The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29977961:
Savolaiset on mitä ihaninta väkeä :saint:.

Miun ex-anoppi joka jo mullan alla makoilee oli savolainen myös ja mitä parhain anoppi :heart:.
Niin on :heart:

Karjalan kannakselta oma suku on tullut,
mutta ollaan kyllä vuosien saatossa niin hämäläistytty kun mahdollista.
Tosin en ite oo niin kauhian hidas, muuten kun pääkopan seutuvilta (ajoittain, en aina) :D
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29978013:
*hieroo hellästi*

Mikäs olkapäähän on pipin aiheuttanut?
kuperan mallinen sohvasänky jossa nukuin samassa kerpeleen asennossa koko yön :mad:

On niin jumissa että sormenpäätkin puutuu ja tekis oikeesti mieli amputoida ittensä.
siis kätensä
 
kuperan mallinen sohvasänky jossa nukuin samassa kerpeleen asennossa koko yön :mad:

On niin jumissa että sormenpäätkin puutuu ja tekis oikeesti mieli amputoida ittensä.
siis kätensä
Arghh... Huonossa asennossa nukkuminen ja sen jälkiseuraukset on kamalia : /.

Mutta elä nyt vielä amputoi kättä. Se saattaa olla kätevä kapistus tulevan vauvan kanssa :xmas:.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29978034:
Arghh... Huonossa asennossa nukkuminen ja sen jälkiseuraukset on kamalia : /.

Mutta elä nyt vielä amputoi kättä. Se saattaa olla kätevä kapistus tulevan vauvan kanssa :xmas:.
Totta.. Perspyykit ei oikein luonnistu yhdellä kädellä.
Ehkä mä kärsin tän,
niinkun iso tyttö konsanaan :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Voi hitto kun on kuuma harrastaa seksiä!:kieh:
Varmaan pakko hoidella suihkun puolella jatkossa kun tälläset helteet!
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
Kukatahansa
Saako täällä avautua? Minun pitäisi kerätä rohkeutta ja jaksamista tämän päiväiseen ultraäänitutkimukseen jossa varmennetaan keskenmeno ja tarkistetaan miten hyvin kohtu on tyhjentynyt itsekseen. Tunnelma on vähän lattian raossa, en jaksaisi lähteä.
 
Saako täällä avautua? Minun pitäisi kerätä rohkeutta ja jaksamista tämän päiväiseen ultraäänitutkimukseen jossa varmennetaan keskenmeno ja tarkistetaan miten hyvin kohtu on tyhjentynyt itsekseen. Tunnelma on vähän lattian raossa, en jaksaisi lähteä.
Täältä lähtee sinnepäin aimo annos rohkaisua ja voimia tähän päivään :hug:
Lääkärit ja hoitajat on sua varten siellä. Lähteekö sulle joku mukaan sinne?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä