siinä on persekorroon ylettyvä kaari joka pitää sen paikoillaanonks se liimattu kiinni tohon pilhuun vai miten se pysyy päällä? ei toi nyt kyllä kovin hyvältä näytä.
ei vaan kestä pierasta liian äkäsesti
Viimeksi muokattu:
siinä on persekorroon ylettyvä kaari joka pitää sen paikoillaanonks se liimattu kiinni tohon pilhuun vai miten se pysyy päällä? ei toi nyt kyllä kovin hyvältä näytä.
no meeppä tiiä, mää tykkään kurveistaPitää olla hoikka kroppa.
Ristus notta. Terveysside päälle, koukku perseeseen ja biitsillesiinä on persekorroon ylettyvä kaari joka pitää sen paikoillaan
ei vaan kestä pierasta liian äkäsesti
vielä sähköteipin pätkät ristiin nännien päälle niin se on siinäRistus notta. Terveysside päälle, koukku perseeseen ja biitsille
Lähemmä sunnuntaina lappiin yksissä tuumin. Tarjoutu kyyti halvoilla bensakustannuksilla, niin ajattelin että hyppäänpä puolikkaan kanssa matkaan kun ei työtkään oo esteenä. Meen näytille yhteen puljuun mihkä panin työhakemusta ja sanomaan että moi, oon kiva niin palkatkaa mut.Millonkas te ootte lähdössä reissuun? Ja kyllä siitä kivaa tulee, teille kummallekin .
Ai senkö takia et oo mua huolinu :stick:no meeppä tiiä, mää tykkään kurveista
No wuhuu, onhan teillä hieno ja eittämättä tosi jänskättävä reissu edessä! Lapin lumo vei sitten isommaltikin mennessään? Kovasti peukkuja, jotta asiat loksahtavat .Lähemmä sunnuntaina lappiin yksissä tuumin. Tarjoutu kyyti halvoilla bensakustannuksilla, niin ajattelin että hyppäänpä puolikkaan kanssa matkaan kun ei työtkään oo esteenä. Meen näytille yhteen puljuun mihkä panin työhakemusta ja sanomaan että moi, oon kiva niin palkatkaa mut.
Mitä ämpäri tuumaa jos pakkaat puolikkaan ja kamppeet ja muutat Lappiin?Lähemmä sunnuntaina lappiin yksissä tuumin. Tarjoutu kyyti halvoilla bensakustannuksilla, niin ajattelin että hyppäänpä puolikkaan kanssa matkaan kun ei työtkään oo esteenä. Meen näytille yhteen puljuun mihkä panin työhakemusta ja sanomaan että moi, oon kiva niin palkatkaa mut.
ootko unohtanu että mää oon varattu?Ai senkö takia et oo mua huolinu :stick:
Ainahan mun on sinne ikävä takas ollu, kolme vuottakohan olisin siellä asunu. Mä muutin ämpärin perässä etelään tarkoituksena valmistua ja muutaa yhdessä sinne, mutta sitten tuli perheenlisäystä eikä viititny sit niin kauas mennä. Mutta nythän mua ei estä mikään!No wuhuu, onhan teillä hieno ja eittämättä tosi jänskättävä reissu edessä! Lapin lumo vei sitten isommaltikin mennessään? Kovasti peukkuja, jotta asiat loksahtavat .
mutta Lapin lumo vetää vääjäämättömästi kohti pohjosta :heart:Ainahan mun on sinne ikävä takas ollu, kolme vuottakohan olisin siellä asunu. Mä muutin ämpärin perässä etelään tarkoituksena valmistua ja muutaa yhdessä sinne, mutta sitten tuli perheenlisäystä eikä viititny sit niin kauas mennä. Mutta nythän mua ei estä mikään!
Se on sanonu että kyllhän sitä harmittaa että mennään kauas, mutta parhaansa se yrittää olla mun puolesta onnellinen kun tietää että mun sydän on siellä, ja kannustaa sen minkä osaa ja pystyy.Mitä ämpäri tuumaa jos pakkaat puolikkaan ja kamppeet ja muutat Lappiin?
No sitten ei muuta kuin go for it! Ja ämpärikin kerran näyttää hienosti vihreää valoa viisaana, niin...ei muuta kuin elämään unelmaa siitä !Ainahan mun on sinne ikävä takas ollu, kolme vuottakohan olisin siellä asunu. Mä muutin ämpärin perässä etelään tarkoituksena valmistua ja muutaa yhdessä sinne, mutta sitten tuli perheenlisäystä eikä viititny sit niin kauas mennä. Mutta nythän mua ei estä mikään!
Pidetään peukkuja että duunit ja kaikki loksahtaa kohdilleenSe on sanonu että kyllhän sitä harmittaa että mennään kauas, mutta parhaansa se yrittää olla mun puolesta onnellinen kun tietää että mun sydän on siellä, ja kannustaa sen minkä osaa ja pystyy.
Kyllä me ollaan alustavasti suunniteltu tapaamisiakin, että se näkee puolikasta jatkossakin vuoroviikonlopuin ja matkustettais ämpäriviikonloppuina vuoronperään. Lomat ja juhlapyhät tietty sovitaan erikseen, mutta täällä päinhän mä ne vietän joka tapauksessa kun perhekin on tässä suunnassa, niin he tapaa sit siinä samalla
Öitä :kiss:Aamulla aikainen herätys taas. öitä :kiss:
Mä meen sänkyyn uneksimaan sutinasta. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30038737:Nyt äkkiä jotain sutinaa....
Vielä ehit käymään ennen ko mää lähenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30038737:Nyt äkkiä jotain sutinaa....
Voi harmi, ku on noita ylimääräsiä lapsia täällä justVielä ehit käymään ennen ko mää lähen
Eiköhän se ukko niitten kanssa tovin pärjääAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30038765:Voi harmi, ku on noita ylimääräsiä lapsia täällä just