Yhden illan jutusta vakava suhde?

Niin, että sinä oikeastaan tykkäisit olla enemmänkin jakorasia?

Selvä :LOL: Yhtään oudommaksihan tämä ei varmaan voisi mennä.
Siis wtf? Miten sun on vaikea ymmärtää, että mä halusin ensi sekunnista alkaen että mies ottaa mut tosissaan ja pyytää kahveille, mutta koska menin antamaan heti, hän ei nähnyt mua potentiaalisena tyttöystävänä, eikä meidän juttu edennyt kuten normaalisti.

Siis wtf? Miten sun on vaikea ymmärtää, että mä halusin ensi sekunnista alkaen että mies ottaa mut tosissaan ja pyytää kahveille, mutta koska menin antamaan heti, hän ei nähnyt mua potentiaalisena tyttöystävänä, eikä meidän juttu edennyt kuten normaalisti.
Ei minun ymmärryksessä ole vikaa, sinun luetun ymmärtäminen tosin on kyllä aika ala-arvoista.

Kannattaisi joskus ihan niinkuin lukea se mihin vastaa, eikä vaan viskoo jotain epämääräistä tekstitauhkaa kommentin-kuvausmassaksi.

Ai niin... ja sä annoit sille, koska sä et kehdannut/uskaltanut kieltäytyä, koska se on niin ihgu, että luulit ettei sulla ole mahiksia siihen, jos et anna, mutta kun annoit, niin ajattelit, että se ei pidäkkään sua potentiaalisena tyttöystävänä vaan jakarina ja sä ajattelit, että se onkin vaan yhden yön juttu ja sitten sä päätit mennä toistekkin sen luokse keskellä yötä sutimaan ja sitten sä päätit, että sut pitää ottaa vakavasti ja sä et enää anna jos se ei vie sua kahville. Ja sitten sä kerroit sille, ettet sä oikeasti ole tyhmä jakari, vaan sä annat vaan baarin jälkeen huonoille jätkille pesää, mutta et hyville, paitsi tälle, että oikeastaan tä jätkä oli poikkeus ja nyt se ei saa ajatella sua jakarina vaan päätit ristitä kinttus, kun teidän pitää tutustua.

Mutta siis annatko sä vielä niille "huonoille" jätkille sen aikaa, kunnes olet varma, että tunnet tän yhden riittävän hyvin seksiin, vaikka te oottekin jo harrastaneet seksiä? Vai pidättäydytkö sä seksistä kokonaan?

[QUOTE="Sanna";30001344]Ei sillä ole väliä kenelle ehdottelee. Sinun logiikkasi mukaanhan ihminen on jakorasia, jos heti ensimmäisenä iltana haluaa seksiä.[/QUOTE]

Eikun nyt vissiin se onkin ihan ok, kunhan muistaa ilmoittaa ettei ole jakorasia.

Ai niin... ja sä annoit sille, koska sä et kehdannut/uskaltanut kieltäytyä, koska se on niin ihgu, että luulit ettei sulla ole mahiksia siihen, jos et anna, mutta kun annoit, niin ajattelit, että se ei pidäkkään sua potentiaalisena tyttöystävänä vaan jakarina ja sä ajattelit, että se onkin vaan yhden yön juttu ja sitten sä päätit mennä toistekkin sen luokse keskellä yötä sutimaan ja sitten sä päätit, että sut pitää ottaa vakavasti ja sä et enää anna jos se ei vie sua kahville. Ja sitten sä kerroit sille, ettet sä oikeasti ole tyhmä jakari, vaan sä annat vaan baarin jälkeen huonoille jätkille pesää, mutta et hyville, paitsi tälle, että oikeastaan tä jätkä oli poikkeus ja nyt se ei saa ajatella sua jakarina vaan päätit ristitä kinttus, kun teidän pitää tutustua.

Mutta siis annatko sä vielä niille "huonoille" jätkille sen aikaa, kunnes olet varma, että tunnet tän yhden riittävän hyvin seksiin, vaikka te oottekin jo harrastaneet seksiä? Vai pidättäydytkö sä seksistä kokonaan?
:D Eihän tolle voi kun nauraa.... Mitä mä sanoin, että tää meni tosi monimutkaiseks eikä ollut helppoa.
Ihan selkeä homma tää oli siinä vaiheessa kun puhuin suuni puhtaaksi. Sen jälkeen on ollut ihan eri ääni kellossa miekkosella <3 On todella kohdellut mua arvokkaammin ja halunnut tutustua muhun ihmisenä, nähnyt vaivaa ja soitellut melkein päivittäin.

En mä ajattele enää ketään muuta kun tätä jätkää joten en ole hässimässä ketään luonnollisestikaan.

"gogo"
Minä en alkais kyllä HG:n lailla ikinä metsästämään miestä, joka ei heti aluksi ole kiinnostunut itsestäni muuta kuin pillu mielessä. Näinhän se meni hg:n tapauksessa, ainakin sen kuvan minä tästä ketjusta saan? Että miehelle piti erikseen sanoa, että ei tipu pillua ennen kuin on tutustuttu nyt sitten sen eka pillunsaamisyön jälkeen?

Kun kolahtaa, niin kolahtaa, ja mies kyllä pyytää treffeille kiinnostavaa naista vaikka olis päässyt sitä heti ekana iltana hässimään. Näin se vaan menee. Nyt hg:n tapailukaveri selkeästi kuluttaa aikaa ja tietää, että kohta irtoaa...

[QUOTE="gogo";30001387]Minä en alkais kyllä HG:n lailla ikinä metsästämään miestä, joka ei heti aluksi ole kiinnostunut itsestäni muuta kuin pillu mielessä. Näinhän se meni hg:n tapauksessa, ainakin sen kuvan minä tästä ketjusta saan? Että miehelle piti erikseen sanoa, että ei tipu pillua ennen kuin on tutustuttu nyt sitten sen eka pillunsaamisyön jälkeen?

Kun kolahtaa, niin kolahtaa, ja mies kyllä pyytää treffeille kiinnostavaa naista vaikka olis päässyt sitä heti ekana iltana hässimään. Näin se vaan menee. Nyt hg:n tapailukaveri selkeästi kuluttaa aikaa ja tietää, että kohta irtoaa...[/QUOTE]

Ihmiset mokaa joskus. Mä ymmärrän hyvin ettei hän nähnyt mussa ainesta vakavampaan sen ekan kerran jälkeen. Olin ilahtanut edes niistä viesteistä viikonloppuöisin koska ajattelin et vielä mä näytän sille mikä olen naisiani. Ei mua haittaa et jouduin odottaa ja näkee vaivaa koska tulos on tämä<3 Nyt voin olla oma itseni eikä mun tarvitse selventää mitä haluan jne.

"Gogo"
Mutta hg: etkö sinä ollut juurikin oma itsesi kun tapasitte? Nyt yrität antas sitten siloiteltua kuvaa itsestäsi? Ketä se palvelee? Perustuuko tuleva mahdollinen parisuhteenne sitten valheeseen?

hyttinen
Miten nämä muut ovat saaneet sitten päätyneet näihin parisuhteisiinsa yhden illan jutun jälkeen, vaikka ovat menneet noin helposti sänkyyn. Miten heillä juttu eteni sitten normaalisti, mutta teillä ei. Oiskohan jotenkin jännästi miehissä ja naisissakin eroavaisuuksia? Sukupuolieron lisäksi ehkäpä yksilöllisiäkin eroja? Voisko olla?

• Tykkää
Reactions: Tootsie Roll
.. Ja sinähän sen tiedät että kelle hän ehdottelee ja keille ei :D
Itehän sie sanoit ett jos nainen antaa ekana iltana siitä saa käsityksen ett on jakorasia, eikö tällöin miehestäkin saa saman käsityksen jos se ehdottelee seksiä heti ekana iltana. Ymmärsitkö nyt pointin vai väännetäänkö vielä ratakiskosta asia? Ja mistäpäs siekään tiedät miten monelle se ehdottelee...

Miten nämä muut ovat saaneet sitten päätyneet näihin parisuhteisiinsa yhden illan jutun jälkeen, vaikka ovat menneet noin helposti sänkyyn. Miten heillä juttu eteni sitten normaalisti, mutta teillä ei. Oiskohan jotenkin jännästi miehissä ja naisissakin eroavaisuuksia? Sukupuolieron lisäksi ehkäpä yksilöllisiäkin eroja? Voisko olla?
Vai oiskohan näissä tapauksissa molemmat ollu sit kiinnostuneita toisistaan, eikä vaan toinen oo ollu ihastuksesta sekasin...

hyttinen
Vai oiskohan näissä tapauksissa molemmat ollu sit kiinnostuneita toisistaan, eikä vaan toinen oo ollu ihastuksesta sekasin...
Totta, tähän voi ollatosiaan näinkin yksinkertainen vastaus, eihän sitä mitään pelejä yleensä pelailla, jos on aidosta kiinnostuksesta kyse. Tai eipä ainakaan itselleni ole tullut mieleen. Mutta meitähän on moneen junaan...

Yhteistyössä