näytille yhteen puljuun mihkä panin työhakemusta ja sanomaan että moi, oon kiva niin palkatkaa mut.
No wuhuu, onhan teillä hieno ja eittämättä tosi jänskättävä reissu edessä! Lapin lumo vei sitten isommaltikin mennessään? Kovasti peukkuja, jotta asiat loksahtavat :).
 
Lähemmä sunnuntaina lappiin yksissä tuumin. Tarjoutu kyyti halvoilla bensakustannuksilla, niin ajattelin että hyppäänpä puolikkaan kanssa matkaan kun ei työtkään oo esteenä. Meen näytille yhteen puljuun mihkä panin työhakemusta ja sanomaan että moi, oon kiva niin palkatkaa mut.
Mitä ämpäri tuumaa jos pakkaat puolikkaan ja kamppeet ja muutat Lappiin?
 
kahvikirahvi
No wuhuu, onhan teillä hieno ja eittämättä tosi jänskättävä reissu edessä! Lapin lumo vei sitten isommaltikin mennessään? Kovasti peukkuja, jotta asiat loksahtavat :).
Ainahan mun on sinne ikävä takas ollu, kolme vuottakohan olisin siellä asunu. Mä muutin ämpärin perässä etelään tarkoituksena valmistua ja muutaa yhdessä sinne, mutta sitten tuli perheenlisäystä eikä viititny sit niin kauas mennä. Mutta nythän mua ei estä mikään!
 
kahvikirahvi
Mitä ämpäri tuumaa jos pakkaat puolikkaan ja kamppeet ja muutat Lappiin?
Se on sanonu että kyllhän sitä harmittaa että mennään kauas, mutta parhaansa se yrittää olla mun puolesta onnellinen kun tietää että mun sydän on siellä, ja kannustaa sen minkä osaa ja pystyy.
Kyllä me ollaan alustavasti suunniteltu tapaamisiakin, että se näkee puolikasta jatkossakin vuoroviikonlopuin ja matkustettais ämpäriviikonloppuina vuoronperään. Lomat ja juhlapyhät tietty sovitaan erikseen, mutta täällä päinhän mä ne vietän joka tapauksessa kun perhekin on tässä suunnassa, niin he tapaa sit siinä samalla :)
 
Ainahan mun on sinne ikävä takas ollu, kolme vuottakohan olisin siellä asunu. Mä muutin ämpärin perässä etelään tarkoituksena valmistua ja muutaa yhdessä sinne, mutta sitten tuli perheenlisäystä eikä viititny sit niin kauas mennä. Mutta nythän mua ei estä mikään!
No sitten ei muuta kuin go for it! Ja ämpärikin kerran näyttää hienosti vihreää valoa viisaana, niin...ei muuta kuin elämään unelmaa siitä :)!
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Se on sanonu että kyllhän sitä harmittaa että mennään kauas, mutta parhaansa se yrittää olla mun puolesta onnellinen kun tietää että mun sydän on siellä, ja kannustaa sen minkä osaa ja pystyy.
Kyllä me ollaan alustavasti suunniteltu tapaamisiakin, että se näkee puolikasta jatkossakin vuoroviikonlopuin ja matkustettais ämpäriviikonloppuina vuoronperään. Lomat ja juhlapyhät tietty sovitaan erikseen, mutta täällä päinhän mä ne vietän joka tapauksessa kun perhekin on tässä suunnassa, niin he tapaa sit siinä samalla :)
Pidetään peukkuja että duunit ja kaikki loksahtaa kohdilleen :)
 
  • Tykkää
Reactions: krut
kahvikirahvi
Urheahan se ämpäri on kun noin kannustaa, mutta harmittaa mua tietty sen puolesta vähän kun tapaamiset vähän lyhenee välimatkan takia, mutta toivon että sen pomo on tulevaisuudesakin yhtä ymmärtäväinen ja joustaa sen kanssa että pääsis vaikka aiemmin lähtemään reissuun tai jotain.
Ja se on vissiin tullu katumapäälle eropäätöksestä, ainakin sen käytös viittaa kovasti semmoseen vaikkei täysin suoraan sanokaan.

Mutta mä aion nyt itsekkäästi ajatella kerrankin omaa napaani, ko tiedän mitä haluan ja mikä mut tekee onnelliseksi. Kyllä ne asiat siitä suttaantuu.
 
  • Tykkää
Reactions: krut ja FreezeCat
Kukakohan piru mulle tällasen pääsäryn lähetti? Vähän väliä särkeny päätä lähes koko päivän :/ Mahtaakohan se voida johtua siitä, kun oon joutunu noita hiilareita nyt tankkaamaan, niin ku yhtäkkiä hiilareita ihan hirveesti, ku aika pitkään menny aika vähillä hiilareilla...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä