Yhden illan jutusta vakava suhde?

Tottakai se loukkaa, ei ole sukupuolesta kiinni. En voi pahemmin viisastella, koska itsekin joskus tuollaiseen menin mukaan, ensinnäkin koska elättelin toivoa että ehkä joku kerta mies haluaakin jotain enemmän ja toisekseen, koska halusin edes sen vähän mitä miehestä saattoi irti saada.

Mutta sitä en ymmärrä, miksi kuvittelet tilanteen parantuneen tuohon kuvioon lähtemällä, jos mielestäsi se yksi kertakin seksiä ilman kunnon suhdetta oli virhe? Ei kai miehen käsitys sinusta sillä ainakaan parantunut ole, jos sattuu olemaan sellainen tapaus jollaisena itse pidät melkein kaikkia miehiä, että tosiaan paheksuu naisia jotka helposti "antavat". Kyllä minä tiedän, että sellaisiakin on, onneksi vähemmistö sentään.
Jep. :/

No mä sanoin miehelle että joko tutustut muhun ihmisenä normaalisti tai ei mitään. Siitä lähin on sopinut ahkerasti oikeita treffejä =) Se kertakin riittää kun saat tilaisuuden puhua kunnolla ja voitte puolin ja toisin kertoa itsestänne. Siinä voi tulla positiivinen yllätys, että toisessa onkin potentiaalia ja niin on tainnut käydä tän ketjun perusteella myös aika monella muulla:)

No me kyllä myös juteltiin ja tutustuttiin miehen kanssa seksin ohella.
Ja kun alettiin tavata useammin, niin vietettiin aikaa yhessä muutenkin, kuin vain sängyssä. Muutenkin alettiin soittelemaan ja lähettämäään viestejä, kuin vaan yöllä tai baarissa.

Ei nyt kannata yleistää kaikkia yhen yön juttuja tai miehiä.

Minusta ei ole ainoa oikea tapa edetä, olla harrastamatta seksiä puoleensavetävän ihmisen kanssa, tapailla montaa kertaa ennen seksiä.
Aikuiset ihmiset voi edetä halutessaan nopeasti tai hitaasti. Ei miusta ole väärää tai oikeaa tapaa.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Noo ei mulla ole varaa kyllä mitenkään arvostella (eikä kellään toisellakaan) lispetin kaltaisia äitejä ja vaimoja enkä tällä "yleistyksellä" sitä tarkoittanut. Jotkut miehet tykkäävät metsästää ja edetä ns. oikein eikä he näe potentiaalia naisessa joka lähtee heti baarin jälkeen miehelle. Totta kai he ottaa sen naisen heille mielihyvin mut ei he ajattele aamulla että wow nyt haluan tutustua tähän tyyppiin tosissaan! Me naiset taas katsotaan heti, että olisko tuossa aviomiesmatskua..? ;D Ja jos sitä on niin voin kertoo että harmittaa helvetisti jos mokaa siinä vaiheessa.. Sanon kyllä omille tyttökavereille että hässikää niitä ketkä on vähän ihansama mutta kiinnostavien ukkojen kanssa pitää miettiä kaksi kertaa miten etenee!

Baarissa just on helpoin tutustua! En oo koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka sanoo ettei ole, koska sen helpompaa ympäristöä miesten/naisten metsästykseen ei ole minun kokemuksen mukaan. Tutustun melkein joka kerralla johonkin.
Lyhtypylväskin silmissä hulmalaisen, näyttää kauniille tiedän sen ;)
Että varmaan sitä tulee juteltua joo... mutta en mä tiedä pystyykö sitä oikeasti tutustumaan keneenkään ihmisvilinässä ja metakassa. Eihän sitä edes kuule puoliakaan mitä se toinen sanoo... sen lisäksi kahden ihmisen humalatila tuppaa tekemään semmosen tempun, että kumpikin kuulee justiinsa sen, mitä haluaa kuulla.

Mä oon sen verran vanhanaikainen et haluan miehen tekevän aloitteen ja kysyvän kahville. Odotin tosi pitkään, et tää mies kysyi ja oli kiinnostunut tapaa päivänvalossa ilman aikomustakaan hypätä lakanoiden väliin, eli niin kun normaalisti ;) Yleensä se "kutsu" tulee aikalailla seuraavana päivänä jos mies on kiinnostunut, mutta tän kanssa kesti ikuisuuden.. Minusta ne viestit "tuu meille?" aamuyöllä on aika perseestä jos/kun olen tosissani kiinnostunut miehestä ja haluaisin et hän antais mulle mahdollisuuden. :)
Tekikö se mies sitten alotteen siihen paneskeluun sillon ekana yönä? Et siis onko se ok aloite mieheltä?

Että varmaan sitä tulee juteltua joo... mutta en mä tiedä pystyykö sitä oikeasti tutustumaan keneenkään ihmisvilinässä ja metakassa. Eihän sitä edes kuule puoliakaan mitä se toinen sanoo... sen lisäksi kahden ihmisen humalatila tuppaa tekemään semmosen tempun, että kumpikin kuulee justiinsa sen, mitä haluaa kuulla.
Eipä se kauneus vielä ole mitään kun pitäisi puolin ja toisin uskaltaa lähestyäkin ja baarissa se käy mielestäni aika helposti. Mutta ymmärrän toki ettei kaikki koe samalla tavalla tätä.

Rummoo naista ei oo olemassakaan, on vaan liian vähän viinoo..

Ei se ollut tyhmä, minä olin se joka päätti lähteä sen luo. Naisen pitää ajatella turvallisuutta.
Jos naisella on sähköpiiska käsilaukussa niin sen jälkeenkö seksin ehdottelu ei ole huono asia naiselta?

Entä jos mies on niin pieni kokoinen, ettei pärjäisi naiselle tappelussa, niin silloin hän olisi tyhmä jakorasia kun ehdottaa naiselle seksiä?

Yritän tässä nyt sherlokkina löytää sitä punaista lankaa, mitä oikeasti ei ole olemassakaan sinun suhteen.

Siis sä olit tyhmä jakari? Mutta nyt sä et enää ole, koska sä vaadit, että sut pitää ottaa "tosissaan"? Ja nyt sä pihtaat, kun sä oikeesti tykkäät siitä?
No jos se on pihtausta että haluaa tutustua toiseen kunnolla, niin selevä :D Minusta kun mies ja nainen voi tehdä aika paljon muutakin kun harrastaa seksiä ja en mä tuhlaa aikaani miehiin ketkä ei ole valmiita ikinä sitoutumaan.

No jos se on pihtausta että haluaa tutustua toiseen kunnolla, niin selevä :D Minusta kun mies ja nainen voi tehdä aika paljon muutakin kun harrastaa seksiä ja en mä tuhlaa aikaani miehiin ketkä ei ole valmiita ikinä sitoutumaan.
Niin että jos kokeilee vähän seksiä ja sattuu natsaan, niin sit voi tehdä "eropelit" jakorasian maineestaan.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Jos naisella on sähköpiiska käsilaukussa niin sen jälkeenkö seksin ehdottelu ei ole huono asia naiselta?

Entä jos mies on niin pieni kokoinen, ettei pärjäisi naiselle tappelussa, niin silloin hän olisi tyhmä jakorasia kun ehdottaa naiselle seksiä?

Yritän tässä nyt sherlokkina löytää sitä punaista lankaa, mitä oikeasti ei ole olemassakaan sinun suhteen.
Mä niin tajuan mille susta tuntuu...

Minäkin olsisin kiinnostunut tietämään, että mitä tuo ajaa takaa. Se on mahdotonta, sillä jotenkin kaikki oleellinen väistetään ja vastataan sellaiseen, mitä ei ole kysytty.
Olen päätynyt seuraavin vaihtoehtoihin

1. Häppäri ei osaa tuottaa tekstiä siten, että häntä voisi ymmärtää, eikä hän myöskään ymmärrä kysymyksiä.
2. Häppäri ei tiedä olisiko se,se joka on, vai joku fantasiahenkilö jollainen haluaa olla/jollainen olettaa muiden haluavan hänen olevan.
3. Häppäri ei oikeasti ole maapallon asukas...

• Tykkää
Reactions: Puuhippa ja kepsis
"puuhippa"
Ihan ku lukis keskustelua mitä on käyty ylä-asteella. Happygirl ja hänen ystävien kannattaisi lopettaa seksin harrastaminen kokonaan, ette ole selvästikään siihen henkisesti valmiita.
Sitten kun ymmärrätte, ette seksi on kahden kauppaa jossa ei ole antajaa eikä ottajaa niin sillon olette valmiita sitä harrastamaan.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Eli, jos harrastaa seksiä, ei voi tutustua.

Mitä muuta mies ja nainen voi tehdä toisiinsa ihastuneina? Jutella ja juoda kahvia? -Todella omaperäistä. Mä voin tehdä sitä mummonikin kanssa.

Sinulla on 23- vuotiaana kauhea kiire, etkä halua tuhlata aikaasi miehiin, jotka eivät ole valmiita IKINÄ sitoutumaan.

• Tykkää
Reactions: kepsis

Yhteistyössä