Jep. :/Tottakai se loukkaa, ei ole sukupuolesta kiinni. En voi pahemmin viisastella, koska itsekin joskus tuollaiseen menin mukaan, ensinnäkin koska elättelin toivoa että ehkä joku kerta mies haluaakin jotain enemmän ja toisekseen, koska halusin edes sen vähän mitä miehestä saattoi irti saada.
Mutta sitä en ymmärrä, miksi kuvittelet tilanteen parantuneen tuohon kuvioon lähtemällä, jos mielestäsi se yksi kertakin seksiä ilman kunnon suhdetta oli virhe? Ei kai miehen käsitys sinusta sillä ainakaan parantunut ole, jos sattuu olemaan sellainen tapaus jollaisena itse pidät melkein kaikkia miehiä, että tosiaan paheksuu naisia jotka helposti "antavat". Kyllä minä tiedän, että sellaisiakin on, onneksi vähemmistö sentään.
No mä sanoin miehelle että joko tutustut muhun ihmisenä normaalisti tai ei mitään. Siitä lähin on sopinut ahkerasti oikeita treffejä =) Se kertakin riittää kun saat tilaisuuden puhua kunnolla ja voitte puolin ja toisin kertoa itsestänne. Siinä voi tulla positiivinen yllätys, että toisessa onkin potentiaalia ja niin on tainnut käydä tän ketjun perusteella myös aika monella muulla