The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta. :flower:

Joku on kiristäny narun mun pääni ympärille.

Ja toisekseen, tääl on kissa. En o sitä nähny, mut tääl ihavvarmana on kissa. Miten muuten suu vois olla täynnä kissanpaskan makua?
Huomenta!

Ruutis käyny kylässä Elon laskuopin kanssa? Ja minä dementikko tyhjentäny kissan hiekka-astian vahingossa väärään paikkaan?
 
Huomenta!

Ruutis käyny kylässä Elon laskuopin kanssa? Ja minä dementikko tyhjentäny kissan hiekka-astian vahingossa väärään paikkaan?
Ei. Toi yhtälö olis helppo.

Tää tilanne on ny kartastofi.

Kämpällä ei o mitään juomakelpoista paitti hanavesi. Viinaksia ny ei tartte ollakaan, en tahdo pitää kämpälläni semmoisia varastoja. Mut kun kahvi on loppu. Olin ihavvarma et kaapissa olis ollu paketti juhlamokkaa, mut eipäs ollukkaan.

Kolmisen tuntia kiduttavana ennenko nurkkabaari aukeaa. Joskus miehen elämä on paskamaista. Kissanpaskamaista.
 
IhQ
Huomenia!

Voihan pojat tosiaan..mie en sano mitään tuohon laskuhommeliin, menee niin ohi ettei uskoiskaan. Tarttis ensinnäkin koko jutun paperille ja sitten jotku kaikenmaailmantaulukkokirjat :)

Oonkin ollut tänäkin aamuna reipas. Kissanastian siivosin, laitoin tiskit pyörimään ja siivosin keittiöö muutenkin. Keitin kahvitkin ja nyt istahdin juomaan.
Tarttis vielä laittaa kuivia pyykkejä kaappiin asap, sitä en jaksanu illalla tehdä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ei. Toi yhtälö olis helppo.

Tää tilanne on ny kartastofi.

Kämpällä ei o mitään juomakelpoista paitti hanavesi. Viinaksia ny ei tartte ollakaan, en tahdo pitää kämpälläni semmoisia varastoja. Mut kun kahvi on loppu. Olin ihavvarma et kaapissa olis ollu paketti juhlamokkaa, mut eipäs ollukkaan.

Kolmisen tuntia kiduttavana ennenko nurkkabaari aukeaa. Joskus miehen elämä on paskamaista. Kissanpaskamaista.
Mikään ei ole luultavasti ärsyttävämpää kuin kahvi loppu aamulla. Mulla on aina kaapissa juhlamokkaa pienen elintarvikekioskin varaston verran
 
se joka osaa matematiikkaa pystyy perustelemaan väitteensä eikä sen tartte alkaa sössöttämään jostain Elon laskuopista

100/2*pii on aika lähellä kuuttatoista joten on jotain perusteita väittää että 15 on aika lähellä
 
se joka osaa matematiikkaa pystyy perustelemaan väitteensä eikä sen tartte alkaa sössöttämään jostain Elon laskuopista

100/2*pii on aika lähellä kuuttatoista joten on jotain perusteita väittää että 15 on aika lähellä
Kuten sanoin, jänis livahtaa huoletta sen köyden alta.

Toi oikee vastaus on jotain mitä ittekään ei hetimiten usko tai ymmärrä. Sen jälkeen siit vaan kandee lyödä vetoa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä