The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Nyt tuo yrittää tartuttaa lapsiinkin sen tankki-innostuksen! Ei onnistu miun vahtivuorolla..:kieh: Prkl kun ei ite saa persettään nostettua niin ottaa sitten lapsetkin siihen mukaan että voi sit sanoa tekevänsä jotain lastenkin kans.

Huaah...
No mutta, aamu meni ok vaikka kiirusta piti. Ja mies valitti siitäkin, että siskonsa osaa kyllä tehdä ruokaakin, etten olis saanu kokata aamulla.:headwall:
 
kahvikirahvi
Kai sitä itekin vois keitellä päiväkahvit. Hermoja kiristääää ää ää ää. Käytiin kaupungissa ja kylästelemässä, eikä tajunnu kakara olla edes vieraskorea. Möh!!
 
kahvikirahvi
Työkkäristä otettiin tänään yhteyttä ja pyydettiin lähettämään jotain lippulappusia että ne saa ilmotettua kelalle hyväksynnän että mulle saa maksaa rahaa. Tiiä kauanko siinäkin kestää, ja laskeskelin että vuokran ja laskujen jälkeen mun budjetti elämiseen on 45 euroa päivään x asti kunnes saan työttömyysrahan. Jeah! Kännykän näytön korjaus maksaa päälle satasen ja autokin on paskana. Meikäläisen yltiöpositiivisuus sai pikkusen kolauksen ny.
 
Mulla on loistava seksielämä, kiitos vaan =)

Mutta pieleen meni krut, en halua sun kärkees minnekään ;)
Ootko puutteessa kun viljelet näitä seksijuttuja täällä himoissas?
Älä ota enää, koska viina ei sulle sovi.

Sulla kun jo menee lainauksetkin sekaisin.

Mä ja Krut ollaan takuuvarmasti kaks eri henkilöä. Tietääkseni asummekin jokseenkin tuhannen kilsan päässä toisistamme.

Krut on ukkomies ja mä olen wannabe- exukkomies.

Ikääkin alkaa olla, niin se on saavutus jos onnistuu pitämään yhden naisen tyytyväisenä. Ja jos sun mielestä seksi ei o kivaa, niin en minäkään sulle antais. Säästän vähäiset paukkuni hänelle joka niitä osaa arvostaa.
 
Mites, häiritseekö vaimoas toi makkarin puolella vai onko jo tottunut?
:D
Yks vaimo aikanaan sanoi, et hitto kun mieheni on kolmesataaprosenttinen impotentti.
Toinen rouva kysyi, et miten se on mahdollista?

Vastaus kuului, et sataprosenttinen impotentti toi on ollu jo pitkään, mut viime viikonloppuna kaatui portaissa, puri kieleensä ja molemmat kätensä ovat kipsissä.
 
kahvikirahvi
Oon oikeesti niin väsyny tohon lapseen. Mitä sille pitää ja saa lain sallimissa rajoissa tehdä millä se vois tulla järkiinsä ja alkaa käyttäytyä normaalisti ja nätisti? Äh.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä