Annoitko minnekään spostiosoitetta tai gsm-numeroa?En ole saanut mutta johtuuko siitä että en ole mitenkään rekkutunut ellokselle??...vaan tein tilauksen ilman rekkautumista...
Annoitko minnekään spostiosoitetta tai gsm-numeroa?En ole saanut mutta johtuuko siitä että en ole mitenkään rekkutunut ellokselle??...vaan tein tilauksen ilman rekkautumista...
No kyllä kai ainakin säpön kun sinne on tullut tilausvahvistus mutta ei ole mitään lappua ainakaan tullut postista ja en muista laitoinko puhelinnumeroa.Annoitko minnekään spostiosoitetta tai gsm-numeroa?
Oon tainnut sen ohjeen ottaa jostain muualta, siinä mitat oli ruokalusikoissa mutta pääpiirteittäin joo, tuo.Tämäkö?
Suklainen mukikakku valmistuu näin:
Ota 0,5dl vehnäjauhoja, 0,5dl sokeria, 0,5tl leivinjauhetta, 0,5dl sulaa margariinia tai öljyä, 2rl kaakaojauhoa ja yksi munankeltuainen. Sekoita ensin kuivat aineet mukissa, sitten lisää öljy ja kananmuna. Sekoita hyvin ja laita muki mikroon kahdeksi minuutiksi. Anna jäähtyä hetki ja nauti!
Tähän voisi sitten päälle tehdä kuorrutuksen?
mää lurkin täällä taustalla mutta siraffi on ainaski rehveilläMiksi täällä on näin hiljasta?! Missä kaikki on?
Suomme pitkäkaulalle rehvit kyllä ja alastulolle reissun mutta missä kaikki muut on? ja mikset sää leiki mun kanssa:stick:mää lurkin täällä taustalla mutta siraffi on ainaski rehveillä
alan heti leikkimäänSuomme pitkäkaulalle rehvit kyllä ja alastulolle reissun mutta missä kaikki muut on? ja mikset sää leiki mun kanssa:stick:
Joo!alan heti leikkimään
oltaisko kotista?
IltaaAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30013691:Iltaa. Futista kattelen. Toinen päivä kesälomaa menossa ja tunnelma melkein laipiossa.
Ens viikolla vois lähteä ruottiin sit.
tiiäkkö mikä on hembiträde?Joo!
varmaan joku kotiapulainen...en mää sellasta haluu leikkiä et mun pitää pestä sun kalsarittiiäkkö mikä on hembiträde?
no vähät niistä kalsareista...varmaan joku kotiapulainen...en mää sellasta haluu leikkiä et mun pitää pestä sun kalsarit
:xmas:varmaan joku kotiapulainen... mää sellasta haluun leikkiä et mun pitää riisua sun kalsarit
tää olis vähän sellanen villi tapausno vähät niistä kalsareista...
mutta mikä se niinqu haluis olla?
Laivalla seilataan hesasta tukholmaan.Iltaa
Mulla on tän viikon jälkeen vielä 3viikkoa ja sit saan hetken hengähtää. Vai pukkais se se laivamatkaa vai tuleeko autoreissu?
Juu,jussin jälkeen vasta on seuraavan kerran palstalla.mää veikkaan että pitkis ei tuu palstalle ennenkuin junamatkallaan kotiin
siihen asti se on niin tiiviisti kitaramiehen kanssa ettei siinä kerkiä palstailla
Toi on maailman paras leikki. Etenkin jos ei saa käyttää käsiä.:xmas: