Kampaajalta juuri tulin :wave:.Miksi täällä on näin hiljasta?! Missä kaikki on?
Kampaajalta juuri tulin :wave:.Miksi täällä on näin hiljasta?! Missä kaikki on?
jos on käynyt kampaajalla, pitää lähteä ulkoiluttamaan uutta tukkaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30013962:Kampaajalta juuri tulin :wave:.
:wave: :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30013962:Kampaajalta juuri tulin :wave:.
ei hajuakaan, jos nainen ei saa iteltään rintsikoita päältä niin olkoon siinä
Rinsessa :kiss:. Oletteko järjestäneet itsellenne vapautuksen torstain edustustilaisuuksista ja vieraan maan kuninkaallisten tapaamisista? Saisitteko siis rallatella mielin määrin maillanne sijaitsevissa virkitysterasseilla? .jos on käynyt kampaajalla, pitää lähteä ulkoiluttamaan uutta tukkaa
Palatsissa on huomenna taas bileet, tai sitten ei. Mutta jano ainakin
Meinaakko laittaa raidat vai mitä?Mää meen muuten ensviikolla kampaajalle! Värjätään ja leikataan hiukan huonoja pois.
Mikä siin muuten on, et kun otat haittarin syliin, niin menee noin 1,27sec siihen, että joku tulee kysymään osaatko säkkijärven polkan? Osaan.Kyllä sit löytyy oikeat nappulat joita soitella
Teretulemast.:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30013962:Kampaajalta juuri tulin :wave:.
Tyviväri ja ihan vaan latvat tasoitettiin.:wave: :kiss:
Mitäs sulle tehtiin? ja laita kuvaa!
Kai se säkkijärven polkka mielletään nimenomaan haitaribiisiksi ja siitä tulee mieleen lavatanssit tai joku juhannuskokko jonka ympärillä tanssitaan haitarin soittaessa Säkkijärven polkkaaMikä siin muuten on, et kun otat haittarin syliin, niin menee noin 1,27sec siihen, että joku tulee kysymään osaatko säkkijärven polkan? Osaan.
Kukaan ei koskaan tu kysymään sirkkojen tanssia tai varisevia lehtiä tai mitään mikä vaatis sormia tai paljetta. Säkkijärven polkka tai paranoid.
Mä annan sille joka tulee pyytämään " yön väistyessä".
ei oo tullu pinohiirikoulua käytyä ja yleensä panen pottuvarpaiden (en tissien) väliinSä et ole käyny päivääkään pioneerikoulua?
Esteet on oikeelta nimeltään hidasteita ja ne raivataan pois tieltä.
Hattaran kuvia peipe.:kiss:Nyt mie lähen nukkumaan, ei jessus kun väsyttää taas..jääkää työ pitämään palstaa (tai jotain) pystyssä niin tulen aamulla tarkastamaan mitä ootte saanu aikaseks
Kauniita kilttejä unia kaikille!!:saint:
Värjään tummaksi tai siis tummemmaksi ja sitten me suunnitellaan mulle yhtä juttua mitä koitetaan,saa nähä mitä siitä tulee.Meinaakko laittaa raidat vai mitä?
Paljasta heti mitä juttua kokeilette |O.Värjään tummaksi tai siis tummemmaksi ja sitten me suunnitellaan mulle yhtä juttua mitä koitetaan,saa nähä mitä siitä tulee.
Ihana piisi!!:heart: Tuota laulettiin jo peruskoulussa!Mikä siin muuten on, et kun otat haittarin syliin, niin menee noin 1,27sec siihen, että joku tulee kysymään osaatko säkkijärven polkan? Osaan.
Kukaan ei koskaan tu kysymään sirkkojen tanssia tai varisevia lehtiä tai mitään mikä vaatis sormia tai paljetta. Säkkijärven polkka tai paranoid.
Mä annan sille joka tulee pyytämään " yön väistyessä".
eihän täällä ole yhtään hulluaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014005:Paljasta heti mitä juttua kokeilette |O.
Hulluja ei saa pitää jännityksessä .
torstaina on kylä vielä muutaman tunnin mittainen edustustilaisuus, mutta sellainen kevytmielinen ja -kenkäinen pieni kaupunki-irrottelu on aina mahdollistaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30013982:Rinsessa :kiss:. Oletteko järjestäneet itsellenne vapautuksen torstain edustustilaisuuksista ja vieraan maan kuninkaallisten tapaamisista? Saisitteko siis rallatella mielin määrin maillanne sijaitsevissa virkitysterasseilla? .
kerkesin jo ostaa liput viideltä lähtevään koneeseen kun palatsin suunnalta ei tullut mitään ohjeitatorstaina on kylä vielä muutaman tunnin mittainen edustustilaisuus, mutta sellainen kevytmielinen ja -kenkäinen pieni kaupunki-irrottelu on aina mahdollista
Ei niin. Sopivasti sekopäitä vain :saint:.eihän täällä ole yhtään hullua
Liukuvärjäys?Värjään tummaksi tai siis tummemmaksi ja sitten me suunnitellaan mulle yhtä juttua mitä koitetaan,saa nähä mitä siitä tulee.
No sitä samaa minäkin olen yrittänyt itselleni yön hiljaisina tunteina hokea.:xmas:eihän täällä ole yhtään hullua
Teidän edustustilaisuudet kuulostavat paljon miellyttävimmiltä kuin Velhottaren velvollisuudet. Minulle on langetettu sangen vakamielinen velvollisuus saapua torstaina anivarhain pohtimaan loitsujen livauttamisia :kieh:.torstaina on kylä vielä muutaman tunnin mittainen edustustilaisuus, mutta sellainen kevytmielinen ja -kenkäinen pieni kaupunki-irrottelu on aina mahdollista
:Oei hajuakaan, jos nainen ei saa itteään märäks niin olkoon