The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mulle soitti puhelinmyyjä joka kauppas Aku Ankkaa, ei ollu kyllä kovin laadukas asiakaspalvelija. Se sönkötti ja meni sanoissa ihan sekasin heti kun sanoin että ei kiinnosta kun vasta olen tilauksen lopettanu. Sitten se änkytti että mun lapsihan vois tykätä lukea, sit alko vain änkytys pahenemaan kun kerroin että lapsi on vasta täyttäny kolme vuotta eikä nyt ihan hetkeen vielä taida osata lukea.
Hyvä ettei se alkanu itkehän kun kysyin että mistähän on mahtanu mun numero tulla soittolistoille kun sen pitäisi olla salainen, ja käskin pistää terveisiä ylemmälle taholle ettei tartte soitella enää :LOL:
 
kahvikirahvi
Vanhukset on niin symppiksiä. Bussissa joku vanha äijä alko vieustoverilleen selittämään vastapäätä istuvasta jätkästä että onpa kamalaa ku tollai aikuisella miehellä on nenärengas, siitähän voi tulla vaikka syöpä! Mää käännyin sit ympäri ja hymyilin kauniisti samalla ko myötäilin että no on kyllä tosi hirveitä noi lävistykset juu. Hiljenipä ukko komiasti.
Sweet victory.
 
mää vissiin taannoin tulin maininneeksi että mun harrasteautton moottori on alkanu juonittelemaan

vaihdoin siihen sitten pirruuttaan sytytystulpat ja tuntu että se alko pelaamaan paremmin ja niin rohkaistuin ohittamaan sillä tukkirekkaa kun kesken ohituksen se alkoi yht'äkkiä vetämään aivan hulluna, ihan kuin olis joku tukko lentänyt ulos pakoputkesta

outoa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä