Mää meen torstaina jo mummovartioon : /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014295:Yo Myttynen :kiss:. Valmistaudu torstaihin :attn:. Tulemme noutamaan sinut valvontatehtäviin.
Enkä siis puhu nyt sinusta ja ultraprinsessasta :xmas:
Mää meen torstaina jo mummovartioon : /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014295:Yo Myttynen :kiss:. Valmistaudu torstaihin :attn:. Tulemme noutamaan sinut valvontatehtäviin.
pidä palsta auki vartiossa, ja IS.n sivut myös, ja kuuntele uutisia. Ehkä saamme medianäkyvyyttä.Mää meen torstaina jo mummovartioon : /
Arghhhh.... voi mummot sentään :kieh:. Olisimme niin tarvinneet tässä tehtävässä teidän kultivoitunutta makuaistia : /.Mää meen torstaina jo mummovartioon : /
Otan tuon Madden. Camillaan ei suostu taipumaan :x.Mä voin esittää Vickania, jos AK lupaa olla prinssi Daniel ja saatella mua kuninkaallisesti käsipuolesta.
Kyöpsykkä voi olla sitten vaikka Madde. Tai Katie, tai Camilla:xmas:
Työpaikan koneilla on aika tiukka filtteri, noinkohan teiän kootut seikkailut edes näkyypidä palsta auki vartiossa, ja IS.n sivut myös, ja kuuntele uutisia. Ehkä saamme medianäkyvyyttä.
Yo bitches. And princesses and witches, and all the other various personages, too.
Ehkä päädymme Myttysen huomaan yövartioon :xmas:.pidä palsta auki vartiossa, ja IS.n sivut myös, ja kuuntele uutisia. Ehkä saamme medianäkyvyyttä.
Työpaikan koneilla on aika tiukka filtteri, noinkohan teiän kootut seikkailut edes näkyy
.Ehkä, mutta jos vaikka annettaan sellainen yleinen vaara/ hälytysmerkki, sen kai kuulette.
Se on pitkäaikaishoidon yksikkö, eli poispääsyssä voi sitten olla onkelmaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014324:Ehkä päädymme Myttysen huomaan yövartioon :xmas:.
välttyisinkö anoppilalta. Tulen heti ja olen elokuulle.Se on pitkäaikaishoidon yksikkö, eli poispääsyssä voi sitten olla onkelmaa :saint:
Minkä vuoden? :snotty:välttyisinkö anoppilalta. Tulen heti ja olen elokuulle.
Onko ruoka syömäkelpoista :xmas:Se on pitkäaikaishoidon yksikkö, eli poispääsyssä voi sitten olla onkelmaa :saint:
2014 tai mahdollisesti kauemmin.Minkä vuoden? :snotty:
:O ei miulla ole mitään viestiä.Jahas voisitteko lukea y-viesitinne. Jossa kyselen valvontakierrosasioita.
Aika mautonta on, mutta katotaan sulle sopiva lääkitys niin ei se haittaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014346:Onko ruoka syömäkelpoista :xmas:
Meillä on ovet lukossa :snotty:2014 tai mahdollisesti kauemmin.
Sie oot kyllä reilu tyyppi :kiss:.Aika mautonta on, mutta katotaan sulle sopiva lääkitys niin ei se haittaa :xmas:
nyt pitäisi olla. Edellinen katosi bittiavaruuteen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014350::O ei miulla ole mitään viestiä.
Sisar hento valkoinenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014355:Sie oot kyllä reilu tyyppi :kiss:.
Meillä on ovet lukossa :snotty:
Mie en anna muitten koskea tukkaani,Tilaa ite ulkoa ja tökkää kampaajan käteen?