Niin, että sinä oikeastaan tykkäisit olla enemmänkin jakorasia?No voin kertoa ettei ollut helppo homma niitä eropelejä tehdä.
Selvä Yhtään oudommaksihan tämä ei varmaan voisi mennä.
Niin, että sinä oikeastaan tykkäisit olla enemmänkin jakorasia?No voin kertoa ettei ollut helppo homma niitä eropelejä tehdä.
Siis wtf? Miten sun on vaikea ymmärtää, että mä halusin ensi sekunnista alkaen että mies ottaa mut tosissaan ja pyytää kahveille, mutta koska menin antamaan heti, hän ei nähnyt mua potentiaalisena tyttöystävänä, eikä meidän juttu edennyt kuten normaalisti.Niin, että sinä oikeastaan tykkäisit olla enemmänkin jakorasia?
Selvä Yhtään oudommaksihan tämä ei varmaan voisi mennä.
Ei minun ymmärryksessä ole vikaa, sinun luetun ymmärtäminen tosin on kyllä aika ala-arvoista.Siis wtf? Miten sun on vaikea ymmärtää, että mä halusin ensi sekunnista alkaen että mies ottaa mut tosissaan ja pyytää kahveille, mutta koska menin antamaan heti, hän ei nähnyt mua potentiaalisena tyttöystävänä, eikä meidän juttu edennyt kuten normaalisti.
Tai sit se ei vaa pitäny susta.Siis wtf? Miten sun on vaikea ymmärtää, että mä halusin ensi sekunnista alkaen että mies ottaa mut tosissaan ja pyytää kahveille, mutta koska menin antamaan heti, hän ei nähnyt mua potentiaalisena tyttöystävänä, eikä meidän juttu edennyt kuten normaalisti.
Mikään ei estä tutustumasta toiseen kunnolla, vaikka välillä harrastetaankin seksiä.No jos se on pihtausta että haluaa tutustua toiseen kunnolla, niin selevä Minusta kun mies ja nainen voi tehdä aika paljon muutakin kun harrastaa seksiä ja en mä tuhlaa aikaani miehiin ketkä ei ole valmiita ikinä sitoutumaan.
No nyt pitää :heart:Tai sit se ei vaa pitäny susta.
Ei sillä ole väliä kenelle ehdottelee. Sinun logiikkasi mukaanhan ihminen on jakorasia, jos heti ensimmäisenä iltana haluaa seksiä... Ja sinähän sen tiedät että kelle hän ehdottelee ja keille ei
Meillä ainakin, taisin viettää kotona vain pari hajanaista yötä 'yhden yön miehen' kanssa vietetyn yön jälkeen. Nyt ollaan neljän vuotta oltu ja asuttu yhdessä ja menossa naimisiin.Ei suhteen aloittaminen seksillä heti ensimmäisenä iltana ole normaalisti hidaste, vaan suhteen etenemistä kiihdyttävä seikka.
Ai niin... ja sä annoit sille, koska sä et kehdannut/uskaltanut kieltäytyä, koska se on niin ihgu, että luulit ettei sulla ole mahiksia siihen, jos et anna, mutta kun annoit, niin ajattelit, että se ei pidäkkään sua potentiaalisena tyttöystävänä vaan jakarina ja sä ajattelit, että se onkin vaan yhden yön juttu ja sitten sä päätit mennä toistekkin sen luokse keskellä yötä sutimaan ja sitten sä päätit, että sut pitää ottaa vakavasti ja sä et enää anna jos se ei vie sua kahville. Ja sitten sä kerroit sille, ettet sä oikeasti ole tyhmä jakari, vaan sä annat vaan baarin jälkeen huonoille jätkille pesää, mutta et hyville, paitsi tälle, että oikeastaan tä jätkä oli poikkeus ja nyt se ei saa ajatella sua jakarina vaan päätit ristitä kinttus, kun teidän pitää tutustua.Siis wtf? Miten sun on vaikea ymmärtää, että mä halusin ensi sekunnista alkaen että mies ottaa mut tosissaan ja pyytää kahveille, mutta koska menin antamaan heti, hän ei nähnyt mua potentiaalisena tyttöystävänä, eikä meidän juttu edennyt kuten normaalisti.
Eihän tolle voi kun nauraa.... Mitä mä sanoin, että tää meni tosi monimutkaiseks eikä ollut helppoa.Ai niin... ja sä annoit sille, koska sä et kehdannut/uskaltanut kieltäytyä, koska se on niin ihgu, että luulit ettei sulla ole mahiksia siihen, jos et anna, mutta kun annoit, niin ajattelit, että se ei pidäkkään sua potentiaalisena tyttöystävänä vaan jakarina ja sä ajattelit, että se onkin vaan yhden yön juttu ja sitten sä päätit mennä toistekkin sen luokse keskellä yötä sutimaan ja sitten sä päätit, että sut pitää ottaa vakavasti ja sä et enää anna jos se ei vie sua kahville. Ja sitten sä kerroit sille, ettet sä oikeasti ole tyhmä jakari, vaan sä annat vaan baarin jälkeen huonoille jätkille pesää, mutta et hyville, paitsi tälle, että oikeastaan tä jätkä oli poikkeus ja nyt se ei saa ajatella sua jakarina vaan päätit ristitä kinttus, kun teidän pitää tutustua.
Mutta siis annatko sä vielä niille "huonoille" jätkille sen aikaa, kunnes olet varma, että tunnet tän yhden riittävän hyvin seksiin, vaikka te oottekin jo harrastaneet seksiä? Vai pidättäydytkö sä seksistä kokonaan?
Ei hitsit, mä kuolen täällä nauruun.Eikun nyt vissiin se onkin ihan ok, kunhan muistaa ilmoittaa ettei ole jakorasia.
Itehän sie sanoit ett jos nainen antaa ekana iltana siitä saa käsityksen ett on jakorasia, eikö tällöin miehestäkin saa saman käsityksen jos se ehdottelee seksiä heti ekana iltana. Ymmärsitkö nyt pointin vai väännetäänkö vielä ratakiskosta asia? Ja mistäpäs siekään tiedät miten monelle se ehdottelee..... Ja sinähän sen tiedät että kelle hän ehdottelee ja keille ei
Vai oiskohan näissä tapauksissa molemmat ollu sit kiinnostuneita toisistaan, eikä vaan toinen oo ollu ihastuksesta sekasin...Miten nämä muut ovat saaneet sitten päätyneet näihin parisuhteisiinsa yhden illan jutun jälkeen, vaikka ovat menneet noin helposti sänkyyn. Miten heillä juttu eteni sitten normaalisti, mutta teillä ei. Oiskohan jotenkin jännästi miehissä ja naisissakin eroavaisuuksia? Sukupuolieron lisäksi ehkäpä yksilöllisiäkin eroja? Voisko olla?
Totta, tähän voi ollatosiaan näinkin yksinkertainen vastaus, eihän sitä mitään pelejä yleensä pelailla, jos on aidosta kiinnostuksesta kyse. Tai eipä ainakaan itselleni ole tullut mieleen. Mutta meitähän on moneen junaan...Vai oiskohan näissä tapauksissa molemmat ollu sit kiinnostuneita toisistaan, eikä vaan toinen oo ollu ihastuksesta sekasin...