Voi räkä. Minä pakotan miestäni ties mihin. "Pakotan" sen siivoamaan jälkensä vähän välittäen siitä, ettei se halua. "Pakotan" hänet tekemään ruokaa, vaikka se ei joskus haluaisi. "Pakotan" mieheni imuroimaan kerran viikossa.Kyllä mä tiän mitä rakkaus on, että ihan turha tulla väittämään muuta. Rakkaus on mulle sitä, että puoliso kunnioittaa ja antaa toiselle oikeuden koskemattomuuteen ku tämä sitä joskus haluaa, ymmärtää, tukee yms. Ei se oo rakkautta jos puolison kieltäytymisestä huolimatta on aiva pakko saada seksiä eikä välitä siitä mitä puoliso tuntee. Ihminen voi olla joskus ilman seksiä ja se on pienempi paha ku se, että toinen tuntee olonsa ahdistuneeksi tms. ku pitää pakottaa ittensä seksiin. Seksi on tärkiä asia parisuhtees, mutta ei se saa silti olla se suurin ja ratkaisevin tekijä.
Sulle näyttää olevan kova paikka se, että naisilla on omia mielipiteitä.
Mieheni tekee ne. Rakastanko siis miestäni pakottaessani hänet tekemään asioita, joita hän ei halua? Hän kuitenkin tekee ne, koska rakastaa minua ja haluaa olla mieliksi.
Seksistä on ihan ok. kieltäytyä. Mutta onko siitä oikeus kieltäytyä parisuhteessa pitkiksi ajoiksi? Onko suhteen toisella osapuolella oikeus pakottaa toinen elämään seksittömässä suhteessa?