The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Tietäsin tinkulle ratkaisun tuohon tahmasenhimoon :p
Mukikakku, on muuten tahmasta ja niin ällömakeeta, että. Ja voi tehdä vaikka yhden annoksen kerrallaan. Ootko maistanu? Ohje ollu täällä palstallakin.

Nimim.Miten niin oon tälläkin hetkellä tahmainen?
 
Tämäkö?


Suklainen mukikakku valmistuu näin:
Ota 0,5dl vehnäjauhoja, 0,5dl sokeria, 0,5tl leivinjauhetta, 0,5dl sulaa margariinia tai öljyä, 2rl kaakaojauhoa ja yksi munankeltuainen. Sekoita ensin kuivat aineet mukissa, sitten lisää öljy ja kananmuna. Sekoita hyvin ja laita muki mikroon kahdeksi minuutiksi. Anna jäähtyä hetki ja nauti!

Tähän voisi sitten päälle tehdä kuorrutuksen?
 
IhQ
Tämäkö?


Suklainen mukikakku valmistuu näin:
Ota 0,5dl vehnäjauhoja, 0,5dl sokeria, 0,5tl leivinjauhetta, 0,5dl sulaa margariinia tai öljyä, 2rl kaakaojauhoa ja yksi munankeltuainen. Sekoita ensin kuivat aineet mukissa, sitten lisää öljy ja kananmuna. Sekoita hyvin ja laita muki mikroon kahdeksi minuutiksi. Anna jäähtyä hetki ja nauti!

Tähän voisi sitten päälle tehdä kuorrutuksen?
Oon tainnut sen ohjeen ottaa jostain muualta, siinä mitat oli ruokalusikoissa mutta pääpiirteittäin joo, tuo.
Myö laitettii nomparelleja vaan päälle, jäi sen verran löysäksi tuo taikina ettei siinä kuorrutukset kestäis. Tietty jos pitää hetken pidempään mikrossa niin ehkä sit. Meillä oli n.minuutin/muki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30013691:
Iltaa. Futista kattelen. Toinen päivä kesälomaa menossa ja tunnelma melkein laipiossa.
Ens viikolla vois lähteä ruottiin sit.
Iltaa:)

Mulla on tän viikon jälkeen vielä 3viikkoa ja sit saan hetken hengähtää. Vai pukkais se se laivamatkaa vai tuleeko autoreissu?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä