:hug:Niinpä, hukutan tunteen syöpöttelyyn. Maissilastuja ja karkkia.
Saa sitä herkutella .
:hug:Niinpä, hukutan tunteen syöpöttelyyn. Maissilastuja ja karkkia.
Juu mutku huomenna on töitä. =)Liian aikaisin
Mulla ei taas toimi tää,lataa ja lataa ja lataa.Mikään ei auta
Ööh... mikä himputti pistää sinut eppäilemään vähimmässäkään määrin kateellisuutta... jos kirjoituksiani täl palstalla ei lasketa?Öö miks sä siitä oot kateellinen kun mä oon kuitenkin sulle liian nuori ja vähälapsinen? Enkä mä siitä kitarasta tykkää, tai mistään niistä kymmenestä kitarasta, mut se niitä soittava äijä on ihan kiva.
Hetkinen, mikäs sut saa luulemaan että parikymppisellä likalla olis yhtään helpompaa?Ööh... mikä himputti pistää sinut eppäilemään vähimmässäkään määrin kateellisuutta... jos kirjoituksiani täl palstalla ei lasketa?
Mut maailma ei o koskaan ollut reilu.
Koitas joskus olla viiskymppinen mies ja ihmetellä sit miten maailma makaa.
Vitut!
Onko siellä hyvät liukumäet? Mie niin tykkään vesiliukumäistä ja huvipuistoista .Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30026280:Iltaa :wave:
Käytii sitte Edenissä kylpemässä, ku ei mein äiti ollukaan kotosalla tänään. Oli ihan kivaa, pitkästä aikaa
Äläkerro tota kitaramiehelle ettei se masennu.kyllä aakoo vetää taas pidemmän korren
ei maailmalla ole juuri 5kybäselle äijjälle enää tähteellä
Höpö höpö pojat. Maailma on täysin avoin.kyllä aakoo vetää taas pidemmän korren
kyllä aakoo vetää taas pidemmän korren
ootte kyllä ihanan kannustaviaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30026295:Höpö höpö pojat. Maailma on täysin avoin.
Sarkasmia?Hetkinen, mikäs sut saa luulemaan että parikymppisellä likalla olis yhtään helpompaa?
no viisikymppisiä ette ainakaan ole. Ja siinä olen kuule oikeassa. :xmas:ootte kyllä ihanan kannustavia
vaikkakin väärässä
En muuten ole väärässä tässä asiassa :kiss:.ootte kyllä ihanan kannustavia
vaikkakin väärässä
no niin lähellä ollaan että kestää puhuano viisikymppisiä ette ainakaan ole. Ja siinä olen kuule oikeassa. :xmas:
... jos tänä iltana tavataan, niin vain toinen meistä (NukkuMasa tai mä) selviää hengissä.NukkuMasasta sen verran, että...
joojoojoo, vaikka sitten niin.no niin lähellä ollaan että kestää puhua
Huonosti nukkunut tai et ollenkaan? En nukkunut kolmeen viikkoon läheskään riittävästi. Nyt on jussina tullut nukuttua. Toivottavasti uni tulisi silmään sielläkin.... jos tänä iltana tavataan, niin vain toinen meistä (NukkuMasa tai mä) selviää hengissä.
Joku luulee tätä vitsiksi, mut koitahan kokeilla tota vitsileikkiä.
Joo, kyllä tossa Nokialla on pari ihan mukavaa liukumäkeä. Mitä parasta, alastulossa (haha) On vaan reilu metri vettä ja aika äkkiä madaltuu, niin tuo isompi jätkä voi laskea jo yksin sellasta pitkää mäkeä alas, kun ite on ottamassa vastaan. Muutenkin tollasten uimaan opettelevien kannalta Eden on paljon parempi vaihtoehto, kuin esim. Turun Caribia, jossa ei oo noille pienille oikeen mitään, kun ovat sieltä kahluuleikkialtaasta jo kasvaneet yli..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30026290:Onko siellä hyvät liukumäet? Mie niin tykkään vesiliukumäistä ja huvipuistoista .