Aamua prinsessa.Huomenta.
Edes kahvi ( hyvin vahva) ei meinaa paikata tätä univajetilaa.
Mä taas en missään nimessä halua valmiiksi keitettyä kahvia koska se tarkoittaa, että on pakko olla sosiaalinen edes jossain määrin heti herättyään ja se ei tältä nartulta onnistu. Pakko saada litra kahvia ja pala rauhaa ennenkuin edes kissoille kykenen sanomaan mitäänLähikauppa taitaa olla jo auki. Et siin mieles kartastofi on voitettu.
Mut mikään ei voita valmiiksikeitetyn ja ilmaisen kaffen hinta/laatusuhdetta.
Vain jos se kannetaan ylä- ja alaosattomana suoraan sänkyyn.
Mun nurkkabaarissa ei tartte olla kauheen sosiaalinen.Mä taas en missään nimessä halua valmiiksi keitettyä kahvia koska se tarkoittaa, että on pakko olla sosiaalinen edes jossain määrin heti herättyään ja se ei tältä nartulta onnistu. Pakko saada litra kahvia ja pala rauhaa ennenkuin edes kissoille kykenen sanomaan mitään
Mulla on kans aina 1 ylimääräinen kahvipaketti kaapissa.Mikään ei ole luultavasti ärsyttävämpää kuin kahvi loppu aamulla. Mulla on aina kaapissa juhlamokkaa pienen elintarvikekioskin varaston verran
tuo kanssa toinen vaihtoehtoon kyllä kaamea tilanne jos amusella huomaa että kahvinmuhat on loppu
hätäsuodattimen saa muuten taiteltua talouspaperipalasta
Tuo on tuttu keino. Suodatinpussit on semmosia että ne unohtaa helposti jos ei kauppalappuun kirjotaon kyllä kaamea tilanne jos amusella huomaa että kahvinmuhat on loppu
hätäsuodattimen saa muuten taiteltua talouspaperipalasta
sama täällä. Nyt töihin paikkamaan univajetta. |OAamua prinsessa.
Unihäröihin ei auta edes nukkuminen. Viinaksista puhumattakaan. Kokemusta on. Liikaa.
kirahvit on vaarallisia ja pelottavia otuksia :hui:Ketjuntappajakirahvi valloillaan. Jee.
Mutta tähän mennessä oon tappanu vain ketjuja, ei mua tartte muuten pelätä.kirahvit on vaarallisia ja pelottavia otuksia :hui:
no minkä ketjun oot viimeksi muka tappanutMutta tähän mennessä oon tappanu vain ketjuja, ei mua tartte muuten pelätä.
Tän joka päivä. Aina hiljenee ko mää saavun paikalle.no minkä ketjun oot viimeksi muka tappanut
eihän täällä oo tapahtunut juurkaan mitään päivisin enää pitkiin aikoihinTän joka päivä. Aina hiljenee ko mää saavun paikalle.
Sais alkaa tapahtumaan nytteko mulla ei oo muuta tekemistä tai elämää.eihän täällä oo tapahtunut juurkaan mitään päivisin enää pitkiin aikoihin
niimpäSais alkaa tapahtumaan nytteko mulla ei oo muuta tekemistä tai elämää.