Yhden illan jutusta vakava suhde?

"sipsi"
Ei ole heteromiestä kuka ei ottaisi kotiinsa aamuyöllä naista harrastamaan seksiä kun taas meidän naisten ei tule niin toimia jo turvallisuuden takia.
Tiedätkö, tuon lauseen olisi ammoin edesmennyt mummoni voinut sanoa minulle teininä. Tai no ehkä kansakoulupohjainen maalaismummu ei olisi käyttänyt sanaa "heteromies." :) Mutta noin ideana niinkuin.

Ja en sano tätä pahalla ollenkaan, toivottavasti et loukkaannu. Mutta hymy ihan tuosta mielleyhtymästä nousi täällä väsyneen lomanodottajan huulille :)

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
"höps"
Se on vähän sama jos treffeillä myöhästyit töistäsi siksi, että treffikumppanin kanssa on hauskempaa kun töissä, niin millaisen kuvan annat? Et ainakaan hyvää!

Mulle on ihansama. Tehkää miten lystäätte.
Kuule Häppäri, mä olen monesti ihmetellyt miksi sua haukutaan täällä, mutta kyllä sä kuuluisit vielä jonnekin Demi-palstalle. Mikä tarve sulla on rähistä ja saarnata täällä? Jos sun kaveriporukassa jutut on tosiaan jotain "jakari"-tasoa, olisit iloinen, että sun kanssa on jaksettu keskustella täällä jo 10 sivua. Löysää vannetta, sä olet kamalan kireä parikymppiseksi naiseksi :)

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Se on vähän sama jos treffeillä myöhästyit töistäsi siksi, että treffikumppanin kanssa on hauskempaa kun töissä, niin millaisen kuvan annat? Et ainakaan hyvää!

Mulle on ihansama. Tehkää miten lystäätte.
Sulle on näköjään edelleen kova paikka se, että sä et tunne miehiä niin hyvin ku luulet tuntevas. Teet typeriä ja lapsellisia yleistyksiä etkä suostu uskomaan, että kaikki miehet ei oo samanlaasia.

Jos miehet ajattelis yhden illan jutusta, että tämä on vain jakorasia yms. niin miten täski ketjus no usiempi kertonu pitkän parisuhteensa alkaneen yhden illan jutusta. Ei miehet rupia parisuhteeseen, mene naimisiin ja tee lapsia naisen kans jota ei arvosta vaan pitää jakorasiana.

Jos tässä alkaisi vertailemaan turn offeja miehisestä näkökulmasta, niin laput silmillä itsensä oikeassa olevaksi julistaminen, kokeneempiensa kuuntelemattomuus ja silkka yleistämisen typeryys on ja paljon parempia syitä jättää HG seinäruusuksi, ilman edes sitä panoa, saatika suhdetta.

Joten pidä nyt kiinni siitä uudesta "elämäsi rakkaudesta", koska sen mitä ihan ok ulkonäöllä saat, menetät tuolla tyhmällä jankkaavalla puupäisyydellä.

Ootko sä tosiaan noin yksinkertainen? Jos sä hyppäät sänkyyn aikuisena ihmisena ekana iltana niin aika todennäköistä on, että mies ajattelee sun tekevän sitä muidenkin kanssa. Teot ratkaisee. Mulla on paljon kavereita ketkä ovat ns. jakareita ja he myöntävät sen ettei se ole hyvä juttu. Kaikkia ei kiinnosta nuorena sitoutuminen ja eipä minuakaan paitsi tämän miehen kanssa<3
Mä saan kyllä aina ihan hervottoman hepulikohtauksen, kun Häppäri kysyy joltain muulta, että onko se vähän yksinkertainen?

