Heh Tuli aluks vahingossa huono kuva, nyt näkyy paremminMää katoin eka et se on vessanpytty :ashamed: :snotty:
Heh Tuli aluks vahingossa huono kuva, nyt näkyy paremminMää katoin eka et se on vessanpytty :ashamed: :snotty:
Tykkään tykkään tykkään! Ja hyvin ajattelit et tilaa tarvii ollaTinkulle kammari tilavalla sängyllä
Huomaa myös aurinkoinen patio :attn: (ja sinne joku tarjoileen kylmiä trinksejä)Tykkään tykkään tykkään! Ja hyvin ajattelit et tilaa tarvii olla
Ton seinävaatteen kyl nappasen pois.
Huomasin! tuolla kelpaa istuksella ja kuivata hikeä ja ottaa lonkeroHuomaa myös aurinkoinen patio :attn: (ja sinne joku tarjoileen kylmiä trinksejä)
Kelpaisko tämä alkuhätään salaiseksi lemmenpesäksi metsässä arvon Madame? En tiiä onko toi sohva vai sänky mutta eiköhän siihen nukkumaan mahdu.Hih. Mieluummin kyllä pitäisin salaista lemmenpesää vaikka metsässä. Vaikka myönnettäköön, et toi ois kyllä mukavampi kuin joku jäkäläsammalemätäs.
Vaikea sanoa. Mulle ei näy tässä mitään kuvaa. : /Kelpaisko tämä alkuhätään salaiseksi lemmenpesäksi metsässä arvon Madame? En tiiä onko toi sohva vai sänky mutta eiköhän siihen nukkumaan mahdu.
No höh, kyllä mulla näkyy :OVaikea sanoa. Mulle ei näy tässä mitään kuvaa. : /
Hahah, joku muu ajatteli ihan samaa. Meinasin laittaa tuon kansmies1, joka vaan haaveilee naisesta
Joo. Mulla näky siin missä lainasin sun tekstiä et siihen on liitetty joku kuva, mut sitä kuvaa ei vaan näkyny.No höh, kyllä mulla näkyy :O
Muoks. Ei muuten näy enää, omituista!
MÄ TAHDON NÄMÄ!! :O Täydelliset!
Lisaa varia!! Pitaa olla varia!Morrigan voi torkkua täällä
Tassa varia. Siuuki näkeepi!!!!!!:heart:Lisaa varia!! Pitaa olla varia!
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29934617:Morriganin punkka
Jokunen ristalliruunu ja muuta bling-blingia, niin kelpaa! Vahan kultamaalia myos.
Tää on varmaan liian askeettinen?
Puuttuu tilpenhöörit.
No on varia kylla, mutta vaaria vareja.
Bordellin punaista, kuninkaallista purppuraa ja kultaa. Niissa viihdyn.
Ja jotenkin nakojaan taas vaihteeksi tulin surffailleeksi tannekin.