The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lähikauppa taitaa olla jo auki. Et siin mieles kartastofi on voitettu.

Mut mikään ei voita valmiiksikeitetyn ja ilmaisen kaffen hinta/laatusuhdetta.

Vain jos se kannetaan ylä- ja alaosattomana suoraan sänkyyn.
Mä taas en missään nimessä halua valmiiksi keitettyä kahvia koska se tarkoittaa, että on pakko olla sosiaalinen edes jossain määrin heti herättyään ja se ei tältä nartulta onnistu. Pakko saada litra kahvia ja pala rauhaa ennenkuin edes kissoille kykenen sanomaan mitään
 
Mä taas en missään nimessä halua valmiiksi keitettyä kahvia koska se tarkoittaa, että on pakko olla sosiaalinen edes jossain määrin heti herättyään ja se ei tältä nartulta onnistu. Pakko saada litra kahvia ja pala rauhaa ennenkuin edes kissoille kykenen sanomaan mitään
Mun nurkkabaarissa ei tartte olla kauheen sosiaalinen.

Toki hyviin käytöstapoihin kuuluu se, et muistaa sanoa henkilökunnalle huomenta/päivää/iltaa.
 
Huomenta!

Joka solu särki yöllä, kyljellään nukkuessa oikein tunsi kuinka vatsahapot nousi kurkkuun asti ja selällään ollessa tuli huonon olon aaltoja.
Ei siis kauheen nautinnollinen saatikka levollinen yö...

Ehkäpä tää tästä, ukko lupas hakea apteekin tyhjäksi Rennieistä :)
 
kahvikirahvi
Täällä oli rauhallinen ja hyvä yö, tosin meikä valvo fiksuna tyttönä melkein puoli kolmeen asti niin voitte kuvitella miten pirteänä nousin ylös puolikkaan tullessa herättämään.


Nyt kahvia. Ostin kokeeks jotain kulta mokkaa, ja yllätyin. Tää on ihan hyvää.
 
Mä tulin vaan kertomaan mielipiteeni, mutten jaksanut kahlata koko ketjua läpi... eikuhä?

Olkaa varovaisia sen kahvin kanssa, jos olette lähdössä töihin. Vedin aamusta 3 kuppia ja arvatkaa kerran oliko kaikki liikennevalot matkan varrella punasina ja jäätävä pissahätä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä