onnistuu se muinkin avuin:vampire:Toi on maailman paras leikki. Etenkin jos ei saa käyttää käsiä.
onnistuu se muinkin avuin:vampire:Toi on maailman paras leikki. Etenkin jos ei saa käyttää käsiä.
mää käytän isoa varvastaToi on maailman paras leikki. Etenkin jos ei saa käyttää käsiä.
Mie jutskaan skypessä äidin ja veljen kans. Kohta poistun iltasadulle hetkeksiMiksi täällä on näin hiljasta?! Missä kaikki on?
Kyltymättömiä kaikki tyynni:xmas:Naiset...huoh...
Mä olin mielestäni tosi seksy kun opin riisumaan rintaliivit yhdellä kädellä. Ja tosi hottispoppis kun opin riisumaan ne ilman käsiä.
Mut naisille ei riitä mikään.
Mä en ole koskaan oikeen tajunnut tota yhellä kädellä avaamista,ei siinä ole mun mielestä mitään sellasta mikä kiihottais yhtään enmpää kuin se et kahdella kädellä aukasee.Naiset...huoh...
Mä olin mielestäni tosi seksy kun opin riisumaan rintaliivit yhdellä kädellä. Ja tosi hottispoppis kun opin riisumaan ne ilman käsiä.
Mut naisille ei riitä mikään.
Niinpä.Kyltymättömiä kaikki tyynni:xmas:
voi teitä. Saatte kaiken ..............Niinpä.
Voi meitä miesparkoja.
Missä se toinen käsi on?Mä en ole koskaan oikeen tajunnut tota yhellä kädellä avaamista,ei siinä ole mun mielestä mitään sellasta mikä kiihottais yhtään enmpää kuin se et kahdella kädellä aukasee.
ei hajuakaan, jos nainen ei saa iteltään rintsikoita päältä niin olkoon siinäKummat on helpompi aukaista yhdellä kädellä tai hampailla, edessä oleva hakanen, siis sellainen vähän koukkumainen, vaiko ne perinteiset takahakaset?
oon samaa mieltä ärsyttää jos mies vaan räpeltää ja yleensä sitä ehtii nakata liivit itse nurkkaan ennekuin edes ollaan päästy vauhtiin.ei hajuakaan, jos nainen ei saa iteltään rintsikoita päältä niin olkoon siinä
jaa-a, mää oon tottunu rauhallisempaan tahtiinoon samaa mieltä ärsyttää jos mies vaan räpeltää ja yleensä sitä ehtii nakata liivit itse nurkkaan ennekuin edes ollaan päästy vauhtiin.
Mutta miehen pitää riisua kyllä naiselta ne pienimmät housut. Näin sanoo palatsinlaki ja asetus.ei hajuakaan, jos nainen ei saa iteltään rintsikoita päältä niin olkoon siinä
toki tolleenkin joskus mutta joskus on kiva vaan rynniä asiaan. tai no siis minä tykkään ei kaikki. mutta en mä vierasta yhtään tota rauhallisempaa tyyliäkään se on niin kiinni fiiliksestä jos panettaa oikeen kunnolla niin siinä ei sillon paljon sylitellä kuin korkeintaan jälkikäteen.jaa-a, mää oon tottunu rauhallisempaan tahtiin
ensin riisutaan kamppeet, sitte mennään peiton alle, sylitellään ja jutellaan aikansa ja siitä pikkuhiljaa yks asia johtaa toiseen
No ne perinteiset tietty.Kummat on helpompi aukaista yhdellä kädellä tai hampailla, edessä oleva hakanen, siis sellainen vähän koukkumainen, vaiko ne perinteiset takahakaset?
Sä et ole käyny päivääkään pioneerikoulua?ei hajuakaan, jos nainen ei saa iteltään rintsikoita päältä niin olkoon siinä
Muistaakseni muotoilin pykälän jokseenkin silviisiä, et jos ei osaa ni jääköön ilman.Mutta miehen pitää riisua kyllä naiselta ne pienimmät housut. Näin sanoo palatsinlaki ja asetus.
Jos mies ei saa rintsikoita auki se ei varmaan ole kovin näppärä sormistaan muutenkaanMuistaakseni muotoilin pykälän jokseenkin silviisiä, et jos ei osaa ni jääköön ilman.
Neitokainen puhuu hanuristille...Jos mies ei saa rintsikoita auki se ei varmaan ole kovin näppärä sormistaan muutenkaan
Kyllä sit löytyy oikeat nappulat joita soitellaNeitokainen puhuu hanuristille...