• Tykkää
Reactions: kepsis ja StaRR
Wieruus
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30000756:
Niin ja yhteisen yön jälkeen ei voi enää tavata kahvilla?
No ei tietenkään, sitten revitään kiimaisina vaatteet pois heti ja naidaan ku hullut kokoajan ja jatkuvasti. EIHÄN sitä voi jatkaa normaalia tutustumista JOS on kerran pillunsa esitellyt kyrvällle.

säpäle harmaana
:O Enkö mä just kertonut että tää kysyi numeron kun juteltiin ja olin sanonut etten lähde jatkoille! Kesti vain hyvin kauan ennen kun soitti ja juttu on edennyt tosi mutkikkaasti, koska olin sille pitkään vain "sitä" varten.
Miten juttu on voinut edetä yhtään mihinkään, kun senhän pitäisi sinun mukaasi olla seksin jälkeen mahdotonta?

"Hämäläinen"
Kyllä on onni, että on vanha akka jo, ja puolisonsa löytänyt..
En jaksaisi alkaa miettimää, voiko panna vai eikö panna....
Yli kymmenen vuotta sitten oli helpompaa, pani vaan, ja edelleen yhdessä 12 vuotta ;)!

Tiedoksesi, hyvät miehet haluavat fiksun ja itseään ja kroppaansa arvostavan naisen, ei jakorasiaa.
Määrittele hyvä mies?

Voisitko kertoa, miten sinä arvostat itseäsi ja kroppaasi, jos kuitenkin jaat niille "huonoille miehille" baarin jälkeen? Oletatko, että sinusta tulee hyvän miehen silmissä hyvä, jos et anna sille, vaikka jollekkin jämäporukalle herutat autuaasti?

Pidätkö sä tosiaan miehiä niin surkeina, että ne panee ketä tahansa, kunhan vaan saa?

Mä en tunne yhtäkään sellaista miestä. En ole ikinä tuntenut.
Teininä pahimmillaan oli kyl sillä tasolla kierrokset ja puutos välistä, että melkein kuka vaan nätti olis kelvannut siihen asiaan. Milloin vain, kuinka monta kertaa päivässä tahansa.

Mutta siinä ennen kun parikymmentä tuli täyteen alkoi olla hieman niitä muita kriteereitä.

säpäle harmaana
Määrittele hyvä mies?

Voisitko kertoa, miten sinä arvostat itseäsi ja kroppaasi, jos kuitenkin jaat niille "huonoille miehille" baarin jälkeen? Oletatko, että sinusta tulee hyvän miehen silmissä hyvä, jos et anna sille, vaikka jollekkin jämäporukalle herutat autuaasti?
Tätä minäkin ihmettelen. Eihän se seksikumppanien määrä siitä riipu, jaotteleeko miehet yhden illan panoihin ja tutustumisen arvoisiin.

Teininä pahimmillaan oli kyl sillä tasolla kierrokset ja puutos välistä, että melkein kuka vaan nätti olis kelvannut siihen asiaan. Milloin vain, kuinka monta kertaa päivässä tahansa.

Mutta siinä ennen kun parikymmentä tuli täyteen alkoi olla hieman niitä muita kriteereitä.
No mä ajattelin miehiä, en niinkään teinipoikia.
Mutta siis joo, en edes tullut ajatelleeksi noita nuoria miehenalkuja hormoniryöppyineen ja haluineen... harmi, että kun halut olis korkeimmillaan, niin "asiakaskuntaa" on vaikeampi löytää :)

viera.s
Vaikka Happygirlin perustelut ja toiminta on ristiriitaista, enkä hänen kaksinaismoralistista ajattelutapaansa jaa, niin sanon kuitenkin että ratkaisu on kuitenkin ollut fiksu. Siis jos tilanne on ajautunut syystä tai toisesta sellaiseksi, että ottaa vaan epätoivoisena kaikki muruset mitä toisesta saa, sille on paras laittaa piste. Tuli siitä sitten suhdetta tai ei.

Minäkin parikymppisenä tapasin miehen, johon ihastuin aivan hulluna vaikka meillä ei mitään vakavaa ja oikeaa suhdetta ollut. Ehkä mies ei ylipäätään sellaista halunnut, tai ehkä olin antanut itsestäni hänelle huonon kuvan (muusta kuin ensimmäisen illan seksistä johtuen), joka tapauksessa tilanne päätyi sellaiseksi että kun muuta en saanut, otin kaikki rippeet mitä sain eli lähdin hänen matkaansa baari-iltojen jälkeen ja juoksin luokseen, vaikka kotoa nukkumasta, jos hän aamun pikkutunneilla sellaista humalassa pyysi. Joskus mies humalassa jutteli jotain sellaista, että oikea suhdekin voisi olla mahdollinen, mutta jouduin karvaasti pettymään.

En minä sitä miestä ikinä saanut. Tätä kuviota kesti yli vuoden, sitten aloitin oikean suhteen ja tuo mies jäi. Mutta ei valitettavasti lopullisesti, vaan sorruin häneen vielä kerran vuosia myöhemmin, kun taas pidemmän suhteen jälkeen olin sinkku. Ja ei ollut järkevää hänen kanssaan hommailla, koska sitä en voinut kevyesti ottaa. Onneksi sitten pian tapasin nykyisen mieheni, joten tämä miehen pystyi taas jättämään taakseen. Vaikka onkin varmaan aina minulle se joka pääsi karkuun.

Eli nyt vanhempana ja viisaampana antaisin vaan vinkin, älä hakkaa päätäsi seinään. Jos tuosta lähtee oikea suhde, hienoa. Mutta älä siihen yhden toisenlaisen tapaamiskerran jälkeen luota, äläkä sorru enää aiempaan kuvioon. Toisin kuin sinä, minä en tuomitse yhden illan juttuja tai seksisuhteita kummallakaan sukupuolella, mutta jos tunteet on pelissä, niihin ei kannata kenenkään tyytyä vaan parempi olla kokonaan ilman ja jatkaa matkaa. Minä(kin) olen luonteeltani itsepäinen, siksi oli vaikea luovuttaa, mutta kaikille asioille ei vaan voi mitään.

Että sellasta
Tietääköhän hp-91 kaveri Lispetti, että häppäri pitää häntä naisena joka ei kunnioita itseään ja Lispetin mies nähtävästi on pohjasakkia kerta on hänet ottanut omakseen.
Lispettihän on avoimesti myöntänyt olevansa sängystä toiseen hyppääjä ja näin hän on miehensäkkin tavannut.

No mä ajattelin miehiä, en niinkään teinipoikia.
Mutta siis joo, en edes tullut ajatelleeksi noita nuoria miehenalkuja hormoniryöppyineen ja haluineen... harmi, että kun halut olis korkeimmillaan, niin "asiakaskuntaa" on vaikeampi löytää :)
Tämä on lähes jokaisen nuoren miehen kohtalo ja olen kovin onnellinen että otat osaa siihen.

:D

Ja juu, ymmärsin mitä tarkoitit jo alkujaankin, piti silti höpötellä.

Wieruus
Alkuperäinen kirjoittaja Että sellasta;30000825:
Tietääköhän hp-91 kaveri Lispetti, että häppäri pitää häntä naisena joka ei kunnioita itseään ja Lispetin mies nähtävästi on pohjasakkia kerta on hänet ottanut omakseen.
Lispettihän on avoimesti myöntänyt olevansa sängystä toiseen hyppääjä ja näin hän on miehensäkkin tavannut.
Happamia sanoi...jne.

Tämä on lähes jokaisen nuoren miehen kohtalo ja olen kovin onnellinen että otat osaa siihen.

:D

Ja juu, ymmärsin mitä tarkoitit jo alkujaankin, piti silti höpötellä.
Onhan se surullista, että ei pääse toteuttamaan itseään :) miten siihen ei voisi olla ottamatta osaa...
Tästä tulikin mieleen, että tarvii hommata omalle pojalle lukko oveen kymmenen vuoden sisällä...

• Tykkää
Reactions: kepsis

Yhteistyössä