The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta :kiss:

Mä nukuin 9 asti, J on heräilly varmaa jo 8 jälissä, katto telkkaria sohvalla. L nukkuu vielä, tainnu ola vähän raskas viikko :D ja ukkeli nukkuu myös, se kävi eilen tossa paikallisessa, enkä tiiä mihkä aikaa on tullu kotiin, kun oon nukkunu..

Tänään ehkä suunnistetaan äidin luokse. :)
 
Huomenta!

Täällä sataa tosin taitaa olla kuurosateita. hoksasin että kaupat on tänään auki niin taiddan suunnata tänään katselemaan vielä niitä kolttuja mut jos ei löydy niin sit saa olla ja menen sillä yhdellä,en jaksa enää yhtään ettiä. Vosi käydä samalla katselemassa niitä koruja ja kenkiä,niitä kun jaksaa katsoa ja etsiä.
 
IhQ
:wave: Ollaan kotiuduttu, juhannus meni kivasti..itikoita vaan oli enemmän ku laki sallii, niin ei hirveesti ulkona tehny mieli olla.

Pitää oikeesti yrittää sitä dieettiä/emälänmuutosta..isänikin epäili miun olevan pieniin päin ku maha niin pömpöttää/oon lihonu :O|O:ashamed:
 
Hyvää päivää, hyvää iltaa tai hyvää jotain?

Miks te päästätte tän ketjun sivulle viis, mist se on gauheen vaikea tavoittaa?

Ihan just Nukkumasa tuli tännekin ja sit meni pari vuorokautta nukkuessa. Ja sit meni pari vuorokautta vatsataudissa. Ja toipuessa tuntui kovin hyvältä idealta mennä nurkkabaariin ottamaan tuoppi... mut ei se ollu hyvä idea. Mennä jonnekin, mis vessa voi olla varattu??? Voin vakuuttaa, et se on vatsataudin jälkeisenä ajatuksena maailman huonoin idea. Ja mulla on kokemusta ihan riittämiin muistakin hiton huonoista ideoista.

Mut siis hyvää aamua, päivää tahi iltaa kaikille joiden aamu/päivä/ilta on ollut hyvä. Tai viikko. Tahi tuleva yö. Valehtelisin jos väittäisin, että en ole tippaakaan kateellinen. Mut kenenkään onni ei o koskaan ollu minulta pois.

Ja hei, mä saan olla kateellinen pikkuletun varpaista, ja mä saan olla kateellinen tinkuliinin miehenmetsästyksestä, ja mä totisesti saan olla kateellinen siitä, et kirahvit kiinnostuu rämpyttäjistä enemmän kuin runpaleista.

Ja entäs sit?

Mä olen hiton ruma ja pieni mies ja mulla on mun mielestäni täysi oikeus sanoa, että et ole kiinnostava (ei puhuta sinusta vaan yleisesti) . Noin mä ihan oikeesti sanon jokaiselle alle viiskymppiselle naarasotukselle, jolla vielä on lapsia tekemättä.

Jos se tekee minusta hirviön, niin mun vissiin tarttis kirjoittaa kirja " Tuhat tapaa olematta hirviö?"

Muistinko sanoa "hyvää iltaa"?
 
kahvikirahvi
Valehtelisin jos väittäisin, että en ole tippaakaan kateellinen. Mut kenenkään onni ei o koskaan ollu minulta pois.

Ja hei, mä saan olla kateellinen pikkuletun varpaista, ja mä saan olla kateellinen tinkuliinin miehenmetsästyksestä, ja mä totisesti saan olla kateellinen siitä, et kirahvit kiinnostuu rämpyttäjistä enemmän kuin runpaleista.
Öö miks sä siitä oot kateellinen kun mä oon kuitenkin sulle liian nuori ja vähälapsinen? :D Enkä mä siitä kitarasta tykkää, tai mistään niistä kymmenestä kitarasta, mut se niitä soittava äijä on ihan kiva.
 
: / :hug: Huonounisuutta on liikkellä.
Nukkumatista on viimeinen havainto perjantaiaamuna 1.6.2012, jolloin hän jäi kotiinsa valmistautumaan kouluun lähtöön, muiden perheenjäsenten lähtiessä töihin ja kouluun. Nukkumatti ei kuitenkaan koskaan ilmaantunut kouluun. Hän ei myöskään ilmaantunut kouluun seuraavana päivänä lauantaina hakemaan todistustaan. Tällä hetkellä Nukkumatin olinpaikka on tuntematon. Matin katoamiseen liittyvät yksityiskohdat sekä olosuhde ovat toistaiseksi epäselviä.

Kadonnut Nukku N. Matti

Poliisi pyytää yleisöä ilmoittamaan Päijät-Hämeen poliisiin p. 071- 87837321, kaikki Nukkumatin katoamisen liittyvät tiedot tai perjantaista 1.6.2012 lähtien hänestä tehdyt havainnot. Havaittaessa Nukkumatti akuutisti pyydetään havainnoista ilmoittamaan välittömästi lähimpään poliisiin. Viimeksi Nukkumatti on havaittu liikkuvan harmaalla avo- Trabantilla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä