The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kukatahansa
Mutta voihan olla että toisaalta teidän on hyvä mennä sinne yhdessä. Joka tapauksessa, jaksamisia tähän päivään paljon.
Voihan sitä yrittää ajatella että hänen on hyvä olla mukana, vaikka minun näkökulmastani ei olisi edes pitänyt pyytää. Mies ei ollut yhtään mukana tai tukemassa raskaudessa, eikä oikein vaikuttanut millään tapaa kiinnostuneelta kertoessani vuodoista ja kivuistakaan.

Kiitos jaksuista, kerran se vaan kirpaisee.
 
Voihan sitä yrittää ajatella että hänen on hyvä olla mukana, vaikka minun näkökulmastani ei olisi edes pitänyt pyytää. Mies ei ollut yhtään mukana tai tukemassa raskaudessa, eikä oikein vaikuttanut millään tapaa kiinnostuneelta kertoessani vuodoista ja kivuistakaan.

Kiitos jaksuista, kerran se vaan kirpaisee.
Tsemppiä kovasti. Ikäväähän se on, kun huomaa valinneensa väärin kumppanin suhteen.

Kyllä se siitä pikkuhiljaa, jaksamisia vaikeaan tilanteeseen.
 
Voihan sitä yrittää ajatella että hänen on hyvä olla mukana, vaikka minun näkökulmastani ei olisi edes pitänyt pyytää. Mies ei ollut yhtään mukana tai tukemassa raskaudessa, eikä oikein vaikuttanut millään tapaa kiinnostuneelta kertoessani vuodoista ja kivuistakaan.

Kiitos jaksuista, kerran se vaan kirpaisee.
Ota halaus jos huolit. Muuta en voi antaa. :hug:
 
Mut mää lähen nyt käymään cittarissa kun bongasin irtokarkkitarjouksen niin jos hakis viikonloppukarkit mulle ja miehelle pitkästä aikaa :p
Kuuma päivä tulossa, huomasin sen jo kun käytin koiraa aamulenkillä joku aika sitten.. ois kiva mennä koittaa uimavesiä mut koira sai eilen exspotit joten raukka ei pääse vielä tänään uimaan..
Mulla on oikein iloinen mieli tänään =)
 
kahvikirahvi
Apua, mummin pitäis tulla tänään vahtimaan puolikasta. Järkyttyyköhä se kauehesti kun mulla on eteisen seinät vuorattu vähänpukeisten tyttöjen kuvilla :LOL: Se onkin varmaan ainoa kenelle en oo uskaltanut kertoa asiasta :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja StaRR
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä