Yhden illan jutusta vakava suhde?

Alkuperäinen kirjoittaja Että sellasta;30000825:
Tietääköhän hp-91 kaveri Lispetti, että häppäri pitää häntä naisena joka ei kunnioita itseään ja Lispetin mies nähtävästi on pohjasakkia kerta on hänet ottanut omakseen.
Lispettihän on avoimesti myöntänyt olevansa sängystä toiseen hyppääjä ja näin hän on miehensäkkin tavannut.
TÄ?:O:LOL:

Mistäs nyt tuulee? Mitä ketjua oon lueskellu niin aika monella on alkanut yhdenillan jutusta. Ja juu-u, koska tähän ketjuun kommentoin, mulla on pikku epäilys että HooGee on kommenttini lukenut ja näin ollen tietää miten kevytkenkäinen oon.:whistle:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: StaRR
Onhan se surullista, että ei pääse toteuttamaan itseään :) miten siihen ei voisi olla ottamatta osaa...
Tästä tulikin mieleen, että tarvii hommata omalle pojalle lukko oveen kymmenen vuoden sisällä...
Ihminen on kekseliäs kun siltä kielletään jotain mikä sitä kiinnostaa :D

Parempi suoraan vaan alkaa katselemaan lähipiiristä sovittua avioliittoa.

:LOL:

että sellasta
TÄ?:O:LOL:

Mistäs nyt tuulee? Mitä ketjua oon lueskellu niin aika monella on alkanut yhdenillan jutusta. Ja juu-u, koska tähän ketjuun kommentoin, mulla on pikku epäilys että HooGee on kommenttini lukenut ja näin ollen tietää miten kevytkenkäinen oon.:whistle:
Miltä tuntuu, kun se pitää sua tyhmänä? Miltä tuntuu ku se pitää sun miestäs pohjasakkina?
Hän itse kirjotti, että jakorasiat ovat tyhmiä. Tossa se lukee sivulla 12.

Alkuperäinen kirjoittaja että sellasta;30000871:
Miltä tuntuu, kun se pitää sua tyhmänä? Miltä tuntuu ku se pitää sun miestäs pohjasakkina?
Kiitos kysymästä..hmm..eipä oikein miltään. Jokaisella meistä on omat mielipiteet.
Ihmisten ei varmaan tulis ajatella niin paljon mitä muut ajattelevat. Mulle ainakin riittää ihan hyvin että minä tiedän millainen mieheni on.:)

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Ihminen on kekseliäs kun siltä kielletään jotain mikä sitä kiinnostaa :D

Parempi suoraan vaan alkaa katselemaan lähipiiristä sovittua avioliittoa.

:LOL:
:)
Nooo... mä itseasiassa meinasin, että parempi laittaa sille lukko oveen, jotten vahingossakaan yllätä kaveria anttilan kuvaston kanssa herkistä hetkistä...
(((( anttilan kuvasto... huomaa kyllä, milloin minä olen kasvanut... tai siis enhän mä noista anttilan kuvastoista tiedä, mutta mun ikäluokan miehet on kertoneet )))

:)
Nooo... mä itseasiassa meinasin, että parempi laittaa sille lukko oveen, jotten vahingossakaan yllätä kaveria anttilan kuvaston kanssa herkistä hetkistä...
(((( anttilan kuvasto... huomaa kyllä, milloin minä olen kasvanut... tai siis enhän mä noista anttilan kuvastoista tiedä, mutta mun ikäluokan miehet on kertoneet )))
Mää nyt yritän tässä ohjata keskustelua ihan mihin tahansa suuntaan paitsi siihen normaaliin, mutta sää palautat sen aina urilleen :LOL:

Juu, ethän sinä varmasti tosiaan tiedä mitään moisista kuvastoista :LOL:

Mutta joo, sinänsä ei ollenkaan huono ajatus tuo lukko lapsen oveen.

Mää nyt yritän tässä ohjata keskustelua ihan mihin tahansa suuntaan paitsi siihen normaaliin, mutta sää palautat sen aina urilleen :LOL:

Juu, ethän sinä varmasti tosiaan tiedä mitään moisista kuvastoista :LOL:

Mutta joo, sinänsä ei ollenkaan huono ajatus tuo lukko lapsen oveen.
No naisena nuo kuvastot ei ehkä ole ajaneet samaa asiaa, kuin silloin ikäisilläni pojilla :) Toki mä vaatteita olen sieltä tilaillut.

No naisena nuo kuvastot ei ehkä ole ajaneet samaa asiaa, kuin silloin ikäisilläni pojilla :) Toki mä vaatteita olen sieltä tilaillut.
No onhan se ihan yleistä tietoa että yleensä naiset ja miehet kokee seksuaaliset asiat eri tavalla, tai sen mistä sitä kipinää irtoo.

Mutta olen minä muutaman naisen elämän aikana tuntenut jotka on visuaalisista asioista kiksinsä saaneet :D

No onhan se ihan yleistä tietoa että yleensä naiset ja miehet kokee seksuaaliset asiat eri tavalla, tai sen mistä sitä kipinää irtoo.

Mutta olen minä muutaman naisen elämän aikana tuntenut jotka on visuaalisista asioista kiksinsä saaneet :D
En tiiä, onko ne miesten alusvaatekuvat sellasia visuaalisia kiihokkeita. No ehkä joillekkin.
sitäpaitsi siihen aikaan miehille oli vaan valkosia munakiitureita, joka kuvastossa ja sivulla samat typerät pöksyt.

• Tykkää
Reactions: kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja että sellasta;30000871:
Voi jestas:D Mä en pitäis Lispettiä tyhmänä about minkään yksittäisen asian takia ja kuka mä olen tuomitsemaan muita? Hän on avioliitossa elämänsä miehen kanssa, niin eiköhän se ole tärkein!

Olen nyt miettinyt tätä ja tullut siihen tulokseen, ettei se olekaan red flag vaan hidaste, joidenkin miesten kanssa. Meillä se oli selkeästi hidaste. Mä voin kysyä suoraan tältä mieheltä että etkö ajatellutkin puhua pitkään vain petikumppaniksi - niin varmasti sanoo että juu. :D Mut tosiaan tän ketjun perustelela tosi monilla on alkanut suhde yhden yön jutun jälkeen:O Olen tosi yllättänyt! :)

[QUOTE="sipsi";30000396]Tiedätkö, tuon lauseen olisi ammoin edesmennyt mummoni voinut sanoa minulle teininä. Tai no ehkä kansakoulupohjainen maalaismummu ei olisi käyttänyt sanaa "heteromies." :) Mutta noin ideana niinkuin.

Ja en sano tätä pahalla ollenkaan, toivottavasti et loukkaannu. Mutta hymy ihan tuosta mielleyhtymästä nousi täällä väsyneen lomanodottajan huulille :)[/QUOTE]

hehehe :D Juu kiva jos sait naurut, laitoin siksi "heteromies" ettei joku tule viilaa pilkkua (niin ku täällä on usein tapana ;D) että no hei entäs homomiehet..? En tosiaankaan loukkaannut ja kiitos kun olet ollut positiivinen tän mun jutun suhteen! <3

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30000756:
Niin ja yhteisen yön jälkeen ei voi enää tavata kahvilla?
Mä oon sen verran vanhanaikainen et haluan miehen tekevän aloitteen ja kysyvän kahville. Odotin tosi pitkään, et tää mies kysyi ja oli kiinnostunut tapaa päivänvalossa ilman aikomustakaan hypätä lakanoiden väliin, eli niin kun normaalisti ;) Yleensä se "kutsu" tulee aikalailla seuraavana päivänä jos mies on kiinnostunut, mutta tän kanssa kesti ikuisuuden.. Minusta ne viestit "tuu meille?" aamuyöllä on aika perseestä jos/kun olen tosissani kiinnostunut miehestä ja haluaisin et hän antais mulle mahdollisuuden. :)

Voi jestas:D Mä en pitäis Lispettiä tyhmänä about minkään yksittäisen asian takia ja 1. kuka mä olen tuomitsemaan muita? Hän on avioliitossa elämänsä miehen kanssa, niin eiköhän se ole tärkein!

Olen nyt miettinyt tätä ja tullut siihen tulokseen, 2. ettei se olekaan red flag vaan hidaste, joidenkin miesten kanssa. Meillä se oli selkeästi hidaste. Mä voin kysyä suoraan tältä mieheltä että etkö ajatellutkin puhua pitkään vain petikumppaniksi - niin varmasti sanoo että juu. :D Mut tosiaan tän ketjun perustelela tosi monilla on alkanut suhde yhden yön jutun jälkeen:O 3. Olen tosi yllättänyt! :)
1. Hyvin se näyttää onnistuvan ihan järestään.

2. Red Flag kielikuva tarkoittaa vain huomion arvoista asiaa, ei estettä.

3. Niin mäkin, ihan TOSI yllättynyt.

1. Hyvin se näyttää onnistuvan ihan järestään.

2. Red Flag kielikuva tarkoittaa vain huomion arvoista asiaa, ei estettä.

3. Niin mäkin, ihan TOSI yllättynyt.
Noo ei mulla ole varaa kyllä mitenkään arvostella (eikä kellään toisellakaan) lispetin kaltaisia äitejä ja vaimoja enkä tällä "yleistyksellä" sitä tarkoittanut. Jotkut miehet tykkäävät metsästää ja edetä ns. oikein eikä he näe potentiaalia naisessa joka lähtee heti baarin jälkeen miehelle. Totta kai he ottaa sen naisen heille mielihyvin mut ei he ajattele aamulla että wow nyt haluan tutustua tähän tyyppiin tosissaan! Me naiset taas katsotaan heti, että olisko tuossa aviomiesmatskua..? ;D Ja jos sitä on niin voin kertoo että harmittaa helvetisti jos mokaa siinä vaiheessa.. Sanon kyllä omille tyttökavereille että hässikää niitä ketkä on vähän ihansama mutta kiinnostavien ukkojen kanssa pitää miettiä kaksi kertaa miten etenee!

viera.s
Olen nyt miettinyt tätä ja tullut siihen tulokseen, ettei se olekaan red flag vaan hidaste, joidenkin miesten kanssa. Meillä se oli selkeästi hidaste. Mä voin kysyä suoraan tältä mieheltä että etkö ajatellutkin puhua pitkään vain petikumppaniksi - niin varmasti sanoo että juu. :D Mut tosiaan tän ketjun perustelela tosi monilla on alkanut suhde yhden yön jutun jälkeen:O Olen tosi yllättänyt! :)
Voi voi. Sinä nyt selkeästi haluat kääntää päässäsi asiat just mieleiseksesi. Ei suhteen aloittaminen seksillä heti ensimmäisenä iltana ole normaalisti hidaste, vaan suhteen etenemistä kiihdyttävä seikka. Tai sitten juttu ei etene ollenkaan.

Todella harvoin tuollaisista kuvioista, joissa toinen on vaan hätävara jolle laitetaan viestiä valomerkin jälkeen/lähestyessä, tulee mitään sen suurempaa. Poikkeuksia toki on, mutta itsevarmuutesi on petollista, voi tulla kova pudotus sitten myöhemmin jos huomaat, että edelleen kelpaat miehelle vaan paremman puutteessa.

Pidätkö sä tosiaan miehiä niin surkeina, että ne panee ketä tahansa, kunhan vaan saa?

Mä en tunne yhtäkään sellaista miestä. En ole ikinä tuntenut.
Mie tunnen kaks.. Toinen on hyvin kauniin naisen kanssa naimisissa ja ikää liki 40. baarissa kysyy suoraan jokaiselta vastaan tulevalta naiselta kunnes joku antaa, laadulla ei ole mitään merkitystä.
Toinen taas on liki 30v ja maineessa "pannu kaikkee miltä reikä löytyy".. Tää tyyppi on jopa ihan hyvän näkönen, ett ei ainakaan ulkonäöstä jäis parempi tavara kii.. :D

Meillä se kyllä nopeutti asiaa paljon. Itse asiassa meistä ei ois ilman sitä ikinä paria tullu, ei varmaan oltas ees tutustuttu ollenkaan.

Voi voi. Sinä nyt selkeästi haluat kääntää päässäsi asiat just mieleiseksesi. Ei suhteen aloittaminen seksillä heti ensimmäisenä iltana ole normaalisti hidaste, vaan suhteen etenemistä kiihdyttävä seikka. Tai sitten juttu ei etene ollenkaan.

Todella harvoin tuollaisista kuvioista, joissa toinen on vaan hätävara jolle laitetaan viestiä valomerkin jälkeen/lähestyessä, tulee mitään sen suurempaa. Poikkeuksia toki on, mutta itsevarmuutesi on petollista, voi tulla kova pudotus sitten myöhemmin jos huomaat, että edelleen kelpaat miehelle vaan paremman puutteessa.
Se niin riippuu. Mulla ei yhden illan jutuissa tule juteltua ja tutustuttua siihen ihmiseen oikeasti, että pitäisin sitä parhaimpana keinona tapailla. Lisäksi musta on tosi loukkaavaa naisena, jos kelpaan vain sänkyyn. Haluan että mies arvostaa ja pitää mua tavoittelemisen arvoisena, ottaa selvää milloin mulle sopisi treffit ja näkee vaivaa. On tosi turhauttavaa jos juttu etenee sillä asteella ainoastaan, että baarin jälkeen nähdään, pannaan ja aamulla kotiin. =D

Noo ei mulla ole varaa kyllä mitenkään arvostella (eikä kellään toisellakaan) lispetin kaltaisia äitejä ja vaimoja enkä tällä "yleistyksellä" sitä tarkoittanut. Jotkut miehet tykkäävät metsästää ja edetä ns. oikein eikä he näe potentiaalia naisessa joka lähtee heti baarin jälkeen miehelle. Totta kai he ottaa sen naisen heille mielihyvin mut ei he ajattele aamulla että wow nyt haluan tutustua tähän tyyppiin tosissaan! Me naiset taas katsotaan heti, että olisko tuossa aviomiesmatskua..? ;D Ja jos sitä on niin voin kertoo että harmittaa helvetisti jos mokaa siinä vaiheessa.. Sanon kyllä omille tyttökavereille että hässikää niitä ketkä on vähän ihansama mutta kiinnostavien ukkojen kanssa pitää miettiä kaksi kertaa miten etenee!
Vieläkö nykyään joku urpo metsästää BAARISTA sitä oikeeta?! Ja siks toisekseen metsästää, baarissa ja edetä oikein=hakea yhden illan juttua

Vieläkö nykyään joku urpo metsästää BAARISTA sitä oikeeta?! Ja siks toisekseen metsästää, baarissa ja edetä oikein=hakea yhden illan juttua
Baarissa just on helpoin tutustua! En oo koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka sanoo ettei ole, koska sen helpompaa ympäristöä miesten/naisten metsästykseen ei ole minun kokemuksen mukaan. Tutustun melkein joka kerralla johonkin.

viera.s
Se niin riippuu. Mulla ei yhden illan jutuissa tule juteltua ja tutustuttua siihen ihmiseen oikeasti, että pitäisin sitä parhaimpana keinona tapailla. Lisäksi musta on tosi loukkaavaa naisena, jos kelpaan vain sänkyyn. Haluan että mies arvostaa ja pitää mua tavoittelemisen arvoisena, ottaa selvää milloin mulle sopisi treffit ja näkee vaivaa. On tosi turhauttavaa jos juttu etenee sillä asteella ainoastaan, että baarin jälkeen nähdään, pannaan ja aamulla kotiin. =D
Tottakai se loukkaa, ei ole sukupuolesta kiinni. En voi pahemmin viisastella, koska itsekin joskus tuollaiseen menin mukaan, ensinnäkin koska elättelin toivoa että ehkä joku kerta mies haluaakin jotain enemmän ja toisekseen, koska halusin edes sen vähän mitä miehestä saattoi irti saada.

Mutta sitä en ymmärrä, miksi kuvittelet tilanteen parantuneen tuohon kuvioon lähtemällä, jos mielestäsi se yksi kertakin seksiä ilman kunnon suhdetta oli virhe? Ei kai miehen käsitys sinusta sillä ainakaan parantunut ole, jos sattuu olemaan sellainen tapaus jollaisena itse pidät melkein kaikkia miehiä, että tosiaan paheksuu naisia jotka helposti "antavat". Kyllä minä tiedän, että sellaisiakin on, onneksi vähemmistö sentään.

Yhteistyössä