Siulla on jotain parempaa tekemistä kenties.Hups, miksen nuku?
oliskohan hyvääAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30035997:Siihen leivän päälle .
Juu, tsättäilen kaverin kaa facebookissaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30036009:Siulla on jotain parempaa tekemistä kenties.
Arvasin .Juu, tsättäilen kaverin kaa facebookissa
Olisi ruisleivän päällä .oliskohan hyvää
Ei sen kaverin, jos sitä kuvittelitAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30036022:Arvasin .
Vois juu ollakinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30036025:Olisi ruisleivän päällä .
Huomenta!Huomenta. :flower:
Joku on kiristäny narun mun pääni ympärille.
Ja toisekseen, tääl on kissa. En o sitä nähny, mut tääl ihavvarmana on kissa. Miten muuten suu vois olla täynnä kissanpaskan makua?
Ei. Toi yhtälö olis helppo.Huomenta!
Ruutis käyny kylässä Elon laskuopin kanssa? Ja minä dementikko tyhjentäny kissan hiekka-astian vahingossa väärään paikkaan?
Mikään ei ole luultavasti ärsyttävämpää kuin kahvi loppu aamulla. Mulla on aina kaapissa juhlamokkaa pienen elintarvikekioskin varaston verranEi. Toi yhtälö olis helppo.
Tää tilanne on ny kartastofi.
Kämpällä ei o mitään juomakelpoista paitti hanavesi. Viinaksia ny ei tartte ollakaan, en tahdo pitää kämpälläni semmoisia varastoja. Mut kun kahvi on loppu. Olin ihavvarma et kaapissa olis ollu paketti juhlamokkaa, mut eipäs ollukkaan.
Kolmisen tuntia kiduttavana ennenko nurkkabaari aukeaa. Joskus miehen elämä on paskamaista. Kissanpaskamaista.
Kääntäkää vaan veistä haavassa kaikki te ihanat rouvat.Mikään ei ole luultavasti ärsyttävämpää kuin kahvi loppu aamulla. Mulla on aina kaapissa juhlamokkaa pienen elintarvikekioskin varaston verran
Eikö sun lähellä ole mitään aikasin aukeavaa lähikauppaa tai huoltista?Kääntäkää vaan veistä haavassa kaikki te ihanat rouvat.
Kaks tuntia ja kolme minuuttia nurkkabaarin aukeamiseen.
Lähikauppa taitaa olla jo auki. Et siin mieles kartastofi on voitettu.Eikö sun lähellä ole mitään aikasin aukeavaa lähikauppaa tai huoltista?
Kuten sanoin, jänis livahtaa huoletta sen köyden alta.se joka osaa matematiikkaa pystyy perustelemaan väitteensä eikä sen tartte alkaa sössöttämään jostain Elon laskuopista
100/2*pii on aika lähellä kuuttatoista joten on jotain perusteita väittää että 15 on aika lähellä