Miks mun pitääs kilarit vetää? Etkö sä osaa keskustella vittuulematta?Kauankohan kestää ennen kuin Scarlett vetää kilarit
Voihan sitä kokea noinkin. Luulen et ap:llakin on hetkiä jolloin ei halua edes olla siinä "pantavana" ja sillon sanoo ettei sovi. Mä taas en koe oloani vastenmieliseksi jos joskus väsähtäneenä olen tavallaan vaan "pantavana", en myöskään koe sitä säälistä antamiseksi. Tottakai mies kysyy et sopiiko se, kun huomaa et olen tosi väsynyt eikä jaksaisi. Usein siinä kyllä hiukan innostuu lopulta itsekin. On eri asia jos ei kertakaikkiaan sovi.Ja mun pointti oli se, että jos mun ei tee seksiä mieli niin en mä sitä rupia toiselle säälistä antamaan. Kyllä mun pitää itteki haluta. Mä tuntisin oloni inhottavaksi jos antaasin toiselle vain sen takia, että toinen saa tyydytyksen eikä itte tekisi mieli ollenkaa.
Oli juu mautonta.Vähän mauton juttu, joka ei liity aiheeseen millään tavalla. Nekrofilia on ihan eri asia.
Ai sitä pitää oikein härnätä toista?Kauankohan kestää ennen kuin Scarlett vetää kilarit
Sulle on nähtävästi rakkaus aivan tuntematon käsite. Voihan sitä pildee antaa rakkaudesta vaikkei vastiketta saisikaan?Ja mun pointti oli se, että jos mun ei tee seksiä mieli niin en mä sitä rupia toiselle säälistä antamaan. Kyllä mun pitää itteki haluta. Mä tuntisin oloni inhottavaksi jos antaasin toiselle vain sen takia, että toinen saa tyydytyksen eikä itte tekisi mieli ollenkaa.
Missä sen miehen rakkaus on?Sulle on nähtävästi rakkaus aivan tuntematon käsite. Voihan sitä pildee antaa rakkaudesta vaikkei vastiketta saisikaan?
OT / Vähän sama kun se, että miehesi lahjottaisi spermaansa toisille, kiinnosti sua tai ei. Miksi mies alkaisi sun pillin mukaan hyppimään?
Tottakai voi antaa ja tuntea itsesnä raiskatuksi. So sweet.. :heart:Sulle on nähtävästi rakkaus aivan tuntematon käsite. Voihan sitä pildee antaa rakkaudesta vaikkei vastiketta saisikaan?
OT / Vähän sama kun se, että miehesi lahjottaisi spermaansa toisille, kiinnosti sua tai ei. Miksi mies alkaisi sun pillin mukaan hyppimään?
Eihän se mitään raiskausta ole jos mies rakastelee vaimoaan.Tottakai voi antaa ja tuntea itsesnä raiskatuksi. So sweet.. :heart:
Kun kerran rakastetaan toisiamme.
Mun mielestä siitä on rakastelu kaukana jos nussii sellasta jota ei yhtään vastavuorosesti kiinnosta.Eihän se mitään raiskausta ole jos mies rakastelee vaimoaan.
lopeta suhteesi jos koet miehesi raiskaavan sua.
Mutta ei se järvi oikeesti soutamalla kulu, se on ihan fakta.
Panemista on harrastettava, muuten suhde ei ole parisuhde. Myös seksin harrastaminen ruokkii sen haluamista.Ja siis tottakai, jos itselle on ihan ok eikä tunnu pahalta/hyväksikäytetyltä,
niin senkus antaa ja katsoo salkkareita/kaunareita samalla.
Ei kai sitä kukaan voi tuomita.
En vaan voi henk.koht. ymmärtää sen miehenkään ajatusmaailmaa,
että on ihan ok panna sitä rakastettuaan vaikka tietää ettei toista kiinnosta/haluta.
Luulisi nyt helvetti soikoon ettei se miehestäkään tunnu hyvältä!
(Ja asia erikseen ne joille tällänen on roolileikkiä/fantasiaa)
Uskomatonta, mutta totta, olen vierasmiehen kanssa jotakuinkin samaa miltä.Panemista on harrastettava, muuten suhde ei ole parisuhde. Myös seksin harrastaminen ruokkii sen haluamista.
Asennoitukaa nyt ihmeessä vähän muulla tavalla kuin antamalla säälistä. Antamalla iloiten, kuitenkin ilman omaa kiihkoa. Onko mahdotonta? Jos on niin miehelle seuraava kiertoon!
Juu, siis ei toki, jos aloituksessa kerrottu tapa harrastaa seksuaalista kanssakäymistä oman kumppanin kanssa aiheuttaa noin suurta ahdistusta ja mielipahaa, niin on varmaan parasta jättää väliin.Ja mun pointti oli se, että jos mun ei tee seksiä mieli niin en mä sitä rupia toiselle säälistä antamaan. Kyllä mun pitää itteki haluta. Mä tuntisin oloni inhottavaksi jos antaasin toiselle vain sen takia, että toinen saa tyydytyksen eikä itte tekisi mieli ollenkaa.
Lainaan tässä itseäni:Panemista on harrastettava, muuten suhde ei ole parisuhde. Myös seksin harrastaminen ruokkii sen haluamista.
Asennoitukaa nyt ihmeessä vähän muulla tavalla kuin antamalla säälistä. Antamalla iloiten, kuitenkin ilman omaa kiihkoa. Onko mahdotonta? Jos on niin miehelle seuraava kiertoon!
Uskomatonta. Ei oo tarvinnu tapahtua yhtää mitään pahaa jos on jotaki mieltä asiasta. Mulle seksi on asia jota molempien kuuluu haluta. Jos mun ei todellakaa tee mieli, niin sitte seksiä ei oo. En ala seksiin vain sen takia, että toinen saa ja rakastava ja ymmärtävä puoliso sen tajuaa. Jos mä en halua seksiä, niin siihen on todella hyvä syy ja vähäästä on mun seksistä kieltäytyminen.Juu, siis ei toki, jos aloituksessa kerrottu tapa harrastaa seksuaalista kanssakäymistä oman kumppanin kanssa aiheuttaa noin suurta ahdistusta ja mielipahaa, niin on varmaan parasta jättää väliin.
Ymmärrät varmaan, että minun on vaikea kuitenkaan ymmärtää, miksi koet antamisen ilman haluja niin voimakkaasti vääränä. Ehkä sinulle on joskus tapahtunut jotain sellaista, joka saa sinut tuntemaan näin, en tiedä. Tai sitten sinä vain koet asian niinkuin koet, eikai siinä sen suurempia traumoja tarvitse olla takana.
Kyllä mä tiän mitä rakkaus on, että ihan turha tulla väittämään muuta. Rakkaus on mulle sitä, että puoliso kunnioittaa ja antaa toiselle oikeuden koskemattomuuteen ku tämä sitä joskus haluaa, ymmärtää, tukee yms. Ei se oo rakkautta jos puolison kieltäytymisestä huolimatta on aiva pakko saada seksiä eikä välitä siitä mitä puoliso tuntee. Ihminen voi olla joskus ilman seksiä ja se on pienempi paha ku se, että toinen tuntee olonsa ahdistuneeksi tms. ku pitää pakottaa ittensä seksiin. Seksi on tärkiä asia parisuhtees, mutta ei se saa silti olla se suurin ja ratkaisevin tekijä.Sulle on nähtävästi rakkaus aivan tuntematon käsite. Voihan sitä pildee antaa rakkaudesta vaikkei vastiketta saisikaan?
Niinpä. Tän asiankin voi ymmärtää helposti väärin. Huomaa kans tästä ja monista muista jutuista yleensä, et naisen koetaan olevan heti jotenkin alistettu jos jotain tekee miehen mieliksi joskus. Tottakai tän pitää naisen puolelta olla vapaaehtoista, eikä niin että kokee tulleensa alistetuksi tai pakotetuksi. Esimerkiksi siis jos mies vaikka ehdottaa jotain sängyssä ja se ei ole ihan mun top-kympissä, mutta se ei tunnu mitenkään vastenmieliseltäkään niin kyllä mä sillon koen että miehen mieliksi suostun ilman että mua kuitenkaan alistetaan mitenkään.Huomaa kyllä ihmisten äärimmäisen erilaisen suhtautumisen seksiin. Olen ilmeisesti siitä onnekas, etten ole elänyt seksuaalisesti alisteisessa suhteessa tai ollut erityisen haluton muutenkaan. Tilanteita on (harvoin), jolloin mies lähtee selkäesti ehdottelemaan niin ettei itsellä ole halut huipussaan, mutta hyvin nopeasti sitä kyllä pääsee fiilikseen kun vaan menee mukaan. Kyllä mä koen lähteväni silloin tilanteeseen toisen aloitteesta, mutta ei se mitään vastentahtoista ole, todellakaan.
Mitä sitten, jos jostain syystä seksuaaliset halusi tippuisivat miinuksen puolelle vuosiksi? Eläisittekö miehesi kanssa selibaatissa vuosi toisensa jälkeen, vai antaisitko?Uskomatonta. Ei oo tarvinnu tapahtua yhtää mitään pahaa jos on jotaki mieltä asiasta. Mulle seksi on asia jota molempien kuuluu haluta. Jos mun ei todellakaa tee mieli, niin sitte seksiä ei oo. En ala seksiin vain sen takia, että toinen saa ja rakastava ja ymmärtävä puoliso sen tajuaa. Jos mä en halua seksiä, niin siihen on todella hyvä syy ja vähäästä on mun seksistä kieltäytyminen.