no ottaa tietystiMahtaakohan kitaramies vielä ottaa yhteyttä?
sirahvilastako on kadonnut oma-aloitteisuus?
no ottaa tietystiMahtaakohan kitaramies vielä ottaa yhteyttä?
No jos mää otan yhteyttä, niin eihän mulle sit selviä haluaako se ottaa muhun yhteyttä vai vastaako vaan kohteliaasti.no ottaa tietysti
sirahvilastako on kadonnut oma-aloitteisuus?
aijjaa, mää oon ollu niin kauan ukkomiehenä että en ällyä tuommosista peleistä pyhhää pölläystäNo jos mää otan yhteyttä, niin eihän mulle sit selviä haluaako se ottaa muhun yhteyttä vai vastaako vaan kohteliaasti.
Ei se ny mikään peli oo. Se joko ottaa yhteyttä tai ei ota, simppeliä.aijjaa, mää oon ollu niin kauan ukkomiehenä että en ällyä tuommosista peleistä pyhhää pölläystä
peli ei ehkä ole mikään paras sana kuvaamaan orastavan suhteen alkua mutta eipä nyt sattunut tähän hätään parempaakaan mieleenEi se ny mikään peli oo. Se joko ottaa yhteyttä tai ei ota, simppeliä.
no höh, oonko mää turhaan alkanut miettimään mitä laitan häälahjaksi?Ei oo mikään orastava suhde, kavereita ollaan. Eikä se oo ihastunu.
Valitettavasti oot.no höh, oonko mää turhaan alkanut miettimään mitä laitan häälahjaksi?
no nyt mullekki alkaa pikkuhiljaa kirkastua sun näkökulmaValitettavasti oot.
Ja siks musta oliskin kauheen kiva jos se laittais ite mulle viestiä niin vois ehkä sada vähän vinkkiä siitä kiinnostaako sitä jatkossakin olla tekemisissä.
No annan sulle tän anteeks koska oot mies.no nyt mullekki alkaa pikkuhiljaa kirkastua sun näkökulma
vähänkö oon hidas
:ashamed:No annan sulle tän anteeks koska oot niin komea mies.
no mikäs kolttonen sulle on tehty?aamupäivää :wave:
meikäläinen saa luultavasti tehdä rikosilmoituksen ekaa kertaa
eilen oli niin 13.päivä perjantai fiilis
puhelinkaupassa se perinteinen...no mikäs kolttonen sulle on tehty?
Miksei siitä oo kuulunut? Mä oon samaa mieltä että yhteydenotto olis ollu arvokkaampi, mutta huomaa siitä silti selvästi että on teitä ajatellut. Mä ehkä yrittäisin itse lähestyä, jos ukkoparka ei uskalla noin pitkän hiljaiselon jälkeen.Kummallinen reissu ollut.
Miehen isä, josta ei oo kukaan kuullut mitään pariin kymmeneen vuoteen,
lähetti miehen siskon kautta meille n. 15 paria itse kudottuja villasukkia, iittalan astioita ja venäläisiä kristallilaseja...
yhteensä niitä sukkia kaikille lapsille oli kymmeniä pareja, vissiin aikansa harkinnut yhteydenottoa... Liekö vanha mies aavistaa päiviensä likenevän päättymistä?
Tosin ukko oli sitä mieltä että tekstiviestikin olis ollut arvokkaampi kun kaikki pirun astiat yhteensä.
Mut ilmeisesti tietää että meillä on tyttölapsi, kun pienet punaset sukat oli mukana.
outoo, hyvin outoo.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30039909:Onnea AK :flower:
Muuten onkin sitte taas niin vitun perseestä, ettei voi muuta sanoa. Hyvät päivänjatkot vaa kaikille.