Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
vierasa
No mä opiskelen alaa eli sitä kautta kiinnostaa. Mitään muita manifesteja en ole jaksanutkaan lukea, mutta tämä on erilainen. Oikeastaan se ei ole manifesti vaan omaelämänkerta. Yleensä nuo manifestit ovat täynnä hulluja filosofisia höpinöitä, tässä hän enimmäkseen vaan kertailee elämänsä tapahtumia mikä tekee manifestista mielenkiintoisen. Aspergerin takia kiinnostaa miten hän on elämänsä kokenut.
Kyseinen poika on myös hyvä kirjoittamaan. Hänestä olisi voinut tulla vaikka kirjailija, jos ei olisi antanut naisenpuutteen vallata elämäänsä.
 
ettäs tiiätte
Kyseinen poika on myös hyvä kirjoittamaan. Hänestä olisi voinut tulla vaikka kirjailija, jos ei olisi antanut naisenpuutteen vallata elämäänsä.
Eiköhän miehillä ole paljon muutakin elämässä, mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia. Tuntuu pikkuisen oudolta jos koko elämän valtaa pakkomielle pinpistä. No, kaipa sitä jotkut vain kertakaikkiaan sekoaa milloin mistäkin.
 
Tuo poikahan ei tykännyt äitipuolesta eikä sen säännöistä. Mietin että oliko ne säännöt todella niin kauheita vai eikö poika ollut tottunut minkäänlaisiin pelisääntöihin. Kertoi että äidin luona sai olla vapaasti ja se sopi hänelle paremmin. Äiti teki kaiken että hänellä olisi hyvä olla (herää kysymys, laittoiko äiti mitään rajoja?! miten kohteli kun tuli pettymys, annettiinko kaikki periksi ettei vain pettyisi?).

Ja ihmettelen minkä takia lasten piti olla vuoroviikoin isällään vaikka isä ei ollut töiden vuoksi juuri edes kotona?! Lapset oli siis joko nannyn tai äitipuolen hoivissa. Mitä järkeä?! Nannyt vaihtui minkä kerkes. Itseasiassa tuon pojan elämässä oli monia ihmissuhteita jotka katkesivat kuin seinään joko taas uuden muuton vuoksi, koulun vaihdon vuoksi tai kun rakastetty nanny joutui lähtemään.

Minkälainen vanhempi ei ajattele lapsiaan kun muutetaan jatkuvasti paikasta toiseen?! Varsinkin tuollainen herkkä ja sisäänpäinkääntynyt, jonka on vaikea solmia uusia ihmissuhteita, niin miten se vaikuttaa sellaiseen? Ei ainakaan positiivisesti, uskallan väittää. Et kyllä tuossa on varmasti vanhempienkin paikka katsoa peiliin vaikka lopputulos nyt onkin monen asian summa ja tuskin kukaan pelkästään kasvatusta syyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä ja Owl
Mitä mä nyt selvennän?

Oltiin ystäviä jotka jutteli irl kaikkea mahdollista. Sitten kerran palstalla ajauduttiin väittelyssä eri puolille mistä herra veti herneet nenään ja poisti mut loukkaantuneena ystävistään. Sen jälkeen useasti loukkaa mua ketjuissa ja muutaman kerran heittänyt näitä irl-vihjeitä sekaan (ei osoittanut tietenkään suoraan vaan heittää vaan ketjuun).

Nyt en vain jaksanut enää. Toivon, ja uskon, että nyt loppuu. Materiaalia on mulla vihjailla myös vaikka ja mistä, mutta katson olevani sen verran fiksu etten siihen lähde.

Siinä se. Ja nyt todella toivon että vastaisuudessa pysytään asiassa ja jätetään AINAKIN nämä irl-jutut pois jos ei voi vittuilua kokonaan lopettaa. Mun puolesta tämä jää tähän.
:D nauran vain siksi, koska sinun "irl-huomautukset" on irrallisia kielikuvia mitä käytän ja haluat rinnastaa ne itseesi.

Ja pakkohan sinulle on vittuilla, kun väkisin haluat nimenomaan loukkaantua vaikken edes puhuisi sinulle. Kaksi kertaa olet jo nostanut äläkän minun puhumista asioista mitkä ei ole kummallakaan kerralla suunnattu sinulle, kyllä minä osaan sanoa nimimerkin kommenttini perään tai lainata jos suuntaan sen kirjaimellisesti jollekin.

Kertaakaan en ole kenenkään palstalaisen yksityisiä asioita tuonut mihinkään ketjuun jollei itse ole sitä julkisesti täällä puhunut.

Se, että sinä rinnastat noita kielikuvia itseesi ja nappailet minun yleisiä kommentteja tai läppiä henkilökohtaisesti on yksinomaan SINUN ongelmasi, ei kenenkään muun, edes minun. Tästä johtuen minua hyvin usein vituttaa edes vastata sinulle mitään, kun sinulla on tämä taipumus.

Huomasin sen jo jokin aika sitten, että sinun kanssa on hyvin vaikea tulla toimeen kun sinä kilahtelet juurikin tuolla tavalla.

Ja olettaisin että minulla on oikeus "vetää herne nenään" jos tuon tyylistä tulkintaa käytetään minun sanoista.

Sinulla ei ole mitään oikeutta alkaa väittämään minun sanoja joksikin miksi ne tulkitset, tulkintaasi on täysi oikeus, mutta ei siihen että julistat julkisesti että se on joku hyökkäys sinua kohtaan kun sanon vaikka sen "lenkkarit".

Ei kaikki oikeasti pyöri sinun navan ympärillä. Vaikka kovasti niin näytät haluavan tulkata.

Jos vaikka koittaisit päästä nyt sen asian yli että olemme samalla palstalla ja et aina pidä minun ulosannista, sen sijaan että väen vängällä yrität tehdä tästä henkilökohtaista.

Minulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa puhua sinun yksityisasioista, ei niin minkäänlaista. Jollet itse niitä keskusteluun tuo. Ei ole myöskään kenenkään muun yksityisasioihin mitään mielenkiintoa jollei niitä liitetä asianomaisen puolesta johonkin ketjuun.

Minä jotenkin tiedän että vaikka mitä sanoisin, sinä haluat silti väkisin vääntää asian sinuun kohdistuvaksi, mutta ehkä tämä kommentti oli enemmän muille kuin sinulle, koska historia on todistanut sen, ettei sitä muuta mikään kun saat jostain päähäsi jotain.

Minun "rivienväli sutkautukset" on lähinnä sarkastisia, jos niitä on, tai julkista tietoa muutenkin, ei mitään "salaisia pikku tietoja" jostain henkilökohtaisesti.

Joten arvostaisin kovasti että saisin käyttää sanaa "halinalle" ilman että sinä omit siitä henkilökohtaisen viittauksen, jos taas väkisin haluat loukkaantua kuten kunnon pikku narsisti, niin tee niin sitten. Ärsyttäähän se minua, mutta minkäs minä sille teen että sinulle on mahdotonta lukea minun sanojani ilman että teet itsestäsi keskipisteen.
 
Ei toi ollut mikään paha juttu ja uskon/toivon ettei pahemmaksi olisi mennyt (en jaksaisi uskoa Kepsiksestä sitä) mutta ajattelin nyt tehdä selväksi ettei tule edes mieleen.

Tiedän että olen ärsyttävä omissa mielipiteissäni ja ystävä ei tarvitse olla mutta ajattelin että toimeen tultaisiin, ja toivon edelleen että ota vajakki lääkkeesi-linjalle ei tarvitsisi lähteä.
En uskokkaan että sinusta se kuulostaa kauhean kivalta, mutta sen siitä saa kun mielivaltaisesti näkee oikeudekseen nostaa itsensä valokeilaan ja väännellä toisen puheet itseensä.

Selitin peyotelle jo mistä ko. sana tuli, sinua ei miellytä selitys, niin ole loukkaantuneena ja itsekeskeisenä.
 
Blue
:D nauran vain siksi, koska sinun "irl-huomautukset" on irrallisia kielikuvia mitä käytän ja haluat rinnastaa ne itseesi.

Ja pakkohan sinulle on vittuilla, kun väkisin haluat nimenomaan loukkaantua vaikken edes puhuisi sinulle. Kaksi kertaa olet jo nostanut äläkän minun puhumista asioista mitkä ei ole kummallakaan kerralla suunnattu sinulle, kyllä minä osaan sanoa nimimerkin kommenttini perään tai lainata jos suuntaan sen kirjaimellisesti jollekin.

Kertaakaan en ole kenenkään palstalaisen yksityisiä asioita tuonut mihinkään ketjuun jollei itse ole sitä julkisesti täällä puhunut.

Se, että sinä rinnastat noita kielikuvia itseesi ja nappailet minun yleisiä kommentteja tai läppiä henkilökohtaisesti on yksinomaan SINUN ongelmasi, ei kenenkään muun, edes minun. Tästä johtuen minua hyvin usein vituttaa edes vastata sinulle mitään, kun sinulla on tämä taipumus.

Huomasin sen jo jokin aika sitten, että sinun kanssa on hyvin vaikea tulla toimeen kun sinä kilahtelet juurikin tuolla tavalla.

Ja olettaisin että minulla on oikeus "vetää herne nenään" jos tuon tyylistä tulkintaa käytetään minun sanoista.

Sinulla ei ole mitään oikeutta alkaa väittämään minun sanoja joksikin miksi ne tulkitset, tulkintaasi on täysi oikeus, mutta ei siihen että julistat julkisesti että se on joku hyökkäys sinua kohtaan kun sanon vaikka sen "lenkkarit".

Ei kaikki oikeasti pyöri sinun navan ympärillä. Vaikka kovasti niin näytät haluavan tulkata.

Jos vaikka koittaisit päästä nyt sen asian yli että olemme samalla palstalla ja et aina pidä minun ulosannista, sen sijaan että väen vängällä yrität tehdä tästä henkilökohtaista.

Minulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa puhua sinun yksityisasioista, ei niin minkäänlaista. Jollet itse niitä keskusteluun tuo. Ei ole myöskään kenenkään muun yksityisasioihin mitään mielenkiintoa jollei niitä liitetä asianomaisen puolesta johonkin ketjuun.

Minä jotenkin tiedän että vaikka mitä sanoisin, sinä haluat silti väkisin vääntää asian sinuun kohdistuvaksi, mutta ehkä tämä kommentti oli enemmän muille kuin sinulle, koska historia on todistanut sen, ettei sitä muuta mikään kun saat jostain päähäsi jotain.

Minun "rivienväli sutkautukset" on lähinnä sarkastisia, jos niitä on, tai julkista tietoa muutenkin, ei mitään "salaisia pikku tietoja" jostain henkilökohtaisesti.

Joten arvostaisin kovasti että saisin käyttää sanaa "halinalle" ilman että sinä omit siitä henkilökohtaisen viittauksen, jos taas väkisin haluat loukkaantua kuten kunnon pikku narsisti, niin tee niin sitten. Ärsyttäähän se minua, mutta minkäs minä sille teen että sinulle on mahdotonta lukea minun sanojani ilman että teet itsestäsi keskipisteen.
Asia selvä.

Nyt varmaan voidaan siirtyä eteenpäin kun olet sinäkin sanottavasi saanut sanoa.

Mukavaa päivänjatkoa.
 
Vierasmiess
Mun ikäisillä on taso ja voin kuvitella jossain usan rikkaan alueen collegessa on aika hyvännäköisiä pimuja joiden ei tarvi vastenmielisiä kundeja kelpuuttaa.
Sun letkautukset on kyllä huvittavan pinnallisia.
En ymmärrä miten ikä, USA, college tai hyvännäköisyys liittyy siihen että pitäisi kelpuuttaa vastenmielisiä ihmisiä elämäänsä?

Pitääkö miesten kelpuuttaa vastenmielisiä pimatsuja?
 
Sun letkautukset on kyllä huvittavan pinnallisia.
En ymmärrä miten ikä, USA, college tai hyvännäköisyys liittyy siihen että pitäisi kelpuuttaa vastenmielisiä ihmisiä elämäänsä?

Pitääkö miesten kelpuuttaa vastenmielisiä pimatsuja?
Ei, oli mies tai nainen. Mutta silloin voi joutua olemaan yksin. Tosin voihan olla että kaksi vastenmielistä viihtyvät keskenään hyvin ja silloin molemmat voittavat. Jokaisella pitäisi olla tietty taso ja hyväksyä vain itselleen sopivat.

Edit: jotkut eivät halua olla yksin ja sen takia kelpuuttavat melkein kenet tahansa. Toiset taas ovat ennemmin yksin. Nuo usalaiset hyvännäköiset collegetytöt luultavasti etsivät joko samanlaista seuraa taikka elättäjää.
 
Viimeksi muokattu:
vieeeeras
[QUOTE="imo";29949696]Sulla Lispetti tuntuu olevan kovasti sutinaa Kepsiksen suuntaan. Täysin infantaalit ja aivottomat letkautukset saavat sinut kikattamaan...[/QUOTE]

Tyyppi sanoo vaikka pöö, niin johan kostuu pikkarit ja hervoton kikatus alkaa : / Sit se älytön hehkutus "ottakaa oppia nasevien sutkauksien ja letkautuksien ammattilaiselta" :headwall:
 
Pessimisti
Ei, oli mies tai nainen. Mutta silloin voi joutua olemaan yksin. Tosin voihan olla että kaksi vastenmielistä viihtyvät keskenään hyvin ja silloin molemmat voittavat. Jokaisella pitäisi olla tietty taso ja hyväksyä vain itselleen sopivat.

Edit: jotkut eivät halua olla yksin ja sen takia kelpuuttavat melkein kenet tahansa. Toiset taas ovat ennemmin yksin. Nuo usalaiset hyvännäköiset collegetytöt luultavasti etsivät joko samanlaista seuraa taikka elättäjää.
Miksi olet sitä mieltä?
 
Blue
Ei, oli mies tai nainen. Mutta silloin voi joutua olemaan yksin. Tosin voihan olla että kaksi vastenmielistä viihtyvät keskenään hyvin ja silloin molemmat voittavat. Jokaisella pitäisi olla tietty taso ja hyväksyä vain itselleen sopivat.

Edit: jotkut eivät halua olla yksin ja sen takia kelpuuttavat melkein kenet tahansa. Toiset taas ovat ennemmin yksin. Nuo usalaiset hyvännäköiset collegetytöt luultavasti etsivät joko samanlaista seuraa taikka elättäjää.
Mutta jos on määritellyt oman tasonsa liian korkeaksi niin se ei ole muiden ongelma. Siitä on siis turha syyttää muita.

Ton luulisi olevan ihan itsestäänselvyys normaalille ihmiselle mutta tälle tapaukselle vissiin tämä neurologinen ongelma aiheutti sen ettei hän tajunnut sitä, joten katsoi voivansa syyttää yhteiskuntaa siitä ja päätti sen kostaa itselleen luontaisella tavalla (eli joukkomurhalla).
 
Tyyppi sanoo vaikka pöö, niin johan kostuu pikkarit ja hervoton kikatus alkaa : / Sit se älytön hehkutus "ottakaa oppia nasevien sutkauksien ja letkautuksien ammattilaiselta" :headwall:
Kehittäkää tekin ihan selkäranka ja seisokaa omilla jaloillanne, niin ei tarvitse yrittää vedota johonkin sisarliittoihin keskustelupalstalla.

Jokainen saa käsittääkseni tykätä ihan mistä tykkää ja yhtyä keneen yhtyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Nyynä
Blue
Tätä olen sanonut monesti. Pitkä ja kivinen on tie elämässä jos onnea etsii kumppanin ominaisuuslistan kautta.
Vaikka sä kelpuuttaisitkin petiisi naapurin kassialman niin älä oleta että muut niin suostuisivat tekemään. ;)

Niin, ei tarvitse kaikkea kärjistää. Harvalla se taso on pitkä lista tarkkaan määriteltyjä ominaisuuksia vaan ihan normaaleja kunhan ei hakkaa, ole alkoholisti, on mukava ja rehellinen-tyyppisiä linjauksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
Pessimisti
Toihan juuri takaa sen ettei tarvitse tyytyä mihin tahansa jos ei halua. Eikö?

Jokainen määrittelee tietyn tason jonka alle ei halua mennä. Sen ylitys tuskin yleensä ketään haittaa, mutta onhan varmasti niitäkin.
Ok. Mä ymmärsin ton "jokaisella pitäisi olla tietty taso" ulkopuolelta tulevaksi määritelmäksi, että esim. kun sä oot tollanen niin sun pitää tyytyä tälläseen ja unohtaa kaikki parempi, koska et sä sellaista ansaitse. Eli jos esim. mä olisin omega ja olisin betan kanssa niin olisin rikkonut jotain kirjoittamatonta normia ja mua tai mun puolisoa voisi katsoa kieroon, koska jotain häiriintynyttähän siinä täytyy olla.

Jos taas se on sisältä tuleva määritelmä omasta tasosta niin ok.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
Peyote
Ok. Mä ymmärsin ton "jokaisella pitäisi olla tietty taso" ulkopuolelta tulevaksi määritelmäksi, että esim. kun sä oot tollanen niin sun pitää tyytyä tälläseen ja unohtaa kaikki parempi, koska et sä sellaista ansaitse. Eli jos esim. mä olisin omega ja olisin betan kanssa niin olisin rikkonut jotain kirjoittamatonta normia ja mua tai mun puolisoa voisi katsoa kieroon, koska jotain häiriintynyttähän siinä täytyy olla.

Jos taas se on sisältä tuleva määritelmä omasta tasosta niin ok.
Olis semmonen tasopoliisi joka ottas kiinni kun ois liika hyvännäkösen kanssa säätänyt. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pessimisti
Peyote
No yleensä naiset tätä on harrastaneet. Yrittävät pitää kaverinsa erossa liian rumista ihmisistä raflakeikoilla jne :D
No tasopoliisi antaakin sakot aina sille liian rumalle, se on pahempi rikos olla liika hyvännäköisen, kuin liika ruman kaa. Vähän niinku kaksoistandardi. Itseään rumemman kaa on laillista olla, mutta paremman näkösen ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä

Yhteistyössä