The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ainet ii.

Nyt kun molemmat pikkusysterit (ja siskonpoika) ovat enemmän tai vähemmän onnistuneesti muuttaneet...

... niin mä alan uskoa entistä enenmmän salaliittoteorioihin. Semmoisiin, jotka sanoo, et mulle tarttee keksiä tekemistä. Kun pääsin maalaamasta pikkupikkuliskon kämppää, niin välittömästi kävi käsky maalaamaan isäukon kattoa. Ja nyt sit äitikultamuori ilmoitti, et heti kun taloyhtiönsä julkisivuremppa on ohi, niin hän teettää minulla semmoisen ihan vaan pikkupikku sisäremontin. Vuosituhannen vaihteessa vedin lattiasta kattoon, joten jokseenkin kauhulla odotan, et mitä nyt?

Mitäpä en äitikultani vuoksi tekisi? Murhaa voisin pari kertaa varmuuden vuoksi kysyä.
 
Kukatahansa
Ultra oli ja meni niin kun odotinkin, tyhjä masu oli. Verikokeella vielä varmistetaan että ei ole raskaus hormoonia enään, mutta jos ne on koholla niin uusi ultra ensi viikolla. Mutta en oo menossa enää, turha vaiva kun ei vauvaakaan enään näkynyt.
 
kahvikirahvi
Mummi ei tainnu edes huomata mun tyttökuvia. Vai päivitteleeköhän se nyt papalle että mitäs sen kirahvin seinällä olikaan? Odotan innolla koska kuulen onko se raportoinu suvulle jotain :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä