Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Kiusatuksi tuleminen on varmasti hirveetä.
[video=youtube_share;66hxlEOgDlM]http://youtu.be/66hxlEOgDlM[/video]
 
vierasa
Jos nyt jotain kiinnostaa vielä itse alkuperäinen aihe niin tässä on lainaus Aggredi-kirjasta, jossa kerrotaan joukkosurmasta fantasioivista.

"Heidän tavoitteenaan on tehdä itsestään ja teostaan näkyvä ja saada arvostusta...Tavoitteena on että, muut saisivat tuntea saman tuskan kuin mitä itse tekijä on tuntenut..."en minä ihmistä aavikolla tappaisi, koska kukaan ei saisi tietää siitä".

Henkilöt vetäytyvät pois ystäväpiiristä hyvissä ajoin ennen iskua tai ystäväpiiri on kaventunut pikkuhiljaa olemattomaksi. He ovat saattaneet peilata ajatuksiaan internetissä samanmielisten kanssa, mutta he eivät kykene jakamaan tunteitaan kasvokkain muiden ihmisten kanssa. He ovat saattaneet huomata olevansa erilaisia; jotkut pitävät itseään "friikkeinä", mutta myös ympäristö pitää heitä vähintääkin erikoisina. Aggredin asiakastyössä on havaittu, että näillä henkilöillä on poikkeavaa sosiaalista käyttäytymistä, johon liittyy muun muassa vaikeuksia sosiaalisessa vuorovaikutuksessa ja kommunikaatiossa, paneutumista erityisiin mielenkiinnon kohteisiin, nonverbaalisia kommunikaatio-ongelmia, motoristista kömpelyyttä, masennusta sekä rajoittunutta tai stereotypistä käyttäytymistä. Nämä henkilöt myös mieltävät asioiden merkityksiä ja ympäristöä poikkeavalla tavalla. Näitä piirteitä löytyy, kun määritellään Aspergerin oireyhtymän omaavia henkilöitä.

Kaikki Suomessa joukkosurman tehneet ja Aggrediin tulleet joukkosurmasta fantasioivat henkilöt ovat hakeneet apua ahdistukseen tai masennukseen mielenterveyspalveluista. He eivät ole välttämättä tulleet kuulluiksi väkivaltaisten ajatustensa kanssa...Kokemusten mukaan fantasiointi jää lähes ainoaksi todellisuudeksi, jos ihminen eristäytyy muista ihmisistä ja viettää aikaansa enimmäkseen yksin. Kun tähän sosiaaliseen eristäytymiseen yhdistyy katkeruutta ja vääryyden kokemuksia, väkivaltaiset ratkaisumallit näyttäytyvät ainoana ratkaisumallina, jolla henkilö pyrkii saamaan hyvitystä ja maineensa takaisin."
 
vierasa
Mielestäni tuossa hyviä pointteja esimerkiksi siitä, että tarkoitus on tehdä itsestä ja teosta näkyvä eli median suhtautumisella voi vaikuttaa asiaan. Vaikka mediassa näihin tekoihin suhtaudutaankin negatiivisesti, näkyvyyttä ainakin saa ihan kivasti kun oma naama lätkäistään jokaisen maailman sanomalehden etusivulle.

Ja jokainen suomalainen joukkosurmaaja oli hakenut apua. Ei siitä hoidosta Suomessakaan ole välttämättä apua.
 
Ikipoika91
nooh, mammat kiihtyy aina kun joku vihjaisee että nuoren miehen käytöshäiriön syntyyn on saattanut vaikuttaa se että hän ei ole saanut pimppiä
Nimenomaan.iheme vähättelyä aiheesta. Palstan kirjoittavat eivät vaan voi samaistua kun sitä seksiä on aina tarjolla joltakin, edes kerran 22 vuoden välein. Eihän se murhaajaksi tee, mutta kyllä varmasti meistä poikuus tallella tyypeistä on todella masentuneita. ihmisiin on ohjelmoitu halu lisääntyä ja, kun sitä ei pääse edes kuivaharjoittelemaan niin kyllähän se ihan väkisin mielenterveyteen alkaa vaikuttamaan. Valtaosalla miehistä on noin 14-vuotiaasta asti valtava tarve saada seksiä. Kun en ikinä saa kokea minkäälaista hellyyttä vastakkaiselta sukupuolelta, se kertoo minulle että olen kasa niin paskoja geenejä, etteivät ne saa jatkua. Onhan siinä vähän sulateltavaa. Muille ihmisille se vaan tuntuu olevan itsestäänselvyys ja maailman helpoin asia, niin kyllähän se itsetunnon romuttaa täysin kun se ei itselle ole.Olemme luotuja tänne lisääntymään ja kun siihen ei tietyillä ihmisillä ole mahdollisuutta, niin ei välttyä ajatukselta, että epäonnistuin elämässä. Pahimmalla mahdollisella tavalla. Sääliä en tietenkään kaipaa älkää käsittäkö väärin, mutta raotanpa vaan vähän meidän ikineitsyidenkin sielunmaisemaa. Noh ei kai se auta kuin sinnitellä ja pidän itselleni peukkuja, että ennen 30v synttäreitä pääsen pitämään naista kädestä. Ehkä viiskymppisenäkin on sitten jo suudelmien aika.
 
vierasa
Nimenomaan.iheme vähättelyä aiheesta. Palstan kirjoittavat eivät vaan voi samaistua kun sitä seksiä on aina tarjolla joltakin, edes kerran 22 vuoden välein. Eihän se murhaajaksi tee, mutta kyllä varmasti meistä poikuus tallella tyypeistä on todella masentuneita. ihmisiin on ohjelmoitu halu lisääntyä ja, kun sitä ei pääse edes kuivaharjoittelemaan niin kyllähän se ihan väkisin mielenterveyteen alkaa vaikuttamaan. Valtaosalla miehistä on noin 14-vuotiaasta asti valtava tarve saada seksiä. Kun en ikinä saa kokea minkäälaista hellyyttä vastakkaiselta sukupuolelta, se kertoo minulle että olen kasa niin paskoja geenejä, etteivät ne saa jatkua. Onhan siinä vähän sulateltavaa. Muille ihmisille se vaan tuntuu olevan itsestäänselvyys ja maailman helpoin asia, niin kyllähän se itsetunnon romuttaa täysin kun se ei itselle ole.Olemme luotuja tänne lisääntymään ja kun siihen ei tietyillä ihmisillä ole mahdollisuutta, niin ei välttyä ajatukselta, että epäonnistuin elämässä. Pahimmalla mahdollisella tavalla. Sääliä en tietenkään kaipaa älkää käsittäkö väärin, mutta raotanpa vaan vähän meidän ikineitsyidenkin sielunmaisemaa. Noh ei kai se auta kuin sinnitellä ja pidän itselleni peukkuja, että ennen 30v synttäreitä pääsen pitämään naista kädestä. Ehkä viiskymppisenäkin on sitten jo suudelmien aika.
Minun mielestäni kuitenkin tässä asiassa, kuten muissakin ongelmissa ja elämässä ylipäätänsä oma asenne voi vaikuttaa siihen kuinka raskaalta ongelma tuntuu. Totta kai se on ihan perseestä, jos ei saa seksiä, mutta se on vielä enemmän perseestä, jos istuu kotona murehtimassa asiaa sen sijaan, että keskittyisi elämän muihin osa-alueihin.

Ja hei, jos toi 91 on sun syntymävuosi niin älä nyt vielä masennu täysin asian takia, sulla on vielä reippaasti aikaa menettää neitsyytesi, et todellakaan ole ainoa tuon ikäinen, joka on neitsyt, mutta tulee vielä joskus saamaan seksiä ja jopa perheenkin. Minä olin sinua vanhempi kun menetin neitsyyteni.
 
Nimenomaan.iheme vähättelyä aiheesta. Palstan kirjoittavat eivät vaan voi samaistua kun sitä seksiä on aina tarjolla joltakin, edes kerran 22 vuoden välein. Eihän se murhaajaksi tee, mutta kyllä varmasti meistä poikuus tallella tyypeistä on todella masentuneita. ihmisiin on ohjelmoitu halu lisääntyä ja, kun sitä ei pääse edes kuivaharjoittelemaan niin kyllähän se ihan väkisin mielenterveyteen alkaa vaikuttamaan. Valtaosalla miehistä on noin 14-vuotiaasta asti valtava tarve saada seksiä. Kun en ikinä saa kokea minkäälaista hellyyttä vastakkaiselta sukupuolelta, se kertoo minulle että olen kasa niin paskoja geenejä, etteivät ne saa jatkua. Onhan siinä vähän sulateltavaa. Muille ihmisille se vaan tuntuu olevan itsestäänselvyys ja maailman helpoin asia, niin kyllähän se itsetunnon romuttaa täysin kun se ei itselle ole.Olemme luotuja tänne lisääntymään ja kun siihen ei tietyillä ihmisillä ole mahdollisuutta, niin ei välttyä ajatukselta, että epäonnistuin elämässä. Pahimmalla mahdollisella tavalla. Sääliä en tietenkään kaipaa älkää käsittäkö väärin, mutta raotanpa vaan vähän meidän ikineitsyidenkin sielunmaisemaa. Noh ei kai se auta kuin sinnitellä ja pidän itselleni peukkuja, että ennen 30v synttäreitä pääsen pitämään naista kädestä. Ehkä viiskymppisenäkin on sitten jo suudelmien aika.
Kannattaisko hiukan miettiä omaa asennetta. Tuollainen ruikutus ja marttyyrius ei pue ketään ja karkottaa helposti daamitkin. Olet siis jo tuominnut itsesi ikineitsyeksi vaikka et ole vielä ihan ikäloppu?

Mitenkäs sitten jos meidät on luotu tänne pelkästään lisääntymään ja pääset vihdoin kokeilemaan lisääntymistä ja huomaatkin ettet lisäänny? Sitten on uusi aihe alkaa marttyyriksi.

Maailmassa nyt on vakavampiakin asioita kuin poikuudenmenetys ja seksinsaanti. Koitapa sinäkin etsiä niitä valoisia asioita ja suhteuttaa hiukan ongelmaasi (jos tämä siis ei ole provo) niin voi olla että myönteinen asenne saa jonkun daamin lämpenemään. Tuolla tavalla et ainakaan ketään saa, se on taattu.

Nyt voi joku palstan hyvepoliisi tulla kivittämään mut kun kehtasin olla niin "ilkeä".
 
Ikipoika91
Minun mielestäni kuitenkin tässä asiassa, kuten muissakin ongelmissa ja elämässä ylipäätänsä oma asenne voi vaikuttaa siihen kuinka raskaalta ongelma tuntuu. Totta kai se on ihan perseestä, jos ei saa seksiä, mutta se on vielä enemmän perseestä, jos istuu kotona murehtimassa asiaa sen sijaan, että keskittyisi elämän muihin osa-alueihin.

Ja hei, jos toi 91 on sun syntymävuosi niin älä nyt vielä masennu täysin asian takia, sulla on vielä reippaasti aikaa menettää neitsyytesi, et todellakaan ole ainoa tuon ikäinen, joka on neitsyt, mutta tulee vielä joskus saamaan seksiä ja jopa perheenkin. Minä olin sinua vanhempi kun menetin neitsyyteni.
Enpä istu edes kotona ruikuttamassa. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun avaudun näistä asioista edes internetin välityksellä. Mitä toiseen osaan viestistäsi tulee tulee, niin teoriassa ihan mahdollista.Sen takia vielä jaksan sinnitellä. Mutta pirun vaikeaksi tulee menemään. Mitä sanoisit miehille jotka on vaikka 30v ja samassa jamassa, jos siis haluavat perheen. Niiden jannujen pelit on pelattu ja that`s it. siinä vaiheessa jos vaikka ampuvat sen kuulan kalloon niin ihan oikeus ja kohtuus. En pitäsi edes itsekkäänä tekona tai vääryytenä muuta perhettä kohtaan tälläistä tekoa. Tarkennan vielä että enpä itse ole siis suunnitellut tälläistä ratkaisua.
 
vierasa
Enpä istu edes kotona ruikuttamassa. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun avaudun näistä asioista edes internetin välityksellä. Mitä toiseen osaan viestistäsi tulee tulee, niin teoriassa ihan mahdollista.Sen takia vielä jaksan sinnitellä. Mutta pirun vaikeaksi tulee menemään. Mitä sanoisit miehille jotka on vaikka 30v ja samassa jamassa, jos siis haluavat perheen. Niiden jannujen pelit on pelattu ja that`s it. siinä vaiheessa jos vaikka ampuvat sen kuulan kalloon niin ihan oikeus ja kohtuus. En pitäsi edes itsekkäänä tekona tai vääryytenä muuta perhettä kohtaan tälläistä tekoa. Tarkennan vielä että enpä itse ole siis suunnitellut tälläistä ratkaisua.
Uskoisin, että myös kolmekymppisen on vielä mahdollista saada se perhe. Eikö tälläkin palstalla ole eräs nimimerkki, jonka mies oli lähemmäs kolmekymppinen neitsyt kun he tapasivat? Olen myös sitä mieltä, että elämässä on muutakin tärkeää kuin seksi ja perhe, joten en nyt ihan sitä kuulaa kalloon olisi ensimmäiseksi ehdottamassa.
 
Ikipoika 91
Kannattaisko hiukan miettiä omaa asennetta. Tuollainen ruikutus ja marttyyrius ei pue ketään ja karkottaa helposti daamitkin. Olet siis jo tuominnut itsesi ikineitsyeksi vaikka et ole vielä ihan ikäloppu?

Mitenkäs sitten jos meidät on luotu tänne pelkästään lisääntymään ja pääset vihdoin kokeilemaan lisääntymistä ja huomaatkin ettet lisäänny? Sitten on uusi aihe alkaa marttyyriksi.

Maailmassa nyt on vakavampiakin asioita kuin poikuudenmenetys ja seksinsaanti. Koitapa sinäkin etsiä niitä valoisia asioita ja suhteuttaa hiukan ongelmaasi (jos tämä siis ei ole provo) niin voi olla että myönteinen asenne saa jonkun daamin lämpenemään. Tuolla tavalla et ainakaan ketään saa, se on taattu.

Nyt voi joku palstan hyvepoliisi tulla kivittämään mut kun kehtasin olla niin "ilkeä".
Niin luulet että olen ihan tosielämmä avaudin ihmisille päin naamaa näistä asioista? Joo en, en nyt ihan sosiaalista itsemurhaa suunnitellut.
"Maailmassa nyt on vakavampiakin asioita kuin poikuudenmenetys ja seksinsaanti."
On varmasti , kaiken järjen mukaan joku lämpä ruoka ja juoma menee edelle. Näistä olenkin kiitollinen.Sitten sieltä varmaan jo tuleekin se seksi/läheisyys jne.Eikö eläinkunnassakin olla ihan valmiita kuolemaan että uros pääsee parittelememaan?. Enpä usko ,että siitä niin ison numeron tekee kaikki ilman ,että siellä on jotain älyttömän hienoa taustalla. Ei savua ilman tulta jne.
 
Enpä istu edes kotona ruikuttamassa. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun avaudun näistä asioista edes internetin välityksellä. Mitä toiseen osaan viestistäsi tulee tulee, niin teoriassa ihan mahdollista.Sen takia vielä jaksan sinnitellä. Mutta pirun vaikeaksi tulee menemään. Mitä sanoisit miehille jotka on vaikka 30v ja samassa jamassa, jos siis haluavat perheen. Niiden jannujen pelit on pelattu ja that`s it. siinä vaiheessa jos vaikka ampuvat sen kuulan kalloon niin ihan oikeus ja kohtuus. En pitäsi edes itsekkäänä tekona tai vääryytenä muuta perhettä kohtaan tälläistä tekoa. Tarkennan vielä että enpä itse ole siis suunnitellut tälläistä ratkaisua.
No mä tunnen kyllä vastaavanlaisen tapauksen. En nyt tarkkaan tiedä milloin menetti poikuutensa mutta seurustelukumppania ei meinannut löytyä. Oli sille tapahtunut muutakin, paljon vakavampaa josta oli selvinnyt. Mut koskaan se ei ruvennut marttyyriksi eikä ruikuttanut edes netissä. Lähinnä heitti asiasta huumoria vaikka toki tilanne oli raskas. Kyllähän se lopulta löysi naisen ja sai perheen. Mutta sillä olikin ihan erilainen asenne elämään ylipäätään, varmaan osittain siksikin että se naisen saaminen ei ollut asia number one koska se oli käynyt kuoleman rajalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Pessimisti
Kannattaisko hiukan miettiä omaa asennetta. Tuollainen ruikutus ja marttyyrius ei pue ketään ja karkottaa helposti daamitkin. Olet siis jo tuominnut itsesi ikineitsyeksi vaikka et ole vielä ihan ikäloppu?

Mitenkäs sitten jos meidät on luotu tänne pelkästään lisääntymään ja pääset vihdoin kokeilemaan lisääntymistä ja huomaatkin ettet lisäänny? Sitten on uusi aihe alkaa marttyyriksi.

Maailmassa nyt on vakavampiakin asioita kuin poikuudenmenetys ja seksinsaanti. Koitapa sinäkin etsiä niitä valoisia asioita ja suhteuttaa hiukan ongelmaasi (jos tämä siis ei ole provo) niin voi olla että myönteinen asenne saa jonkun daamin lämpenemään. Tuolla tavalla et ainakaan ketään saa, se on taattu.

Nyt voi joku palstan hyvepoliisi tulla kivittämään mut kun kehtasin olla niin "ilkeä".
*odottelee ensimmäistä moraalikyttää jauhamaan selkäänpuukotuksista*
 
  • Tykkää
Reactions: *hubba*
Peyote
Enpä istu edes kotona ruikuttamassa. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun avaudun näistä asioista edes internetin välityksellä. Mitä toiseen osaan viestistäsi tulee tulee, niin teoriassa ihan mahdollista.Sen takia vielä jaksan sinnitellä. Mutta pirun vaikeaksi tulee menemään. Mitä sanoisit miehille jotka on vaikka 30v ja samassa jamassa, jos siis haluavat perheen. Niiden jannujen pelit on pelattu ja that`s it. siinä vaiheessa jos vaikka ampuvat sen kuulan kalloon niin ihan oikeus ja kohtuus. En pitäsi edes itsekkäänä tekona tai vääryytenä muuta perhettä kohtaan tälläistä tekoa. Tarkennan vielä että enpä itse ole siis suunnitellut tälläistä ratkaisua.
siis oikeus ja kohtuus, tehdä itsemurha kun on kolmekymppinen neitsyt... Minä ikäloppuna sä pidät meitä kolmekymppisiä oikeen? Kyllä nyt sun kirjotuksista huomaa että olet tosi nuori. Elämä sulla eessä ja ehtii vielä elämänarvotkin varmaan muuttua.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: *hubba*
Enpä istu edes kotona ruikuttamassa. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun avaudun näistä asioista edes internetin välityksellä. Mitä toiseen osaan viestistäsi tulee tulee, niin teoriassa ihan mahdollista.Sen takia vielä jaksan sinnitellä. Mutta pirun vaikeaksi tulee menemään. Mitä sanoisit miehille jotka on vaikka 30v ja samassa jamassa, jos siis haluavat perheen. Niiden jannujen pelit on pelattu ja that`s it. siinä vaiheessa jos vaikka ampuvat sen kuulan kalloon niin ihan oikeus ja kohtuus. En pitäsi edes itsekkäänä tekona tai vääryytenä muuta perhettä kohtaan tälläistä tekoa. Tarkennan vielä että enpä itse ole siis suunnitellut tälläistä ratkaisua.
Semmonen huomio vielä että enpä muista tavanneeni vielä yhtäkään naista joka samallatavalla ruikuttaisi vaikka olisi vielä neitsyt ja samassa jamassa että miestä ei tahdo löytyä. Tuntuu että on joku miesten erikoisoikeus alkaa katkera märiseminen jos ei ole pesää saanut tiettyyn ikään mennessä.

Mikä tuo 30 ikävuosi edes on? Hei, senkin jälkeen on vielä elämää. Jopa tuonikäiset naisetkin kerkee vielä lisääntymään, saati miehet :attn:
 
Nimenomaan.iheme vähättelyä aiheesta. Palstan kirjoittavat eivät vaan voi samaistua kun sitä seksiä on aina tarjolla joltakin, edes kerran 22 vuoden välein. Eihän se murhaajaksi tee, mutta kyllä varmasti meistä poikuus tallella tyypeistä on todella masentuneita. ihmisiin on ohjelmoitu halu lisääntyä ja, kun sitä ei pääse edes kuivaharjoittelemaan niin kyllähän se ihan väkisin mielenterveyteen alkaa vaikuttamaan. Valtaosalla miehistä on noin 14-vuotiaasta asti valtava tarve saada seksiä. Kun en ikinä saa kokea minkäälaista hellyyttä vastakkaiselta sukupuolelta, se kertoo minulle että olen kasa niin paskoja geenejä, etteivät ne saa jatkua. Onhan siinä vähän sulateltavaa. Muille ihmisille se vaan tuntuu olevan itsestäänselvyys ja maailman helpoin asia, niin kyllähän se itsetunnon romuttaa täysin kun se ei itselle ole.Olemme luotuja tänne lisääntymään ja kun siihen ei tietyillä ihmisillä ole mahdollisuutta, niin ei välttyä ajatukselta, että epäonnistuin elämässä. Pahimmalla mahdollisella tavalla. Sääliä en tietenkään kaipaa älkää käsittäkö väärin, mutta raotanpa vaan vähän meidän ikineitsyidenkin sielunmaisemaa. Noh ei kai se auta kuin sinnitellä ja pidän itselleni peukkuja, että ennen 30v synttäreitä pääsen pitämään naista kädestä. Ehkä viiskymppisenäkin on sitten jo suudelmien aika.
Elä nyt hyvänen aika puhu lisääntymisestä ainakaan niille muijille :D En tiedä sinusta mutta ei ainakaan mua ala kuin ahdistamaan jos ihminen näkee elämäntehtävään lisääntymisen, vaikka tässä iässä pitäisi vielä olla tavoitteena valmistua yms.
Suosittelen, että olet mahdollisimman positiivinen ja rento naisten kanssa niin huomaat, että niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan.. Oikeasti ihmissuhteet on kahden kauppa, sä et voi muuttaa muita mutta itseäsi ja omaa käytöstäsi voit. :)
 
Owl
minusta on silti vähän tahditonta olla empaattinen tekijän tuskaa kohtaan siinä vaiheessa tämä on tappanut lukuisia ihmisiä. Se on jotenkin hullunkurista. Se myös osoittaa minusta empatiakyvyttömyyttä omaisten tuskaa kohtaan, koska jos mietitään itsemme noiden uhrien omaisten asemaan edes kymmenen sekunttia niin mitähän he mahtavat sisällään käydä läpi..? Jos olisin siinä asemassa niin kokisin tosi lohduttomana jos kanssaihmiset paapoisivat edelleen tekijää ja miettisivät hänen kärsimyksiään samanaikaisesti kun mun lapsi kuoli sen sekopään takia.
En reagoi asioihin samalla tavalla.
Esim. uskoisin reagoivani enempi tunteella, jos lapsilleni tehtäisiin pahaa, vaikkakin olisi oikein käyttää myös järjellisiä ajatuksia. Niin saattaisi jäädä...
Kuitenkin, kun tilanne on kaukaisempi, niin on helpompi ajatella myös niitä tekoon johtaneita asioita.
Tuollainen teko järkyttää ja sille alkaa pakostikin pohtimaan syitä. Se voi liittyä jollakin tavoin itsesuojeluvaistoomme, että haluamme löytää syyn ja tehdä asioista ymmärrettävempiä, vaikka halveksisimmekin tekoa yli kaiken.
En tosiaan toimisi rationaalisesti, jos omalle kohdalle sattuisi, niin tunneperäistä on suhteeni lapsiini.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä