Tämä on myös Pii kertaa kaksi.ympyrän kehän ja säteen suhde on noin 6,28
shakkia en osaa sen enempää kuin sinä matematiikkaa
Samaa mieltä. Eli jos narua nostettaisiin tasaisesta metriin tarvittaisiin narua n. 6,28 m. Jos narua lisätään vain metri saan mie korotuksen korkeudeksi 15,9 eli n. 16 cm. Mutta mikään matemaatikko mie en oo. Joten en ymmärrä tuota 15 cm.ympyrän kehän ja säteen suhde on noin 6,28
Jos sun matikankirjoissasi ei lue, et jokainen metri kehällä kasvattaa sädettä suurinpiirtein viidellätoista sentillä, niin kirjasi ovat vääriä.ympyrän kehän ja säteen suhde on noin 6,28
voin alkaa opettelemaan shakkia jos pystyt oikella lailla perustelemaan ton viidentoista sentin väittteesiJos sun matikankirjoissasi ei lue, et jokainen metri kehällä kasvattaa sädettä suurinpiirtein viidellätoista sentillä, niin kirjasi ovat vääriä.
Mä voin opettaa sulle shakkia jos sulla on siihen varaa.
olin liian vanha silloin kun ne nousi esiinOotteko ikinä kuunnellu The Rasmuksen vanhempaa tuontantoa? Me like. Taitaa olla eka bändi jota oon ihan oikeesti fanittanu, ihanaa ja rakasta nostalgiamusiikkia.
Muistan kun sain 8-vuotiaana niitten levyn ja olin ihan in lööv. Nykyään tulee valitettavan harvoin kuunneltua, mutta hyvää se on aina.kyllä toi rasmus on hyvä
Pystyn. Aina.mä en kinaa, mä vaan pyydän perustelemaan
aakoo on aina luvannut että pystyy perustelemaan jokaisen väitteensä
Tos on pieni kurkkaus lavan taakse jos ketä kiinnostaa:kyllä toi rasmus on hyvä
Se on siinä ja siinä :|.neljällä leivällä varmaan pärjää aamuun asti
voin sitten lusikoida vaikka kylmää jauhelihakastiketta jos en pärjääAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30035954:Se on siinä ja siinä :|.
Tekisin jääkaappiin yhden hätävaraksi .
Siihen leivän päälle .voin sitten lusikoida vaikka kylmää jauhelihakastiketta jos en pärjää