Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
ettäs tiiätte
Katoin ton videon ja aika hämärältä hemmoltahan tuo vaikutti. Vaikea kuitenkaan ymmärtää miksi ei muka naisia saisi, kyllähän kaikenmaailman hämärät hemmot ja limannuljaskat saa naisia tuon tuostakin.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja ettäs tiiätte;29950403:
Katoin ton videon ja aika hämärältä hemmoltahan tuo vaikutti. Vaikea kuitenkaan ymmärtää miksi ei muka naisia saisi, kyllähän kaikenmaailman hämärät hemmot ja limannuljaskat saa naisia tuon tuostakin.
No sepä. Niin oudot ja kaameat saa naisia kumminkin... Uskon että katkeruus ja vihaisuus on kyllä varmimmat keinot karkottaa.
 
vierasa
Totta kai se vaikeuttaa, mutta mietis realistisesti, tommonen rikas poika, varmasti saisi kyllä seuraa pikku outouksista huolimatta. Mutta se, että haluaa saada sen blondin hottistytön, jonkun heistä, kenet tahansa heistä ja pitää itseään kaikista eniten awesomena, vaikeuttaakin jo enemmän.
Totta. Enemmän se vaikuttaa niillä joilla ei ole ulkonäköä ja rahaa vaan pitäisi saada hurmattua nainen ihan omalla olemuksella ja omilla puheilla. Mutta toki se heilläkin on täysin mahdollista, on vain hieman vaikeampaa kuin niillä, joista saa sosiaalisen ja itsevarman ensivaikutelman.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ettäs tiiätte;29950403:
Katoin ton videon ja aika hämärältä hemmoltahan tuo vaikutti. Vaikea kuitenkaan ymmärtää miksi ei muka naisia saisi, kyllähän kaikenmaailman hämärät hemmot ja limannuljaskat saa naisia tuon tuostakin.
Mun ikäisillä on taso ja voin kuvitella jossain usan rikkaan alueen collegessa on aika hyvännäköisiä pimuja joiden ei tarvi vastenmielisiä kundeja kelpuuttaa.
 
vierasa
No sepä. Niin oudot ja kaameat saa naisia kumminkin... Uskon että katkeruus ja vihaisuus on kyllä varmimmat keinot karkottaa.
Ja mä luulen, että tässä kyseisessä tapauksessa on ollut ihan vain sekin ongelmana, että hän ei ole yksinkertaisesti käynyt paikoissa, jossa voisi edes tavata tyttöjä. Hän ei uskaltanut jutella tytöille, hän vietti suuren osan teinivuosista pelaamalla nettipelejä, hän oli välillä vain pojille tarkoitetussa koulussa ja yliopistossa jätti kurssit keskeen, jos siellä oli hyvännäköisiä tyttöjä, koska ei kestänyt katsoa kun muut pojat juttelivat heille. Harvoin ne tytöt tulevat ketään kotoa hakemaan vaikka ei edes olisi katkera ja vihainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
Mä olen juuri tapailemassa yhtä jätkää kuka on sosiaalisesti hieman kömpelö, tai oikeastaan onneton. Mä olen se kuka kyselee ja se vastailee :D Jotain sitten spontaanisti kysyy mut tosi harvoin ja ekana kertana mietin et onko hänellä joku änkytysongelma oikeasti kun se toisti sanaa "tosiaan" kokoajan.. :p Mut nyt kun ollaan tutustuttu niin nään sen ainoastaan hellyttävänä, koska hänessä on tuhat muuta puolta mitkä on hyviä, niin ihan kiva vaan ettei ole "voittajatyyppi" vaan et on jotain vikaa. Koska kukapa meistä täydellinen on ;)
Vaikuttaa ujolta, se on aika sööttiäkin.:) Ehkäpä hän siitä pikkuhiljaa avautuu.
Etkös sie oo melkoinen papupata ja itsevarma.:D?
Jospa et oo huomannu antaa suunvuoroa.:D
 
ettäs tiiätte
Mun ikäisillä on taso ja voin kuvitella jossain usan rikkaan alueen collegessa on aika hyvännäköisiä pimuja joiden ei tarvi vastenmielisiä kundeja kelpuuttaa.
Täytyy olla jo luonteessa perustavanlaatuisia omituisuuksia, sillä ei tuossa iässä miehellä pitäisi olla mitään ongelmia naisten saamisessa. Mutta jos taso hipoo luokkaa miss maailma, niin ne ei varmasti kovin helppoja nakkeja ole.

Jokaisen nyt luulisi saavan kivoja ja nättejä naisia, eikä sen pitäisi kauhean haastavaa olla, jos ei ole täysfriikki.
 
Peyote
Mun ikäisillä on taso ja voin kuvitella jossain usan rikkaan alueen collegessa on aika hyvännäköisiä pimuja joiden ei tarvi vastenmielisiä kundeja kelpuuttaa.
No jaa... Mitä itse muistan opiskeluajoilta, niin kyllä känässä viimeistään monet niihin silakoihinkin lankesi. Sitten asmulla toki harmitti, mutta siis aivan kauheat haisulitkin saivat. Yksikin jo opiskelun lopettanut tuli kaatokännissä kuselta haisevana katsomaan vanhaa opinahjoaan. Saamapuolelle jäi sekin. Tyhmäkin se vielä oli. Ja jos se ei ole outoo että on maalannu bootsit valkoisella huolekalumaalilla kännissä, niin sitten ei mikään.
Kyllä känni on semmoinen ihmetila, että jotkut antaa vaikka mimmosille bakteereille.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
Vaikuttaa ujolta, se on aika sööttiäkin.:) Ehkäpä hän siitä pikkuhiljaa avautuu.
Etkös sie oo melkoinen papupata ja itsevarma.:D?
Jospa et oo huomannu antaa suunvuoroa.:D
Heh no se on mahdollista ja etenkin kun mä otin ne "ohjat" käsiin alusta alkaen niin totta kai se nyt olettaa et mä jatkan samaa rataa. :D ujo ja todella hajamielinen.. Tai kai se johtuu baariympäristöstä ettei sitten jää mieleen mut kyl mä aika hämmästynyt olin kun iän muisti väärin ja ei muistanut mun koulua ym.. : D Erikoinen kaveri, jospa se joskus muistaa mun nimen vielä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja ettäs tiiätte;29950449:
Täytyy olla jo luonteessa perustavanlaatuisia omituisuuksia, sillä ei tuossa iässä miehellä pitäisi olla mitään ongelmia naisten saamisessa. Mutta jos taso hipoo luokkaa miss maailma, niin ne ei varmasti kovin helppoja nakkeja ole.

Jokaisen nyt luulisi saavan kivoja ja nättejä naisia, eikä sen pitäisi kauhean haastavaa olla, jos ei ole täysfriikki.
Riittää että kulkee yksin pitkin seiniä koulussa, hyräilee itsekseen ja puhuu täysin käsittämättömiä niin ulkonäkö ja äärimmäinen fiksuus ei korvaa mitään.

Mä en tiedä vieläkään onko se yläasteen hyypiö vieläkään saanut yhtään kaveria, saati naista.
 
ettäs tiiätte
No jaa... Mitä itse muistan opiskeluajoilta, niin kyllä känässä viimeistään monet niihin silakoihinkin lankesi. Sitten asmulla toki harmitti, mutta siis aivan kauheat haisulitkin saivat. Yksikin jo opiskelun lopettanut tuli kaatokännissä kuselta haisevana katsomaan vanhaa opinahjoaan. Saamapuolelle jäi sekin. Tyhmäkin se vielä oli. Ja jos se ei ole outoo että on maalannu bootsit valkoisella huolekalumaalilla kännissä, niin sitten ei mikään.
Kyllä känni on semmoinen ihmetila, että jotkut antaa vaikka mimmosille bakteereille.
Entäs miehet sitten, yksi tuttu oli harrastanut kännissä seksiä 60 vuotiaan mummon kanssa, että semmosta. Kaveri 20v, komea ja urheilullinen. Pikkasen voi aamulla tosiaan hävettää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ettäs tiiätte;29950449:
Täytyy olla jo luonteessa perustavanlaatuisia omituisuuksia, sillä ei tuossa iässä miehellä pitäisi olla mitään ongelmia naisten saamisessa. Mutta jos taso hipoo luokkaa miss maailma, niin ne ei varmasti kovin helppoja nakkeja ole.

Jokaisen nyt luulisi saavan kivoja ja nättejä naisia, eikä sen pitäisi kauhean haastavaa olla, jos ei ole täysfriikki.
Noo en nyt ihan noinkaan sanoisi.. Mutta se kieltämättä ihmetyttää ettei mtn juttua koskaan ole ollut ja se kertoo siitä minusta että jotain tosi luontaantyöntävää siinä on pakko olla ollut tai sit maine jotenkin tosi huono.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja ettäs tiiätte;29950470:
Entäs miehet sitten, yksi tuttu oli harrastanut kännissä seksiä 60 vuotiaan mummon kanssa, että semmosta. Kaveri 20v, komea ja urheilullinen. Pikkasen voi aamulla tosiaan hävettää.
:D
Ratkaisu syrjiksien selsinsaantiin on siis hakeutua paikkaan, missä vastakkainen sukupuoli on kännissä!
 
vierasa
No jaa... Mitä itse muistan opiskeluajoilta, niin kyllä känässä viimeistään monet niihin silakoihinkin lankesi. Sitten asmulla toki harmitti, mutta siis aivan kauheat haisulitkin saivat. Yksikin jo opiskelun lopettanut tuli kaatokännissä kuselta haisevana katsomaan vanhaa opinahjoaan. Saamapuolelle jäi sekin. Tyhmäkin se vielä oli. Ja jos se ei ole outoo että on maalannu bootsit valkoisella huolekalumaalilla kännissä, niin sitten ei mikään.
Kyllä känni on semmoinen ihmetila, että jotkut antaa vaikka mimmosille bakteereille.
No niinpä, luulisi, että tuolla ulkonäöllä riittää kun menee jonnekin opiskelijabileisiin ja vaikka vain seisoskelee hiljaa seinää vasten niin eiköhän joku känninen tyttö iske kiinni. Kai tässä oli ongelmana joko se, että hän ei vain käynyt tuollaisissa tilanteissa tai hänelle ei kelvannut kuin ne kaikeista kauneimmat, upeimmat ja suosituimmat tytöt.
 
ettäs tiiätte
hänelle ei kelvannut kuin ne kaikeista kauneimmat, upeimmat ja suosituimmat tytöt.
Kyl mä luulen, että tämä on ollut isoin ongelma. Kilpailuhan niistä suosituimmista ja kauneimmista on myös kovaa. Tuolla ulkonäöllä ja vaikka olisikin jotain häikkää, niin saa ihan varmaan mukavan ja nätin tytön.

On tätä maailmaa senverran nähty ja seurattu, että näin se yleensä on. On oikeasti täytynyt olla tosi häiriintynyt tapaus, jos ei naisia ole saanut.
 
Miksikä tuota tilaa sanotaan kun ihminen elää umpiossa missä ei näe kuinka erilainen on, ja ei tiedä kuinka muut kokee maailman? Asperger, narsismi?

On jännä että tällaiset ihmiset takertuvat ulkonaisiin, vähän kliseenomaisiin seikkoihin, kuten siihen että pitää saada pimpsaa juuri kauneimmilta ja suosituimmilta tytöiltä.

Mun yksi kaunis, tuttu nainen luulee saavansa ystäviä ja säväyttävänsä ihmisiä vain sillä kun osaa pukeutua tyylikkäästi ja muodikkaasti, mutta ihmissuhdetaidot ja empatia on lähes nolla. Toinen tuttu taas luulee saavansa kavereita uusilla autoilla jne.
 
Miksikä tuota tilaa sanotaan kun ihminen elää umpiossa missä ei näe kuinka erilainen on, ja ei tiedä kuinka muut kokee maailman? Asperger, narsismi?

On jännä että tällaiset ihmiset takertuvat ulkonaisiin, vähän kliseenomaisiin seikkoihin, kuten siihen että pitää saada pimpsaa juuri kauneimmilta ja suosituimmilta tytöiltä.


Mun yksi kaunis, tuttu nainen luulee saavansa ystäviä ja säväyttävänsä ihmisiä vain sillä kun osaa pukeutua tyylikkäästi ja muodikkaasti, mutta ihmissuhdetaidot ja empatia on lähes nolla. Toinen tuttu taas luulee saavansa kavereita uusilla autoilla jne.
Mutta tekeekö tyypillinen asperger sitä jopa satuttamalla toisia? En usko, vaikka he varmasti sosiaalisesti tosi suoraviivaisia ja tunteettomiakin ovat.

Mä taas en tykkää tästä että nyt aletaan ryhmällä lynkkaamaan asseja tai muita sairaita (narsistien niskaan saa heittää paskaa ihan rauhassa!) ja etsimään heistä vikoja, että mitkä kuuluu tyypillisesti heihin ja mitkä liittyvät tuohon eristäytymiseen ja huonoon sosiaaliseen menestykseen.
 
Mutta tekeekö tyypillinen asperger sitä jopa satuttamalla toisia? En usko, vaikka he varmasti sosiaalisesti tosi suoraviivaisia ja tunteettomiakin ovat.

Mä taas en tykkää tästä että nyt aletaan ryhmällä lynkkaamaan asseja tai muita sairaita (narsistien niskaan saa heittää paskaa ihan rauhassa!) ja etsimään heistä vikoja, että mitkä kuuluu tyypillisesti heihin ja mitkä liittyvät tuohon eristäytymiseen ja huonoon sosiaaliseen menestykseen.
Peace. En mä tavallaan nyt ole liittämässä assiutta ja väkivaltaisuutta vaan olen jo pitempään miettinyt sitä umpiotilaa mikä joillakin ihmisillä on. Mietin vaan sitä empatiakyvyn puutetta, kyvyttömyyttä nähdä itsensä ulkoa päin jne.
 
Peace. En mä tavallaan nyt ole liittämässä assiutta ja väkivaltaisuutta vaan olen jo pitempään miettinyt sitä umpiotilaa mikä joillakin ihmisillä on. Mietin vaan sitä empatiakyvyn puutetta, kyvyttömyyttä nähdä itsensä ulkoa päin jne.
Se on reflektiivisyys :) Se kehittyy iän myötä paremmaksi. Empatiakyvyttömyys sitten onkin toinen juttu, mä uskon mutuna että sitä joko on tai ei ole.:/
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä