The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
:wave: Iltapäiviä jälleen..

Kukatahansa, :hug:


Tuli muuten mieleen tuosta tytöistä puhuttaessa..viikonloppuna kosteissa pirskeissä yks naispuolinen kaveri intoutui kehumaan toista naispuolista kaveriaan, että jos olis yhtään naisiin päin kallellaan niin tuon tytön haluis...ja kuka meinaa loukkaantua asiasta..?:ashamed: *kun kukaan ei valitsis minuu, byää* Ja ihan heteroita oikeesti ollaan.:attn: :D
 
kahvikirahvi
:wave: Iltapäiviä jälleen..

Kukatahansa, :hug:


Tuli muuten mieleen tuosta tytöistä puhuttaessa..viikonloppuna kosteissa pirskeissä yks naispuolinen kaveri intoutui kehumaan toista naispuolista kaveriaan, että jos olis yhtään naisiin päin kallellaan niin tuon tytön haluis...ja kuka meinaa loukkaantua asiasta..?:ashamed: *kun kukaan ei valitsis minuu, byää* Ja ihan heteroita oikeesti ollaan.:attn: :D
Mää voin :kiss:
 
kahvikirahvi
R.E.M on muuten ihan mahtava, miksen oo aikasemmin innostunut kuuntelemaan muutako losing my religionia? Huippua, taitaa olla mun uus lempparipändi. Puolikaski tykkää, ei oo vielä kertaakaan huutanu että "äiti, laita pois se musiikki!" mitä se yleensä tekee. Jalkaki väpättää remin tahdissa :D

Puolikkaan lempparilaulut on muuten tällä hetkellä Samuli Putron Mitäpä jos ja se Vapaus johtaa kansaa mitä linkkailinkin tänne yks kerta. Niin söpö kun se lauleskelee mukana. Tuitui.
 
kahvikirahvi
Mulla oli ala-asteella pieni homofobinen vaihe, mikä on aika jännää, kun mä oon ekan kerran ihastunu tyttöön tarhassa. Mun paras tarhakaveri Anu, jonka kanssa käytiin salaa pussailemassa pöydän alla.

Mutta oikeestaan olin jo 14 kun oikeasti tajusin että tykkään tytöistä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:wave:

Oon pelänny tätä päivää jo piiitkän aikaa et mitä sit kun tää päivä tulee....ja nyt se tuli ja ei se tunnukkaan niin pahalta,no pikkusen mutta ei niin kuin olin pelännyt. Tänään olisi tullut 10v yhdessä oloa exän kanssa jos vielä oltaisiin. No,parin viikon kuluttua tuleekin taas yksi eron vuosipäiva lisää. On muuten inhottavaa kun päivämäärät iskostuu mieleen...joskus olisi kiva kun ei muistaisi mitään päivämääriä ikinä.
Mutta mulla on ihan hyvä fiilis:) Koko viikko on ollut ihan hyvä fiiliksinen:)
 
:wave:

Oon pelänny tätä päivää ...
Mutta mulla on ihan hyvä fiilis:) Koko viikko on ollut ihan hyvä fiiliksinen:)
Hyvä niin. Menneessä ei o hyvä elää.

Jotkut päivämäärät vaan kolahtaa tajuntaan, eikä sille voi mitään. Kyl mä muistan ex- rouvakultani tapaamispäivän, kihlajaispäivän ja hääpäivän. Ja syntymäpäivänsä ja nimipäivänsä. Vieläkin tunnen tuoksunsa ja näen hänestä unia milloin harvoin unia näen.
Siihen päälle lasten syntymäpäivät ja nimipäivät, niin menneisyydessä riittää muisteltavaa pari kertaa kuussa.
 
Hyvä niin. Menneessä ei o hyvä elää.

Jotkut päivämäärät vaan kolahtaa tajuntaan, eikä sille voi mitään. Kyl mä muistan ex- rouvakultani tapaamispäivän, kihlajaispäivän ja hääpäivän. Ja syntymäpäivänsä ja nimipäivänsä. Vieläkin tunnen tuoksunsa ja näen hänestä unia milloin harvoin unia näen.
Siihen päälle lasten syntymäpäivät ja nimipäivät, niin menneisyydessä riittää muisteltavaa pari kertaa kuussa.
Ei tässä nyt eletä menneessä mut nää päivämäärät nyt vaan sattuu olemaan hyvin muistissa. ja kuten sanottu ihan hyvä fiilis ollut ja itseasiassa koko viikko ollut aika kiva:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä