The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pikkulettu, voi hellanlettas :heart: saispa vielä joskus vauvan....lapsenlapsia odotellessa.
aika ihku toi minilettu
Ja ihana tuo pikkulettu :heart:
Tää on kyllä niin ihana tapaus. Nyt täytyy sanoa että onnekkaita ollaan kun saatiin näin unelmainen pieni herra. :heart:
 
Kuinka minilettu on suhtautunut pikkulettuun?
Vähän on varovaisuutta ilmassa. Neiti on aika kova hösö, kovaääninen, eikä aina niin kauhean notkea liikkeissäänkään, mutta kovasti haluaa veljeään pitää sylissä ja laulaa silivatiseilaata tarjotessaan tuttia ja rauhoitellessaan vauvaa. Mutta huutoa ei kestä neiti ollenkaan, eikä veli siskonsa riehumista. Kerran poika nukahti tytön syliin, muutoin haluaa joko mun tai miehen sylin.

Kyllä tää tästä, kunhan poika vähän kasvaa niin siskokaan ei ole niin arka ja vauvakin jäntevämpi. Mustasukkaisuutta on myös liikkellä, ja sitä yritetään hoitaa parhaamme mukaan (mm. mä olen menossa tytön kanssa stadikalle johonkin pop-konserttiin, jossa Robin pääesiintyjänä - kyllä, Robin on tytön lempiartisti *syvä huokaus*, ja mies häärää omiaan tytön kanssa HopLopin muodossa - minigolfkin on mielessä). Väsyttäväähän tää on näin alkuun, mutta asioilla on tapana järjestyä. =)
 
kahvikirahvi
Aamua. Tänään ei nukuttukaan pitkään. Mutta puolikas nukku kyllä heräämättä kellon ympäri, niin ehkö ei kehtaa valitaa.
Tuutikki leikkii ihan onnessaan jahdaten häntäänsä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä