The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Öö miks sä siitä oot kateellinen kun mä oon kuitenkin sulle liian nuori ja vähälapsinen? :D Enkä mä siitä kitarasta tykkää, tai mistään niistä kymmenestä kitarasta, mut se niitä soittava äijä on ihan kiva.
Ööh... mikä himputti pistää sinut eppäilemään vähimmässäkään määrin kateellisuutta... jos kirjoituksiani täl palstalla ei lasketa?

Mut maailma ei o koskaan ollut reilu.

Koitas joskus olla viiskymppinen mies ja ihmetellä sit miten maailma makaa.

Vitut!
 
kahvikirahvi
Ööh... mikä himputti pistää sinut eppäilemään vähimmässäkään määrin kateellisuutta... jos kirjoituksiani täl palstalla ei lasketa?

Mut maailma ei o koskaan ollut reilu.

Koitas joskus olla viiskymppinen mies ja ihmetellä sit miten maailma makaa.

Vitut!
Hetkinen, mikäs sut saa luulemaan että parikymppisellä likalla olis yhtään helpompaa?
 
kyllä aakoo vetää taas pidemmän korren

ei maailmalla ole juuri 5kybäselle äijjälle enää tähteellä

ensinnäkään, teistä kumpikaan ei ole viiskymppinen, syntymävuonnanne syntyneet ihmiset eivät ole viisikymppisiä. Ja maailma tarjoaa, jos ei aina parastaan, niin jotain kuitenkin. Kun sen osaa ottaa vastaan.
 
no niin lähellä ollaan että kestää puhua
joojoojoo, vaikka sitten niin.

Mutta elämä ei siihen lopu, sitä en suostu uskomaan. Sen ikäisenä ainakin osaa
jo elää sen ainoan kanssa, jonka kanssa on koko elämänsä.

Hyväksyä sen, ettei se täydellinen ole, ei sellaiseksi tule ja osaa olla sille armollisempi
ja sen kanssa voi olla jopa hauskaa.


Eikä kukaan muu voi onnesta vastata, kuin se, kuin, sinä, kuin minä -ihminen itse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30026290:
Onko siellä hyvät liukumäet? Mie niin tykkään vesiliukumäistä ja huvipuistoista :D.
Joo, kyllä tossa Nokialla on pari ihan mukavaa liukumäkeä. Mitä parasta, alastulossa (haha) On vaan reilu metri vettä ja aika äkkiä madaltuu, niin tuo isompi jätkä voi laskea jo yksin sellasta pitkää mäkeä alas, kun ite on ottamassa vastaan. Muutenkin tollasten uimaan opettelevien kannalta Eden on paljon parempi vaihtoehto, kuin esim. Turun Caribia, jossa ei oo noille pienille oikeen mitään, kun ovat sieltä kahluuleikkialtaasta jo kasvaneet yli..
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä